Mutta Suomi ei Venäjä ja Ukraina sanoo tarkalleen montako Droonia tuli ja montako saatiin eliminoitua Suomessa Drooni havainnot tekee Kansalaiset ja vasta sitten kun ne on pudonneet Melkoista Lottoa kansakunnan hengillä nyt vaan todetaan ettei mitään vaaraa ole Taas pitää muutaman kuolla ennenkuin tehdään mitään
Miten Venäjä Ukraina ja Viro näkee lentävät Droonit
10
162
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pääasia että kaikki tippuu.
- Anonyymi00011
Venäjä ja Ukraina ovat sodassa keskenään. Sodassa mikään ei välttämättä pidä paikkaansa.
,
- Anonyymi00002
Suomalainen salailun ja vaikenemisen kulttuuri jossa kansalaisia ei haluta huolestuttaa eikä kertoa kuinka huonosti "konepellin" alla asioita oikeasti hoidetaan.
Ironista että venäjällä melko samanlaista, sielläkään ei tietoa saa kirveelläkään viranomaisilta (ellei maksa lahjuksia) ja kansalle valehdellaan sumeilematta.- Anonyymi00005
Johtuuko tämä huoli helsingin pörssistä? Romahtaako helsingin pörssi jos kansa joutuu hysterian valtaan? Vai loppuuko vain kaupoista vessapaperi?
- Anonyymi00003
Suomi osti vanhoja panssareita miljoonilla ei ole varaa tutkiin
- Anonyymi00004
Joku voisi laskea lentokaaret kun tarkoitus oli lentää pietariin ja kaikki 4 tulikin jonoon kouvola lahti linjalle?
Sitten kun selvitetään lähtöpiste niin laitetaan paluu postissa pari ohjusta.- Anonyymi00008
Juuri näin pari ohjusta kohti moskovaa.
- Anonyymi00006
Pietarin takaa venäjän puolelta. Jos ovat lentäneet suoraan.
- Anonyymi00007
Aika huosti venäjä näkee kun saavat joka pivä osumaa droneista ja tosi pahoja osmua esim. öljyterminaalehin ja satamiin yms.
- Anonyymi00010
Näkee kyllä mutta alasammutuista tulee romua ja sinne menee satoja joista kaikki tiputetaan Sama Ukrainassa Suomeen tuli ilmeisesti 3 joille kukaan ei voinut tehdä mitään juu varmaan sanotaan ettei Suomi ole sotatilassa mutta kyllä luulisi että kaikki maahan tulevat kohteet tiedettäisiin ja nähtäisiin Nyt alettiin vasta pohtimaan pitäisikö olla jokin Tutka Suomen kannattaisi kysyä tietoja Virosta onko Drooneja tulossa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151