Trollataan täydellä teholla Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Perussuomalaisten Trollitehdas toimii täydellä teholla myös tänään 💪
- Anonyymi00002
Hyvin on trollattu. Kohta lähtee puolue alta 😅😅. Kannattaa jatkaa samoilla aiheilla.
- Anonyymi00003
Nyt trollataan täydellä teholla 💪
- Anonyymi00004
Täydellä teholla 💪💪💪
- Anonyymi00005
Nyt Trollataan täydellä teholla myös öisin!
🇫🇮💪💪🇫🇮 - Anonyymi00006
Trollaus meni vituiks, kuten persujen muutkin touhuilut koska vasemmiston kannatus nousee nousemistaan. Ja sekös persuja harmittaa : )
- Anonyymi00007
Nyt Trollataan täydellä teholla Perussuomalaiset uudelleen suureksi 🇫🇮💪💪🇫🇮
- Anonyymi00008
Siinähän yrität epätoivoissas trollata mutta SDP:n ja Vas.liiton kannatus on NOUSUSSA!!
- Anonyymi00013
PRK!
- Anonyymi00009
Trollataan täydellä teholla Perussuomalaiset vauhdilla suureksi 💪💪💪
- Anonyymi00010
Turhaan trollaat, vasemmiston kannatus ei laske vaan nousee ja persujen laskee!!
- Anonyymi00011
Wille Rydman trollaa sotejärjestöjä kovalla kädellä! Lisää työttömiä tulossa.
- Anonyymi00012
Vasemmistolaiden ideologia saatetaan itse ansaitsemaansa häpeään.
Selkeä markkinatalousmeininki pitää palauttaa kunniaan Suomessa. Se on ainoa keino, jolla Suomi tästä velkakurimuksestansa selviää.- Anonyymi00017
Älkää peljätkö, sillä vassarit ymmärtävät markkinataloutta hyvin.
- Anonyymi00016
Kova yritys on ollut päällä ja kauan, mutta pitää olla aika tyhmä jos uskoo Suolen palstoilla saavan jotain aikaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511333Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt181043- 93987
- 77683
- 37678
- 27470
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423