Kun naisen sisältö on skeidaa, niin nousee peiton alta lipputanko, joka ei tuulessa heilahda.
Oh my days
(reps)
Irwin
10
213
Vastaukset
- Anonyymi00001
Naimisen momentti
Katsokaas (pojat) kuin naidaan, niin se ei ole mikään momentum, vaan teko.
Jos kauneus on (sanataide tms) kuvitellaan olevan jotain, niin se ei sitä ole.
Sanat ovat pirullisin yhdistelmä ihmiselämässä.
Älä koskaan puutu sanoihin, sillä ne palaavat.
(hirn)- Anonyymi00003
Bändäri
Koska olen (musiikillisesti) äärimmäisen lahjakas yksilö, niin tällaisia ralleja kuunnellessani kuulen jotain.
Ei kirskuntaa, vaan puhdasta vitutusta.
(hihitystä) - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Bändäri
Koska olen (musiikillisesti) äärimmäisen lahjakas yksilö, niin tällaisia ralleja kuunnellessani kuulen jotain.
Ei kirskuntaa, vaan puhdasta vitutusta.
(hihitystä)Vitutuksen toinen puoli.
Kun tämä heppu nimeltä Zimmer nykäisi kuin tyhjästä olemattoman melodiansa, niin oli jo lähes hämmästyä.
Sittemmin enää ollut ole.
https://youtube.com/shorts/WV_V_6rtYsY?si=jGX_lF4qGg1of1ol
(hihitystä) - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vitutuksen toinen puoli.
Kun tämä heppu nimeltä Zimmer nykäisi kuin tyhjästä olemattoman melodiansa, niin oli jo lähes hämmästyä.
Sittemmin enää ollut ole.
https://youtube.com/shorts/WV_V_6rtYsY?si=jGX_lF4qGg1of1ol
(hihitystä)Kvanttifysiikan keinoin
Minun on hankala kuunnella musiikkia, lukea mitään. Jo katsominen koskee.
Mutta kun jossain tapahtuu jotain, niin olen heti mukana.
(naurua) - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kvanttifysiikan keinoin
Minun on hankala kuunnella musiikkia, lukea mitään. Jo katsominen koskee.
Mutta kun jossain tapahtuu jotain, niin olen heti mukana.
(naurua)Puut
Kun aamuin ja illoin lehmuksien ikä saa punaisen värin, niin olen.
Muuten.
Muuten en.
(naurua) - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Puut
Kun aamuin ja illoin lehmuksien ikä saa punaisen värin, niin olen.
Muuten.
Muuten en.
(naurua)Mjaahans
Fineau on nyt sitten ryhtynyt puutarhuriksi.
Ei muuta kuin bensaa koneeseen.
(reps) - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mjaahans
Fineau on nyt sitten ryhtynyt puutarhuriksi.
Ei muuta kuin bensaa koneeseen.
(reps)Huippuluokan palstasolistimme, ihmelapsi idän, on saavuttanut lännen rajan.
Kun meri on tyyni, niin se on myrkyllistä.
(hirn)
- Anonyymi00002
"€#18.8". Access Denied.
- Anonyymi00009
Tippa tappaa ja ämpäriin hukkuu, kun nukkuu
Näin viisasta tekstiä lasketteli mäkinero Matti nykänen,
Tiemmä umpihumalassa
- Anonyymi00010
https://generated.photos/human/adult-female-with-white-hair--667c360e2dea6d00012bfd15 tässä meinaa koukkuun jääjä muskulaarisille tekoälyplikkoille edgyttelyyn. näin käy, välillä runton karvaiset kiehtova tja välillä tuollaiset, sitten joskus mahtiperseiset pehmonellat. Kun ei ole 42n heteronaolovvuotensa aikana pystynyt harjoittamaan muuta seksuaaliauutta kun runkkaamaan 30 vuotta ja sitten noufäpännyt tässä 4 kuukautta ja hintsun päälle, niin syntyy kaikkia uusia himoja. Tarvisin esirukousta notta että Jumala langettaisi minulle aseksuaalisuuden armolahjan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1912969Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin232430Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1601153kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001125- 691080
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171012- 67948
- 115904
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48804Ja taas oli vappu. Ja jokavuotinen ulina siitä kuinka juhlinnasta syntyy roskaa.
Pitäsköhän vaan juhliminen kieltää. Voitais kaikki viettää vaputkin vaan neljän seinän sisällä puhelimiamme hiplaten148772