"Luulen, että lukijat pystyvät tekemään omat johtopäätöksensä: en ole poliitikko, minulla ei ole aikomustakaan käydä keskustelua hänen (Trumpin) kanssaan. Etsikäämme pikemminkin aina rauhaa ja lopetetaan sodat. En pelkää Trumpin hallintoa. Puhun evankeliumista, en ole poliitikko. Mielestäni evankeliumin sanomaa ei pitäisi käyttää väärin niin kuin jotkut tekevät. Aion jatkossakin puhua ääneen sotaa vastaan, pyrkiä edistämään rauhaa, monenvälistä vuoropuhelua valtioiden välillä oikean ratkaisun löytämiseksi ongelmiin. Kirkon sanoma on evankeliumin sanoma, siunattuja ovat rauhantekijät; en näe rooliani poliitikkona, en halua käydä keskustelua hänen (Trumpin) kanssaan. Maailmassa kärsi liian moni ihminen. ”
Paavi ilmoitti, ettei keskustele Trumpin kanssa
17
124
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aika loukkaavaa. Paavi on moikka jolla ei ole käytöstapoja.
- Anonyymi00002
Ja Trumpillako niitä on?
- Anonyymi00003
Paavin puheessa ei ole mitään loukkaavaa, täyttä asiaa puhuu.
Ei paavin tarvitse alentua sekopää Trumpin kanssa keskustelemaan . - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Paavin puheessa ei ole mitään loukkaavaa, täyttä asiaa puhuu.
Ei paavin tarvitse alentua sekopää Trumpin kanssa keskustelemaan .Ei todellakaan
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei todellakaan
Homsujen kanssa keskustelee tai jotain muuta.
- Anonyymi00010
Vitsiksi varmaan tarkoitit?
- Anonyymi00011
Heh. Sama kuin väittäisi Churchillin loukanneen Hitleriä kun ei suostunut alistumaan Saksalle.
- Anonyymi00016
Paavilla on periaatteensa! Enkä ihmettele lainkaan, jos Trumpin kanssa Paavi ei halua keskustella! Trump on rikollinen!! Trump on "minä itse" eikä juuri ota muita huomioon! Jos Tuota toista rikollista, Netanjahua on tukemassa, ei se juuri TRUMPIN arvonantoa lisää!
- Anonyymi00005
Paavi ei tee diilejä.
- Anonyymi00006
Himmee hepou toi Paavo
- Anonyymi00008
Trump on Antikristus.
- Anonyymi00015
Hän on Rauhanruhtinas
Hän on Herra, Hän on Kuningas
Hän on Maailman Valkeus
Hän on Toivo, Hän on Pelastus
- Anonyymi00009
Paavi: "enole poliitikko mutta vihaan Persuja"
- Anonyymi00012
Niinhän tekee valtaosa poliitikoistakin.
- Anonyymi00013
Paavi tykkää vain matuista
- Anonyymi00014
Mitähän J.D. Vance on paavin sanomisesta meiltä? Hänhän on paljon puhunut kuinka katolilaisuus on hienoa.
- Anonyymi00017
Paavin virka on Perkeleestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181