Olen miettinyt että näkyykö jotenkin päällepäin ettei jollakin ole perhettä, lasta tai kumppania?
Minulta kukaan ei ole koskaan edes kysynyt että onko lapsia tai perhettä ja olen jo 56 vuotias.
Näkyykö ihmisestä päällepäin ettei ole lapsia/perhettä/kumppania?
10
246
Vastaukset
- Anonyymi00001
En usko että näkyy jos et ole tatuoinut sitä otsaasi eipä ne paarissakaan persettään jakavat kerro seurustelevansa kannattaa kahtoa niissäkin kenen naiseen koskette niillä on monelle isot "miehet" kysymyksenä oliko se iso niin gutaa että kannatti
- Anonyymi00002
Ei näy päällepäin. Mutta kun oppii hieman tuntemaan toista niin kysymättäkin selviää onko henkilö sellainen jolla olisi minkäänlaista kysyntää. Eli ei näy päälle, mutta tulee ilmi kysymättäkin nopeasti.
Kai se mussa jotenki näkyy. Luulevat mua usein nuoremmaksi.
- Anonyymi00003
En ymmärrä mitä sellaisella tiedolla edes tekee, koska minua ei kiinnosta tutustua keneenkään enää koskaan!
Käytöksestä voi näkyä, ulkonäöstä ei näy. Ellei ole paksuna ja vatsa repeemässä. Tai sormuksia jotka on vihki-taikka aviosormuksia.
- Anonyymi00004
Viisseiskana alkaa vasta näkymään. Huono ryhti ja alaspäin suunnattu mitään sanomaton katse. Laahustava askellus.
t.vm-68 sinkkumiesEi välttämättä. Mulle tohon ylenpään konmenttiin liittyen. Kävin kaupassa ja kävelin kuulemma kuin kaupan omistaja.
Se oli siis menestyvä kauppa. Toi sun kuvaus sopii tietenki johonki konkurssikypsään. Tappoihan meillä päin yks liikkeenharjoittaja itsensä rälläkällä.
- Anonyymi00005
Asiat olis helppoja jos näkyisi.
Mutta jos ei ole koskaan ollut rakastunut, sen kyllä huomaa. Kaikki aina olettavat, että minulla on lapsia. Sitten joudun selittelemään, että ei ole lapsia kun ei ole eukkoakaan.
- Anonyymi00006
En usko, että näkyy päällepäin. Itse en ainakaan huomaa. Joskus toki paikallisliikenteen kyydissä keksin päässäni kanssamatkustajille tarinoita.
Yksi tyyppi oli mielestäni hippi, joka on mennyt myöhemmin naimisiin ja nyt menossa tapaamaan lapsenlapsia.
Yksi oikea musiikkikappale, niin mummohuivi lentää nurkkaan, pössyttely alkaa ja estoton bailaus myös.
Reppana vaari hetken katsoisi ja päättäisi liittyä mukaan. Noh, sitä ei tapahtunut. Ihan väärä raadiokanava paikallisliikenteessä. Ei ihmekkään, että aamuisin nuoriso soittaa musiikkia puhelimella.
Kerran olin menossa keskussairaalaan tutkimuksiin. Bysse oli ihan täynnä. Koulun kohdalla purkautui suurin osa ja seuraavaksi sairaalanmäki. Me loput jäimme siinä pois.
Sitten vain kuski ajeli tyhjää, kunnes taas koulut lopuu ja tutkimukset on tehty.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381