Suomella aina vain yksi vihollinen, se on Ruotsi ja siis RKP

Anonyymi-ap

ikuisesti alistanut suomikansaa, vainVenäjänvalta vapautti aj toi jopa itsenäisyyden Suomelle, kun Lenin lahjoitti Suomelle itsenäisyyden, vaikka olikin kiva vapaamuurari-setä

1918 rotupuhdistus...

MIKÄ saa juutalaisuudellaan henkseleitään paukutelleen Halla-ahon höpisemään julkisesti natsisaksan tekemästä juutalaisten polttouhrista "holohuijauksena"?

Tyhmähän sen tiedetään olevan, mutta että noin tyhmä?

Epämiellyttävä totuus. Suomen kansa on ehdollistettu alistumaan vuosisatoja jatkuneen sorron avulla, ollessaan vieraiden valtojen miehittämänä. Siksi kansalaiset on sairaalloisen auktoriteettiuskovaisia ja taipuvaisia alistumaan ulkomaalaiseen ohjaukseen.

jo alkuun poistuu 2 vastausta .... RKP stasi kaikkialla.... mm ruplapersut jne...

RKP esti tiedot suomen kansalta, tätä tapahtuu koko ajan...

RKP-stasisensuuri Suomessa pitää kansan tietämättömänä ja tyhmänä kaikesta

jo ekaks venäjällä ei paljoa suoema ajatelleet, ja Leninhän antoi suomelle itsenäisyyden, toki voi olla ajatus tuelvaisuudesta sosialismista, mutta antoivat Suomen itse toimia miten haluamme.... no, silloinkin RKP-herrasväet alkoi riistämään kansaa ja tappamaan nälkään ja jopa tappamaan lahtarikaartien eli opiskelijakaartien avulla?

huolehtisitte ruplatiltut siitä että suomen sote on helvetti ja sen on tehnyt RKP eli persukokoomus

Sodan jälkeen RKP teki sopimuksen Stalinin kanssa 'vaarallisen' suomenheimon tuhoamisesta.

Perustettiin jopa SUPO tuhoamaan suomenkansaa. noin puilimiljoonaa elämää tuhottiin Suomessa jo ennen 70-luvun puoliväliä...

10

142

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

KRP= RKP= IKL= Kokoomuspersut

• Anonyymi00006

Ruotsia ei ole olemassa- Ruotsi on suomalaisten alue,jonka kasaarit valtasi, eli nykyinen Wallneberg, jne valta-sotarosvojoukot

ei oleolemassa ruotsin kansaa, ruotsalaisia-

ruotsin alueella on sekotus suomalaisia, viikinkejä ja kasaareja= RKP-venäläisiä, itäeurooppalaisia, jne ties mitä,

• Anonyymi00007

EU kuninkaat on suomen vihollinen. IK 13. luku.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

EU kuninkaat on suomen vihollinen. IK 13. luku.

Merestä nouseva peto saa voiman lohikäärmeeltä, puhuu pilkkasanoja, sotii pyhiä vastaan ja voittaa heidät 1-10. Toinen peto, maasta nouseva, tekee ihmeitä edellisen pedon nähden, saattaa maan asukkaat kumartamaan sitä ja sen kuvaa sekä panemaan pedon merkin käteensä tai otsaansa 11-18.
        1Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä. 2Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan. 3Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa. 4Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?" 5Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta. 6Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat. 7Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot. 8Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta. 9Jos kenellä on korva, hän kuulkoon. 10Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.

• Anonyymi00002

me vapaaksi kansana nyt

• Anonyymi00003

RKP lahtarit oli myös natseja

• Anonyymi00004

Montako Munsalan soutajien jälkeläistä istuu suomen eduskunnassa RKPn riveissä.
      Eivät odliistuneet suomen puolustamiseen vaan karkasivat ruotsiin.

• Anonyymi00005

ryydman
        bergbom
        vigelius
        tynkkynen
        harkimo
        andersson
        halla aho= bergroth...

onko siellä edes muita kuin ruotsalaisia?

• Anonyymi00009

Pohjoismaiden kanssa pitäisi vetää yhtä köyttä niin paljon kuin mahdollista.

• Anonyymi00010

åååååå ååå åå å å !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      180
      1012
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      77
      677
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      672
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      581
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      530
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      520
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      513
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      288
      494
    11. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      488
    12. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      34
      475
    13. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      474
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      441
    15. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      436
    16. 21
      422
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      420
    18. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      416
    19. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    20. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      140
      410
    Aihe