Raakatotuus on että vain pihtareita petetään. Jos seksielämä on kunnossa ja seksin nälkä tyydytetty oman kumppanin kanssa niin miksi sitä hakisi seksiä muualta? Pihtarit joutuvat siis valitettavasti kärsimään pihtaamisesta.
Vain pihtareita petetään
40
5071
Vastaukset
- MIES-25
toi on oikeesti niin totta! mut ei vaan tyhmät naiset tajuu sitä ja sekottaa asiat aivan totaalisesti keskenään. miehelle ei rakkaudella ja seksillä tarvitse olla mitään tekemistä keskenään. eli vaikka pettäis voi silti rakastaa (pihtaavaa) tyttöystäväänsä!
- Kyllästynyt
Menkää kotiinne kasvamaan. Surullista jos jotkut idiootit ovat taantuneet noin ameebatasolle että viitsivät kirjoittaa tommosta p*skaa. Teidänlaiset tyypit varmaan ihan oikeesti ajatteeleekin noin, onneksi eivät kaikki. Jotkut jätkät vaan ei osaa pitää pikkuveikkaa housuissa vaikka olisi millainen nymfomaani kotona. Että näin.
- neea
Enpä usko et asia on noin.
Oma ukkoni ei ollut pihtari, ei todellakaan. Mut siitä huolimatta petin.
Jos parisuhde on kunnossa, ei toisen pihtaaminenkaan haittaa, vaan aina voi löytää kultaisen keskitien, joka sopii molemmille. Pettäminen lähtee ihan jostain muusta kuin seksinpuutteesta.
Jos aidosti rakastaa ja välittää toisesta ei tarvitse pettää, se ei edes käy mielessä. Onhan oma käsi keksitty ja muut apuvälineet =)
Pettäminen on vain ihmisen itsekkyyttä. Ja uskallan puhua näin, koska itse petin omaa aviomiestäni neljän eri miehen kans. Yksi näistä suhteistä oli vielä muutakin kuin vain yhden illan pano.
Tajuttuani asian erosin. Se oli oikein molemmille, koska todennäköisesti olisin tehnyt niin jatkossakin. - MIES-25
neea kirjoitti:
Jos parisuhde on kunnossa, ei toisen pihtaaminenkaan haittaa, vaan aina voi löytää kultaisen keskitien, joka sopii molemmille. Pettäminen lähtee ihan jostain muusta kuin seksinpuutteesta.
Jos aidosti rakastaa ja välittää toisesta ei tarvitse pettää, se ei edes käy mielessä. Onhan oma käsi keksitty ja muut apuvälineet =)
Pettäminen on vain ihmisen itsekkyyttä. Ja uskallan puhua näin, koska itse petin omaa aviomiestäni neljän eri miehen kans. Yksi näistä suhteistä oli vielä muutakin kuin vain yhden illan pano.
Tajuttuani asian erosin. Se oli oikein molemmille, koska todennäköisesti olisin tehnyt niin jatkossakin.suurimmalla osalla miehistä uskottomuus johtuu kyllä nimenomaan siitä naisen pihtaamisesta, vaikka mitä sanoisit. sori vaan!
- Nainen
MIES-25 kirjoitti:
suurimmalla osalla miehistä uskottomuus johtuu kyllä nimenomaan siitä naisen pihtaamisesta, vaikka mitä sanoisit. sori vaan!
Sanoo kaikentietävä jo 25 vuotias mies...oho.
- mitäs teit?
neea kirjoitti:
Tajuttuani asian erosin. Se oli oikein molemmille, koska todennäköisesti olisin tehnyt niin jatkossakin.Siis mitä?! Petit äijääsi neljän, siis neljän eri miehen kanssa! Kerroitko siitä miehellesi? Aattelitko yhtään miltä miehestä vois tuntua kuulla ihanan ja rakastamansa naisen suusta jotain tuollasta? Miks naisilla on yleensäkin semmonen ajattelutapa, että miehet ei muka kärsis petetyksi tulemisesta niin paljon kuin naiset? Huhhuh.. toivottavasti miehes osas antaa sulle kunnon lähöt! Siis jos sinussa oli "munaa" kertoa sille... Ei millään pahalla...
- M***
Jos nainen ei saa tyydytystä seksistä miehensä kanssa (lue: mies kiinnostunut vain omasta nautinnostaan), nainen ei halua harrastaa seksiä niin usein kuin ennen (lue: viitsi vaivautua lyhyen hetken takia, josta ei ole iloa).
- samaistunut
Tuo on niin totta kuin olla ja voi.
Miestäni ei kiinnosta kuin oman itsensä tyydyttäminen mikä on tehnyt minusta "pihtaajan". Miksi turhaan tyydyttää vain toista? - Woman30
Ihmettelen tätä näkökulmaa, joka tuntuu esiintyvän sekä miesten että naisten teksteissä, että nainen pihtaa ja mies siksi pettää. Luuletteko te todella, että kaikki naiset vain tyytyvät seksittömyyteen jos vaihtoehtona on surkea pikaseksi oman miehen kanssa??! Että "pihtarinainen" jäisi sillä aikaa pyykkäämään ja tiskaamaan kotiin kun ukko käy tyydyttämässä tarpeitaan vieraissa?! Ihan kuin nainen voisi noin vain elää ilman seksiä! Onneksi moni nainen löytää myös oman tyydttäjänsä vierailta apajilta siinä missä mieskin.
- Olavi
Olen samaa mieltä,koska olen pettänyt vaimoani ainakin 10 kertaa aviossa ollessa,hän on minua 13,5 vuotta vanhempi,eli lähentelee 60v ja ei halua niin aktiivisesti seksiä,kuin minä!
Syynä minulla oli se,etten saanut kotona1
Muuten en olisi ikinä pettänyt,olen ns. uskollista tyyppiä- Janita
Vai että uskollista tyyppiä! Joopa joo!
Säälittävä sinä olet.
- Janita
Aika erikoinen sääntö.
Ajattelepa näin: olen seksiriippuvainen. Mieheni ei jaksanut jatkuvaa kyntämistä ja alkoi hakea seksiä muualta. Määrästä ei ollut kyseä.
Joten en ole pihtari, tulin petetyksi. Ehkä tunteet kuoli. En jaksa edes pohtia. - toinen nainen
Törmäsin ihanaan mieheen muutama vuosi sitten. Aloittelimme yhteiseloa ja suunnittelimme tulevaisuutta kunnes selvisi, että miehellä on avovaimo kotona ja suhde sillä mallilla, että vauvaa kovasti yritettiin... Loppui suhde nopeaan. On näitä ihmetyyppejä olemassa, jotka jaksaa eri naisten kanssa vehdata.
- sinua!
Itse vastaavassa tilanteessa olleena aviovmona (mies tosin jätti minut ja valitsi tämän "toisen"), kunnioitan sinua suuresti!
Itse olen tällä hetkellä kiinnostunut erittäin suuresti eräästä miehestä (tunnettu noin 10 vuotta), mutta hänellä on tällä hetkellä avovmo ja kunnioitan heidän suhdettaan siinä määrin, etten ala edes yrittämään mitään....
- synti
Miesten kohdalla saattaa pitää paikkansa, mutta ei välttämättä naisilla.
Joskus kerta kuussa seksiä on liikaa ja joskus kerta päivässä liian vähän...
Kyllä se jotain omien korvien välissä tapahtuvaa on, mikä saa minut katselemaan muita miehiä. Ei asiat ole yksiselitteisiä, olemme kaikki erilaisia. - Urostelija
Kyllä tuo usein varmaankin pätee. Jos kotona saa tarpeeksi hyvää ruokaa, niin ei tarvitse syödä ulkona.
Ex-vaimoni oli huono sängyssä ja seksielämäni oli "vähän mutta huonoa". Petin vaimoani usein, saadakseni riittävästi hyvää seksiä. Lopulta erosimme.
Nykyisen vaimoni kanssa olen saanut riittävästi erittäin hyvää seksiä, eikä vieraissa ole tullut käytyä, ei vaikka tilaisuuksia on tullut ja suoranaisia hyviä tarjouksiakin.
Teoria siis pätee, ainakin minun kohdallani, mutta on tuskin kuitenkaan yleispätevä. Ihmisiä ja vaikuttimia kun on niin monenlaisia.
Seksiähän käytetään myös esim. vaikuttamisen ja vallan välineenä työelämässä, julkisuudessa jne. ja joissakin tapauksissa myös nuo syyt selittävät pettämisen.
Toinen on ehkä "ruoho on aidan takana vihreämpää" ilmiö. Vaikka asiat ovatkin hyvin, niin tavoitellaan vieläkin parempaa.
Kolmas yleinen syy on uteliaisuus. Vaikka seksi sujuukin oman kumppanin kanssa, niin testataan miltä se mahtaa tuntua jonkun muun kanssa. Tämä pätee erityisesti sellaisiin, joilla on vähän kokemusta takana suhteeseen lähtiessään. - nainen ei halua
Olisikohan syytä katsoa teidän ukkojen vähän peiliin??? Kyllä se nainenkin haluaa tuntea itsensä halutuksi ja palvotuksi, kyllä ne halut siitä karsiutuvat kun ukko kotiin tultuaan vaan rähisee ja vaatii passaamaan, ja sitten pitäisi vielä sängyssäkin toteuttaaa kaikki toiveet!!!
Naisen seksuaalinen halukkuus on suoraan verrannollinen siihen miten häntä kohdellaan!
Halaus kotiintultua, hipaisu silloin tällöin kauniit sanat, siitä ne naisen halut heräävät, eikä siitä että käsi vaan suoraan pöksyihin sängyssä puheitta ja pussaamatta!!!
Eipä kai ole teille miehille tullut mieleen että pitäisi ne naisenkin tarpeet ottaa joskus huomioon!!!
Minusta tuntuu etteivät miehet viitsi panostaa väljähtyneen avioliiton elvyttämiseen vaan keski-ikää lähestyessään huomaavat että nuoruus on kohta kadotettu ja lähtevät kokeilemaan että onko vielä vientiä.
Siinä sitten uutuuden viehätyksessä naiskennellaan vieraita naisia ja oma vaimo jää vieläkin vähemmälle huomiolle.
Jos ero tulee huomataan piaan että arki se on tämän uudenkin kanssa edessä ja taas naimisissa yhden "pihtarin" kanssa, kun naisen kohtelu ei ole muuttunut miksikään edellisestä suhteesta!- Nea
Kaikki tämän sivun pettämisen puolustajat voisi katsoa peiliin.
Naista ei takuulla haluta jos äijä on surkea ja itsekäs sängyssä ja muissakin teoissaan..! - Ei seksikaupalle
Nainen haluaa tulla palvotuksi. Annat miehellesi seksiä vain kun hän palvoo sinua. Todellinen nainen ei tee kauppaa seksillä, vaan nauttii seksistä vain sen takia että se on kivaa. Pelisi on ennen pitkää pelattu, ja intosi seksiin hipuu, koska miehen palvonta väistämättä loppuu suhteen arkipäiväistyessä. Sitten kieltäydyt seksitä ja mies menee etsimään seksiä muualta. Yllättäen hän tulee kertomaan sinulle löytäneensä uuden. Järkytyt ja sairastut masennukseen. Se on sinulle oikein, koska käytät seksiä kaupan välineenä.
- Miehet ei osaa...
Asiaa!!! Niin totta! Harva mies osaa kohdella naisia hyvin, saati sitten tyydyttää. Haluan seksiä vaikka joka päivä jos se on muutakin kuin minuutin jyystö ilman esileikkiä.
- todellakaan!!!
Oon kaunis,mukava ja fiksu..seksiä oli usein ja tosi hyvää sellaista!!
Miks löysin sen mun sängystä nussimassa toista???!!!!kaippa oli reppana niin sekasin(ei tajunnut mistään mitään)niin et silleen...- Urostelija
Sanoit: "seksiä oli usein ja tosi hyvää sellaista!!"
Tuo taisi olla oma mielipiteesi asiasta. Olisikohan (ex?)miehesi asiasta välttämättä samaa mieltä?? - todellakaan!!!
Urostelija kirjoitti:
Sanoit: "seksiä oli usein ja tosi hyvää sellaista!!"
Tuo taisi olla oma mielipiteesi asiasta. Olisikohan (ex?)miehesi asiasta välttämättä samaa mieltä??Oli molempien mielestä tosi mukavaa ja hyvää seksiä:)...koko viime kesäkin meni yhdessä ollessa peiton alla..tosin oon antanu tuon pettämisen anteeksi ja yhdessä ollaan,toistaiseksi..vielä...
- allumeera
ex-ukkoni etsii vieläkin sitä oikeaa reikää, vaikka on kohta 50v. Sillä on varmaan piiriennätys kaadetuissa naisissa. Piirittää ja piirittää, sit kun saa tussua,on jo siinä vähää ennen uusi kierroksessa. Näitä tussuja on neljä-viisikin yhtä aikaa, eikä se hänestä ole mitenkään ihmeellistä.
Mä en vaan suostunut olemaan siinä piirissä mukana, hänelle se olisi kyllä käynyt, ei siinä ollut mitään ihmeellistä hänen mielestään.
Hän tykkää sohia reikää ku reikää, ja itse olen kyllä vapaamielinen, mutta en nyt kuitenkaan haaremiin halua kuulua.
Miehiä on joka junaan.
Ihmettelen vaan sitä, miksi sen kaverit ei ole kateellisia tästä että flaksi käy, ei edes veljet-hmm. Eikö se häntäheikin osa olekkaan niin kadehdittava.
Niin, ja hän ei edes kokenut pettävänsä ketään, se vaan oli....jotain.. - olisikin noin yksinkertaista
Jos pettäminen johtuisi vain pihtaamisesta tai mistä muusta yksittäisestä asiasta tahansa, suurin osa pyrkisi varmaan käyttäytymään niin, että puoliso ei pettäisi. Elämä sattuu olemaan niin monimutkainen juttu, että tietynlaisesta omasta käytöksestä ei välttämättä seuraa tietynlaista puolison käytöstä.
Joskus pettäminen voi johtua puolison pihtaamisesta, joskus taas jostain ihan muusta tai muista syistä. Tietysti voi pohtia, mistä pihtaaminen johtuu vai onko kyse toisen kannalta pihtaamisesta ja toisen kannalta tyydyttävästä seksin määrästä kotona. - nainen78
Kylläpä taas joku näkee maailman ja elämän niin uskomattoman musta-valkoisesti! Tai sit tää on provo... Mut vastaanpa nyt kuitenkin.
On varmasti niitäkin tapauksia (montakin) jotka johtuu pihtaamisesta - eli kotona ei saas eksiä riittäväti (tai ollenkaan) ja lähtee hakemaan sitä muualta.
Mutta kyllä sinne joukkoon mahtuu todella paljon myös ihan muita syitä - ja joskus ei pettäjäkään jälkeenpäin tiedä miksi meni sen tekemään ja katuu raskaasti.
Syitä on monia, ei voi yleistää. Jokainen tapaus on yksilöllinen.- ei todellakaan!!!
Meillä oli kaikki oikeesti kunnossa!ja kun löysin miehen pettämästä..ei ihminen voi semmosessa kunnossa tajuta mistään yhtikäs mitään..silmät seisoo päässä,kieli ei käänny suussa jne..silmissä ei näy mitään..on niinku toisessa maailmassa:(
- koska
En saanut parisuhteessa tarpeeksi hellyyttä, eikä mieheni huomioinut minua sängyssä. Olin monta kuukautta ulkomailla, eikä mieheni pitänyt paljon ollenkaan yhteyttä. Viimeisen päälle tekosyitä, ja nyt täytyy vain elää asian kanssa. Vihaan itseäni.
Siis miehen osalta osittain varmaan totta.
Naisella pettämisen syyt ovat sitten jo paljon monimutkaisemmat (käsittääkseni). Ehkä me miehet olemme tässä(kin) asiassa hieman yksikertaisempia ja mustavalkoisempia.- Möö
Tämä viesti tekee kyllä sanattomaksi. Ainut mitä näin pöllöön väittämään voi sanoa on "MÖÖ!"
- aina,oma eukko ei
vuotta paria kauempaa inspiroi,antoi,tai ei haluavat vaihtelua,riippuu vain joutuvatko kiinni.
- ...
Pitkässä parisuhteessa itse olin viimeisen vuoden se aktiivisempi osapuoli ja harrastettiin seksiä vieläpä (pitkä parisuhde huomioiden) myös muuallakin kuin makuuhuoneessa. Sekä määrällisesti että laadullisesti useamman kerran vkossa...Mies ilmeisesti halusi paneskella sitten ihan jotain muuta reikää ja pari kk sitten sain tietää, että mieheni on pettänyt minua puolisen vuotta (ihmettelen mieskuntoa meidän seksielämä huomioiden), ero tulossa...eli en todellakaan allekirjoita väitettäsi!!!
- päisyys
ajaa pettämään. Se, ettei nuppiin mahdu muuta kun seksi. Mitä siitäkin saa, yök!
- vastata
Tuntuu, että Olavilla on tasan yksi suhde takanaan ja hän on pettänyt ilmiselvästi tällä tekosyyllä. Olav-pieni, tässä sulle totuus: Olin 6-vuotta naimisissa ja naimme monta kertaa päivässä, siis joka päivä ja missä vaan. Tosin, seksi ei tyydyttänyt mua, mutta mieheni oli hinkkamassa jatkuvasti ja mä annoin. Pidimme piruuttaan jopa päiväkirjan tapaista kuinka monta kertaa päivässä ja se oli 5-14 kertaa, siis PÄIVÄSSÄ!
Siitä huolimatta mieheni kävi vieraissa, aina kun mahdollista, kolme viimeistä vuotta tiesin hänen käyvän, hän ei enää viitsinyt peitellä eikä valehdella ja tunnusti ja myös tapasin naisia joiden kanssa hän oli pettänyt. He eivät tienneet hänen olevan naimisissa. Joten tämä ei ollut mitään arvailuja. En tiedä miksen jättänyt miestäni aikaisemmin, en enää edes rakastanut häntä, pelkäsin kai silloin vielä yksin jäämistä.
Kun sitten loppujen lopuksi heitin hänet pihalle, hän itsepäisesti soitteli ja kävi oven takana, en päästänyt sisälle. Tätä kesti kaksi vuotta.
Nyt, kymmenen vuotta jälkeenpäin tiedän enemmän, miehelläni oli seksiaddiktio, piti vaan saada kaikki naiset sänkyyn. Myös itseluottamus oli hänellä nolla, seksillä, siis määrällä, ei laadulla, hän yritti korjata asiaa. Onnistumatta, olen kuullut hänen vaipuneen pahaan alkoholismiin, joka tosin oli jo liittomme aikana hyvällä alulla.
Huomasin myös, ettei yksiolo maailmaa kaada, ja vientiä on riittänyt. Nyt olen hyvässä suhteessa.
Itseäni en voi syyttää muusta kuin siitä, etten potkaissut tätä luuseria heti ulos kun ekan kerran kärähti.
Että, kun sinä Olav vielä näet ja koet ja kasvat aikuiseksi, henkisesti, tajuat olla esittämättä typeriä kysymyksiä.
Tosin, täytyyhän sullakin joku selitys pettämiselles on jatkossakin olla..... - tätä
Tuo väite oli ihan tuulesta temmattu.Ei sitä seksillä paikata sellaista asiaa jos pettäjällä on tyhjä pää.Vaikka makaisi aina jalat levällään ei sitä toisen itsekkyydelle ja lapsellisuudelle mahda yhtään mitään!
- petetä
Ihminen pihtaa jostain syystä. Jos puoliso on loukannut siten, että se tuntuu myös seksuaalisuuden alueella. Eli sen minkä teet toiselle, teet itsellesi. ja näin ainakin avioliitosssa. Seksuaalinen tyydytys ja hyvinvointi on molempien asia. pettäminen ei itse perussyytä korjaa.
- PETETÄÄN
Ei voida syyttää aina naisia pihtaamisesta. Minä aloin pihtaamaan kun mies ei halunnut muuta kuin pikapanoja: pari kertaa jakso työntää mut sit laukes. Aina pimeässä ja peiton alla. Itselleen vaati suuseksiä, minä en saanut sitä 17 vuoden aikana kuin 3 kertaa. Oli niin harvinaista että lukema jäi mieleen.
Joskus on vain saatava naisenkin sitä parempaa pitelemistä vuoteessa. Saatava tuntea että ei ole viallinen ja kelpaamaton.
Omalle miehelleni en halunnut "antaa" sillä sitähän se kirjaimellisesti oli. Mies sai minusta lahnan.
Luuli sitten olevansa jotain hienoa kun pettyneenä minuun meni pettämään ja tuli sillä leuhkimaan. Pistin äijän pihalle. Ja kai se yhä on siinä luulossa että hän olisi maailman paras....eikä se tiedä miten kivaa minullakin tahollani oli. Etenkin kun on maksanut jo kauan elareita nuorimmasta tyttärestä, jota luulee omakseen. - kaikki
Niin miehet kuin myös naisetkin, kyllä! En nyt tarkoita että joka ikinen ihminen maailmassa pettää, sanalla ´kaikki´ tarkotan siis just SEKÄ miehiä ETTÄ naisia. Ite olen mies, enkä pettäisi mistään hinnasta, enkä edes yrittäisi antaa anteeksi jos minua petettäisiin, lähtö tulisi ja äkkiä!
- Tiina
toi "johanna2308":n juttu niin huomaat, ettei väitteesi pidä paikkaansa. Ko. nimim. antoi kolme kertaa päivässä ja vielä persettäkin ja sittenkin niko petti; rankasti.
- nimet0n
En ole täysin samaa mieltä. Onhan tuossakin perää, mutta "VAIN pihtareita petetään" on naurettava väite! Monet ihmiset kyllästyvät, kun joutuvat katsomaan samaa naamaa vuodesta toiseen. Vartalo ei ehkä ole niin timmissä kunnossa, kuin ennen, eikä juttukaan aina luista kuin ennenvanhaan. Seksiä voi silti suhteessa olla, kumppanivoi silti menettää halukkutensa.
Voi olla että hän tapaa jonkun kiinnostavamman ja haluttavamman tai sitten kännipäissään vaan käyttää tilaisuutta hyväkseen. Minusta mikään näistä ei kumminkaan oikeuta pettämiseen. Ei kannata seurustella jos haluaa muita ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175850
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502919
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262856Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332326Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452300Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221913Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381520
- 1711373