Ihana mies, jolla kauniit silmät, ja katse, johon hukkuu.

Anonyymi-ap

Kiinnostaisi tutustua paremmin. 💜 En ole kuitenkaan itse laittamassa viestiä, vaan olen vähän vanhanaikainen, ja odotan sitä sinulta. Katson tämän kortin kertaalleen, ja asetan aikarajaksi toukokuun loppuun. Sen jälkeen en enää odota yhteydenottoa.

Vihje: kiinnostaisi tutustua päiväsaikaan.

26

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voitko antaa vähän enemmän vihjettä? Jos oot mun ihana niin tottakai haluan tutustua sinuun paremmin. Laita edes silmien väri.

• Anonyymi00002

Kauneinta niissä ei ollut väri, vaan tapa, jolla ne katsoivat minua. Siinä hetkessä oli kaikki, kun katsoit minua.

• Anonyymi00003

Missäs noin muuten törmäillään?

• Anonyymi00005

Yöelämässä. On hauska nähdä sua iltasin, mutta haluaisin nähdä sinut joskus myös päivänvalossa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Yöelämässä. On hauska nähdä sua iltasin, mutta haluaisin nähdä sinut joskus myös päivänvalossa.

Siinä olet oikeassa et siellä on erityisen vaikea tutustua vaikka nimenomaan ei uskoisi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Siinä olet oikeassa et siellä on erityisen vaikea tutustua vaikka nimenomaan ei uskoisi.

No näin. Liikaa taustameteliä ja ihmisiä. Kaipaan kahdenkeskeistä aikaa.

• Anonyymi00004

Eikö sulla ole jo miestä? Miten noin hyvä nainen on vapaana?

• Anonyymi00006

Katson tämän kortin loppuun. On ehtinyt tulla jo tunteita häntä kohtaan. Sydämenvaras. <3

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Katson tämän kortin loppuun. On ehtinyt tulla jo tunteita häntä kohtaan. Sydämenvaras. <3

Oliko Matille?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oliko Matille?

Ei ollut. 😄

• Anonyymi00011

Mielestäni kysymys on humoristinen. Eikös paras tilanne ole juuri se et on vapaana. Jos olisi vaikka naimisissa, sehän olisi jo menetetty tilaisuus.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mielestäni kysymys on humoristinen. Eikös paras tilanne ole juuri se et on vapaana. Jos olisi vaikka naimisissa, sehän olisi jo menetetty tilaisuus.

No jep. En todellakaan tavoittele mitään sellaista.

• Anonyymi00007

Joudutte keksimään jonkun muun tavan tutustua kuin kasvotusten muuten ei tule mitään et pysty kuitenkaan keskittymään siihen mitä hän sanoo

• Anonyymi00012

Kyllä mä häneen pystyn keskittymään. Ehkä vähän liikaakin, ja eiköhän ne tärkeimmät sanat tule sanottua, vaikka hänen komeus (ja silmät) viekin ehkä vähän liikaa keskittymistä. 😏 Toki hän saa ehdottaa jotain vaihtoehtoisia treffejä, olen kuitenkin avoin ideoille (jos ne ovat asiallisia).

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllä mä häneen pystyn keskittymään. Ehkä vähän liikaakin, ja eiköhän ne tärkeimmät sanat tule sanottua, vaikka hänen komeus (ja silmät) viekin ehkä vähän liikaa keskittymistä. 😏 Toki hän saa ehdottaa jotain vaihtoehtoisia treffejä, olen kuitenkin avoin ideoille (jos ne ovat asiallisia).

"Sikarutto".

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

"Sikarutto".

Miksi pitää aina tulla pilaamaan jokainen hyvä keskustelu? Toivottavasti keksit elämällesi jotain muuta agendaa.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miksi pitää aina tulla pilaamaan jokainen hyvä keskustelu? Toivottavasti keksit elämällesi jotain muuta agendaa.

Montako kertaa sun omana agendanana on ollu estää jonkun pääsy keskustelemaan?
        -Niinpä.

• Anonyymi00008

Oot varmaan se "rakennusmies" -28 hukkuja? -sivu

• Anonyymi00014

Tämän kautta tuskin yhteyttä syntyy ellei halua kaikkia timoja saman teeman ympärille. Vaikka viestejäkin tulisi, ei nekään ole oikeaa elämää, ehkä pieni toivonkipinä jostain, mahdollisesti. Aika paljon konkreettisempaa pitää olla yhteydenotto oikeassa elämässä ennenkuin mitään todellista voisi syntyä.

• Anonyymi00017

No kirjoittelen lähinnä ajankulun vuoksi täällä. Harvoin kirjoitan mitään.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No kirjoittelen lähinnä ajankulun vuoksi täällä. Harvoin kirjoitan mitään.

Aika kyllästynyt olen myös tänne ja sinnekin vaikka oli kerrankin positiivinen kirjoitus. Päiväsaikaan ollaan kotona tai töissä, tosin aina voi piipahtaa jossain vaikka kahvilla tai missä tahansa jos ja kun pullantuoksukin yllättää.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Aika kyllästynyt olen myös tänne ja sinnekin vaikka oli kerrankin positiivinen kirjoitus. Päiväsaikaan ollaan kotona tai töissä, tosin aina voi piipahtaa jossain vaikka kahvilla tai missä tahansa jos ja kun pullantuoksukin yllättää.

No sitä haluaisin. Olen valmis tutustumaan ja ehkä voisin taas hänen vuoksi leipoa, olispa siihen joku syy. Olen oikeasti ihan hyvä leipuri.

• Anonyymi00022

Uuno on numero 1.

• Anonyymi00023

Haha! Hän ei ole lähelläkään Uunoa, ihan eri viboja. 😄😍 Hänessä on särmää, ei tarvi aina olla sitä "kusista charmia." (anteeksi kielenkäyttöni, yleensä en puhu rumia, sillä olen liian kiltti siihen). Mikä on muuten taivaan väri tänään, ihmettelen? Siinä pieni vihje muruselleni.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Haha! Hän ei ole lähelläkään Uunoa, ihan eri viboja. 😄😍 Hänessä on särmää, ei tarvi aina olla sitä "kusista charmia." (anteeksi kielenkäyttöni, yleensä en puhu rumia, sillä olen liian kiltti siihen). Mikä on muuten taivaan väri tänään, ihmettelen? Siinä pieni vihje muruselleni.

Sininen? Ei kyllä haluta tutustella ihmiseen joka asettaa lapsellisia aikarajoja anonyymisti netissä.
        Aivan erityisen lapsellista.

• Anonyymi00025

Ehkä sinun pitäisi antaa kuitenkin selvä vihje kasvotusten, jos kerran näet hänet. Voi olla, ettei uskalla tehdä aloitetta, kun ei tiedä tiannettasi tai todellisia tunteitasi. Pyydä vaikka auttamaan jossakin asiassa. Yleensä tälläisestä toinenkin rohkaistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      71
      1328
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1309
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1070
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      965
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      834
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      833
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      762
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      752
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      639
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      633
    Aihe