Jarkko, haluan erota. En vain uskalla sanoa sitä ääneen, en vielä.
Siksi tämä on täällä kun en täällä ole, toisin kuin sinä. Haluaisin, että tietäisit
En halua yrittää enää
5
341
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ohoh.
- Anonyymi00002
Ei hitsi! Jarkko, se siis olet sinä? Olihan ne tunnisteet hyvin selvät mutta silti en meinannut mitenkään uskoa. Oletko varattu? Sanoit olevasi sinkku. Ihmettelin kun sinulla oli sormus. Nyt vasta tajusin ne muutamat muut viestisi että ne olivat sinulta. Huomasitko sen mun eilisen viestin siellä missä yleensä ollaan juteltu? Tiiäk, mä en vaan voi lakata hymyilemästä.
- Anonyymi00003
Niin ja siis tämä oli sille jolla timanttikorvis, tatuointeja ja vaaleat hiukset.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin ja siis tämä oli sille jolla timanttikorvis, tatuointeja ja vaaleat hiukset.
Nähdään ikävä osiossa
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nähdään ikävä osiossa
Onko vasemmassa korvassa korvis eli gayboy?🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3641974Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1361183
- 841053
- 90936
- 48870
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120867- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760