”Puolalaiset kertoivat, että on tällainen kirja, ja ottivat sitaatteja siitä, kuinka maahanmuutto on nykyajan voimakkain ase, jolla voidaan muokata ja jopa lakkauttaa kansakuntia, valtioita ja sivilisaatioita. Se jäi korvaan soimaan ja alettiin etsiä sitä.”
Siinäkin se tulee esiin.
Vihervasemisto on silkkaa pahuutta,miksi annamme sen levitä?
Vihervasemisto on kuin sairaus joka on kehossasi mutta et hae siihen mitään apua vaan ruokit sairauttasi joka tappaa sinut. Hullua!
Vihervasemiston pahuus taas esillä joka kielletään
10
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näin on.
- Anonyymi00002
Jeesuksen veri pelastaa.
- Anonyymi00003
Edelleen ajankohtainen. Virsikirjasta poistettu virsi 440:
Jo vääryys vallan saapi, se huutaa taivaaseen. Se turmaa ennustaapi, vie kansat kurjuuteen. Ken Herran oikeutta nyt täällä julistaa, ja ken vanhurskautta nyt tahtois puolustaa?
Nyt viekas vilppi täällä on noussut kunniaan. On valhe vallan päällä ja vääryys voimassaan. Ei kuulla kurjan ääntä, ja köyhää sorretaan, ja lainkin rikkaat vääntää vääryyttä puoltamaan.
Kas köyhän leivän syövät nuo jumalattomat. He viatonta lyövät ja häntä vainoovat. He kurjaa ahdistaapi kuin käärme kiukussa. Korvansa tukkeaapi tuon raukan huudoilta.
He armotonna vievät osuudet orpojen. He söivät lesken leivät, on Herra nähnyt sen. Hän vanhurskaasti kostaa vääryydentekijät, rankaisee ansiosta nuo viekkaat ryöstäjät.
Vaan voitonpäivän kerran vaivaiset näkevät, vanhurskaus kun Herran lyö väärät, väkevät. Oi Herra, voimas näytä, kansaasi armahda ja hurskaan pyynnöt täytä ja päästä vaivasta.”- Anonyymi00005
Täällä trumppilaiset kiihkoilee
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Täällä trumppilaiset kiihkoilee
Vihervasemiston pahuus taas esillä joka kielletään.
- Anonyymi00004
Juurikin näin.
- Anonyymi00006
Haluaisin tietää, onko Alajärven seurakunnan viranhaltijat näitä sotaisia toisten haukkuja, eli trumppilaiset. Jos näin on, enpä enää ensi vuonna verorahojani seurakunnalle anna.
- Anonyymi00010
Mikä sua vaivaa ?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikä sua vaivaa ?
Rauhan tahto mua haittaa. En halua että persujen ja hellujen hulluus leviää kirkkoon.
- Anonyymi00013
Eikö maahanmuuttoa ole ollut aina silloin eniten kun PS on ollut hallituksessa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2522672Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901566Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001260- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036