Torstaina pörssisähkö jälleen kallista

Anonyymi-ap

27

335

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sähkö tai sähkö, mikään ei ole ilmaista.

• Anonyymi00002

Kitikiti. Käytä vähemmän sähköä.

• Anonyymi00003

8 centtiä on sopiva kesät talvet
      sunnuntait ja torstait.

• Anonyymi00008

Kitikiti. Käytä torstaina sähköä.

• Anonyymi00004

Pörssillä taas 5-6 c/kWh vuodesta toiseen. Olen minun kulutuksella kiinteeseen verrattuna saanut jo yhden vuoden sähköt ilmaiseksi

• Anonyymi00007

Kitikiti. Käytä sinä sähköä.

• Anonyymi00021

Varo ettet kuole,muuten menis bonus sähköt ihan turhaa

• Anonyymi00005

Taas tämä rosvoaminen alkaa?
      Naiahallituksw. Sähköautot ladstaan

• Anonyymi00006

Kitikiti. Käytä vähemmän sähköä.

• Anonyymi00009

Ydinsähkö maksaa viisinertaisesti maatuulisähkön hinnan kun kymmenen vuoden kuluttua valmistuisi,

• Anonyymi00010

Vain VARTTIHULLU käyttää kusetussähköä nimeltä PÖRSSISÄHKÖ!

• Anonyymi00012

Onko nykyään kusetus semmoista, että kaikki tietää kuinka paljon pörssisähköasiakkaan
      sähkö maksaa? Jopa vartin tarkkuudella.
      Mieluummin kusetusta on se, että maksat kiinteän maksun johon on lisätty kaikki sähköyhtiöiden riskit hinnan kallistumisesta jo etukäteen, vaikkei ne toteutuisikaan. Et saa niitä hyvityksenä koskaan takaisin.

• Anonyymi00013

Määräaikaisilla riskipreemio arviolta 20 prosenttia

• Anonyymi00014

Muuten pörssit nousussa.

• Anonyymi00015

Niin on, sijoitustilillä on taas tonni enemmän rahaa kuin Trumpin sodan aloituksen jälkeen.

• Anonyymi00016

Laitetaan nyt tänne muistutus kuten, kuten kiinteän sopimuksen tekijätkin aina jaksaa muistuttaa, jos hinta vähänkään nousee.
      Tänään pörssisähkö n. 5 c/kwh. Ja halvimmillaan
      n. 2 c/kwh.

• Anonyymi00017

En tule koskaan ottamaan pörssisähköä.

• Anonyymi00018

Se on sinun päätöksesi, millaisella sopimuksella sähköä käytät.
      Ainakin tiedät mitä se maksaa.
      Ainakaan kerrostalossa asuva tuskin pörssiä oikeasti tarvii.
      Pitää kulutusta olla jonkin verran, että säästöä syntyy.

• Anonyymi00019

Pörssisähköilijät saunoo vain touko-elokuu

• Anonyymi00020

Kyllähän sitä on tullut saunottua ihan normaalisti pörssisähkön aikana ja epänormaalisti silloin kun se on erityisen halpaa eli runsaammin.
      Se on sama kuin ilmainen kylpyläpäivä, kun sähkö on nollan pinnassa, poreallas ja saunominen.

• Anonyymi00022

Kyllä mä ainakin käyn kylpylässä ihan erikseen😂 on nää varttipoijjaat hupaisia.

• Anonyymi00023

Niin siinä lauseessa oli kuin sana, kylpylässäkin voi käydä, mikä estää?
      Aivan kuten sinäkin. Rahaa kun jää vuoden mittaan reilusti kiinteeseen sopimukseen verraten.

• Anonyymi00024

Ettekös te varttipöhlöt ole just niitä joilla alkaa päässä heti sumentua ja mieli vetää pääkatkasimesta peli poikki heti kun hinnat alkaa raapia 20 centtiä😂

• Anonyymi00025

Ei ole tullut mieleenkään vetää pääkytkimestä.
      Jos vuodessa säästää muutaman satasen kiinteeseen verrattuna, niin miksi pitäisi?
      Mulla kun ei ole massia maksaa sähköstä mitä tahansa, niin pitää tyytyä pörssisähköön. Varakkaammat voi ottaa niitä kiinteitä sopimuksia, jossa hintaan on lisätty kaikki riskitekijät sähköön liittyen.

• Anonyymi00026

Miksi tuosta hinnoittelusta ei puhuta valtakunnassa julkisesti kun hintahaitari saattaa olla vrk aikana 10x , tuo hinnoittelu vaikuttaa pelkästään rahastukselta ja tilastopelailulta , miksi hinta noin korkea vaikka koskaan ei sähkö ole loppunut , eikö tuo ole ylihinnoittelua kansan parustarpeella ?

• Anonyymi00027

Miten pörssihinta voidaan tietää etukäteen? Jos hinta riippuu kysynnästä ja tarjonnasta, hinnan luulisi paljastuvan vasta ostohetkellä.

• Anonyymi00028

Minä ainakin seuraan pörssihintojen kehittymistä eri applikaatioiden kautta. Vaikka hinnat ei ole aivan sataprosenttisesti se, mikä on päivän lopullinen hinta, niin hyvin lähellä kuitenkin ja voi nähdä viikonkin eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      131
      3099
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      2951
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      105
      1341
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1057
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1047
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1037
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      977
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      959
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      777
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      763
    Aihe