https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/430a56af-648b-430b-a286-c04be41d5ad3
Taas tämä rosvoaminen alkaa?
Vuoden alkupuolella oli sähkö kallista ja on sitä taas.
Eikö sitä uutta ydinvoimalaa voi rakentaa jo? Kohta nuo data keskukset syö kaiken sähkön.
Torstaina pörssisähkö jälleen kallista
27
335
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sähkö tai sähkö, mikään ei ole ilmaista.
- Anonyymi00002
Kitikiti. Käytä vähemmän sähköä.
- Anonyymi00003
8 centtiä on sopiva kesät talvet
sunnuntait ja torstait.- Anonyymi00008
Kitikiti. Käytä torstaina sähköä.
- Anonyymi00004
Pörssillä taas 5-6 c/kWh vuodesta toiseen. Olen minun kulutuksella kiinteeseen verrattuna saanut jo yhden vuoden sähköt ilmaiseksi
- Anonyymi00007
Kitikiti. Käytä sinä sähköä.
- Anonyymi00021
Varo ettet kuole,muuten menis bonus sähköt ihan turhaa
- Anonyymi00005
Taas tämä rosvoaminen alkaa?
Naiahallituksw. Sähköautot ladstaan- Anonyymi00006
Kitikiti. Käytä vähemmän sähköä.
- Anonyymi00009
Ydinsähkö maksaa viisinertaisesti maatuulisähkön hinnan kun kymmenen vuoden kuluttua valmistuisi,
- Anonyymi00010
Vain VARTTIHULLU käyttää kusetussähköä nimeltä PÖRSSISÄHKÖ!
- Anonyymi00012
Onko nykyään kusetus semmoista, että kaikki tietää kuinka paljon pörssisähköasiakkaan
sähkö maksaa? Jopa vartin tarkkuudella.
Mieluummin kusetusta on se, että maksat kiinteän maksun johon on lisätty kaikki sähköyhtiöiden riskit hinnan kallistumisesta jo etukäteen, vaikkei ne toteutuisikaan. Et saa niitä hyvityksenä koskaan takaisin.- Anonyymi00013
Määräaikaisilla riskipreemio arviolta 20 prosenttia
- Anonyymi00014
Muuten pörssit nousussa.
- Anonyymi00015
Niin on, sijoitustilillä on taas tonni enemmän rahaa kuin Trumpin sodan aloituksen jälkeen.
- Anonyymi00016
Laitetaan nyt tänne muistutus kuten, kuten kiinteän sopimuksen tekijätkin aina jaksaa muistuttaa, jos hinta vähänkään nousee.
Tänään pörssisähkö n. 5 c/kwh. Ja halvimmillaan
n. 2 c/kwh. - Anonyymi00017
En tule koskaan ottamaan pörssisähköä.
- Anonyymi00018
Se on sinun päätöksesi, millaisella sopimuksella sähköä käytät.
Ainakin tiedät mitä se maksaa.
Ainakaan kerrostalossa asuva tuskin pörssiä oikeasti tarvii.
Pitää kulutusta olla jonkin verran, että säästöä syntyy. - Anonyymi00019
Pörssisähköilijät saunoo vain touko-elokuu
- Anonyymi00020
Kyllähän sitä on tullut saunottua ihan normaalisti pörssisähkön aikana ja epänormaalisti silloin kun se on erityisen halpaa eli runsaammin.
Se on sama kuin ilmainen kylpyläpäivä, kun sähkö on nollan pinnassa, poreallas ja saunominen. - Anonyymi00022
Kyllä mä ainakin käyn kylpylässä ihan erikseen😂 on nää varttipoijjaat hupaisia.
- Anonyymi00023
Niin siinä lauseessa oli kuin sana, kylpylässäkin voi käydä, mikä estää?
Aivan kuten sinäkin. Rahaa kun jää vuoden mittaan reilusti kiinteeseen sopimukseen verraten.- Anonyymi00024
Ettekös te varttipöhlöt ole just niitä joilla alkaa päässä heti sumentua ja mieli vetää pääkatkasimesta peli poikki heti kun hinnat alkaa raapia 20 centtiä😂
- Anonyymi00025
Ei ole tullut mieleenkään vetää pääkytkimestä.
Jos vuodessa säästää muutaman satasen kiinteeseen verrattuna, niin miksi pitäisi?
Mulla kun ei ole massia maksaa sähköstä mitä tahansa, niin pitää tyytyä pörssisähköön. Varakkaammat voi ottaa niitä kiinteitä sopimuksia, jossa hintaan on lisätty kaikki riskitekijät sähköön liittyen. - Anonyymi00026
Miksi tuosta hinnoittelusta ei puhuta valtakunnassa julkisesti kun hintahaitari saattaa olla vrk aikana 10x , tuo hinnoittelu vaikuttaa pelkästään rahastukselta ja tilastopelailulta , miksi hinta noin korkea vaikka koskaan ei sähkö ole loppunut , eikö tuo ole ylihinnoittelua kansan parustarpeella ?
- Anonyymi00027
Miten pörssihinta voidaan tietää etukäteen? Jos hinta riippuu kysynnästä ja tarjonnasta, hinnan luulisi paljastuvan vasta ostohetkellä.
- Anonyymi00028
Minä ainakin seuraan pörssihintojen kehittymistä eri applikaatioiden kautta. Vaikka hinnat ei ole aivan sataprosenttisesti se, mikä on päivän lopullinen hinta, niin hyvin lähellä kuitenkin ja voi nähdä viikonkin eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313099EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402951- 1051341
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22763