Me Naiset lehden lukijakerho on tänään niin täynnä oksitosiinia, dopamiinia ja serotoniinia, ettei kykene visailuun.
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000011873353.html
Sen sijaan jutun innoittamana kyselemme gallupinomaisesti, että oletteko Te Naiset, huomanneet että muistutatte anoppianne?
Nythän on niin, että tällaisesta voi aiheutua joko ongelmia tai ongelmattomuutta riippuen siitä miten hyvin sietäisi itseään.
Miehetkin saa vastata, jos teillä on ollut sekä äiti että puoliso.
Oletko ihan kuin anoppi?
4
196
Vastaukset
Taisin muistuttaa appiukkoa aika pitkälti, eli vahva kuin karhu, rohkea kuin leijona, notkea kuin kärppä, nopea kuin gepardi, muuta 🤔...no joo kummallakin parta 😁
...joopajoo, edellinen oli siis uppausyritys ellei sitä joku tajunnut 😂.
Aika lailla keskeisiä aineita muuten mitä tulee käyttäytymiseen ja biologiaan...se siitä.
Olen anopin vastakohta hyvin pitkälti. En dokaa, en meikkaa, en nypitytä kulmakarvoja, en ostele hienoja vaatteita, enkä kosmetiikkaa. Ja tekniset työt sujuu multa anopilta ei suju. Ja anopilla sujuu tekstiilityöt paitsi ompelukoneen käyttö, mikä multa sujuu muttei muut tekstiilityöt kuten kutominen.
Anoppi leipoo, minä en, anoppi ei tykkää jyrsijöistä vain koirista, minä tykkään kaikista eläimistä. Jne jne. Ei meissä ole muuta yhteistä kun silmienväri ja pituus. 😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574