Me Naiset lehden lukijakerho on tänään niin täynnä oksitosiinia, dopamiinia ja serotoniinia, ettei kykene visailuun.
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000011873353.html
Sen sijaan jutun innoittamana kyselemme gallupinomaisesti, että oletteko Te Naiset, huomanneet että muistutatte anoppianne?
Nythän on niin, että tällaisesta voi aiheutua joko ongelmia tai ongelmattomuutta riippuen siitä miten hyvin sietäisi itseään.
Miehetkin saa vastata, jos teillä on ollut sekä äiti että puoliso.
Oletko ihan kuin anoppi?
4
197
Vastaukset 4
Taisin muistuttaa appiukkoa aika pitkälti, eli vahva kuin karhu, rohkea kuin leijona, notkea kuin kärppä, nopea kuin gepardi, muuta 🤔...no joo kummallakin parta 😁
...joopajoo, edellinen oli siis uppausyritys ellei sitä joku tajunnut 😂.
Aika lailla keskeisiä aineita muuten mitä tulee käyttäytymiseen ja biologiaan...se siitä.
Olen anopin vastakohta hyvin pitkälti. En dokaa, en meikkaa, en nypitytä kulmakarvoja, en ostele hienoja vaatteita, enkä kosmetiikkaa. Ja tekniset työt sujuu multa anopilta ei suju. Ja anopilla sujuu tekstiilityöt paitsi ompelukoneen käyttö, mikä multa sujuu muttei muut tekstiilityöt kuten kutominen.
Anoppi leipoo, minä en, anoppi ei tykkää jyrsijöistä vain koirista, minä tykkään kaikista eläimistä. Jne jne. Ei meissä ole muuta yhteistä kun silmienväri ja pituus. 😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557