Ihmettelen miten joku voi jaksaa käyttää viikko kausia todella joutavan tunnepuolen asian kanssa pelaamiseen, siis joukolla painetaan päälle. Ihan kuin tunne asiat olisi mun koko elämä. Voin sanoa ettei ole, rakastan yksinäisyyttä ja asioitten kanssa oloa enemmän, kuin ihmissuhteita. Ratkon tunteita jatkuvasti, enkä vello niissä tai ne ei ole mun koko elämä, vaikka joku voisi niin luulla. En jää kiinni tunteisiin vaan ennemmin asioihin. Ihmissuhteissa minulle tulee helposti yhteentörmäyksiä, kun minua ei ymmärretä ja hyökkään helposti, jos ihminen kuvittelee, että tietää asiani paremmin, kuin mä itse. En ymmärrä muita ja heidän tarkoitusperiään, joten en jaksa miettiä edes sellaisia. Oon suora ja jos joku siitä loukkaantuu, en jaksa välittää enää, koska se on mun ominaisuus mille en voi mitään. En jaksa ihmissuhteita, koska en tiedä millä tunteella kehenkin tulee suhtautua ja mitä ilmettä mun pitää pitää kellekin. Pääasia, että mulla on lapset, jotka aidosti osoittaa mulle välittämistä ja minä heille. Parisuhteista ajattelen, ettei kukaan tällaista jaksa, koska värkkään enemmän asioitten kanssa, kuin ihmisen, eli se joka minua rakastaa kannattaa kaksi kertaa miettiä lyökö kätensä minuun, koska en ole mikään kodinhengetär. Minulle parisuhde on sivuseikka elämässä. Mut jos joku oikeasti minusta tykkäisi, oo ystävä sit mulle, jos tunne on niin hankala sulle. Ei kannata omaa parisuhdettaan mun kanssa pilata. En ole kylmä vaan fakta on tämä. Mulla on kyllä vahvat tunteet ja se varmasti näkyy myös ulospäin. En ymmärrä miksi näitä asioita pitää käydä palstalla läpi, ennen kuin tämä kiusaaminen loppuu.
Dudduduuu.
6
155
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja jos joku oikeasti tykkää minusta, tunne laimenee kyllä aikaa myöden. Mutta ole mun auttaja vaikka sen aikaa, että tunteestasi pääset, jos asia on niin hankala sulle. Ei syvät tunteet ikuisia ole varmastikaan, kait ne muuttaa muotoa, niin olen kuullut. Tai sitten lopetat rakastamisen heti mahdottomuuteen, jos jeesarin paikka ei kelpaa.
- Anonyymi00002
jep jep, näin on. semmonen se vaan, minä. ajatella. kyllä riittää ihmeteltävää siellä päässä, miten se ny tommonen ohhoh. miksei ole niin kuin minä, tunnekylmä ja sekaisin ohhohhoh, käsittämätöntä kuinka erilaista voi olla. ime ny vttua kiitos.
- Anonyymi00003
Lisäksi olen niin surkea ryhmässä keskustelussa, että rakastajani tulee kyllä häpeämään mua😂 möläyttelemään juttuja sinne tänne, eikä saa oikeen otetta kenen kanssa tulisi jutella ja mitä vai pitääkö vetäytyä ja pyöritellä silmiä. Ja sitten jos sivusta kuuntelen, enkä asioihin sekaannu ottaa päästä, jos joku ihminen puhuu jotain aivan typerää soopaa asioista, enkä pysty itse mitään sanomaan. Ei kiitos ihmisiä elämääni. Olen kyllä yhden ihmisen kanssa kerralla taitava ja jos asiat kohdistuu minun asioihin, joista minä tietysti tiedän eniten. Mua ei kiinnosta puhua mistään joutavasta auringonpaisteesta, koska pääni täyttyy fakta ja asiapuolen jutuista, joita haluan ratkoa. Mua on sanottu, että oon todella taitava kaksistaan, tosi lämmin, mutta väärän käsityksen saa minusta ihmisenä, jos tutustuu minuun vain kaksin ollessa. Saan kuulemma helposti syvemmän yhteyden muihin, mitä itse en tajua tai tahallani tee. Siitä tulee väärin tulkinta, että minulla olisi syviä tunteita muihin. Ja nyt kun olen saanut itseni hyvään kuntoon, tämä asia on alkanut korostuu enemmän ihmissuhteissa.
- Anonyymi00004
Voihan se ystävä tuoda sen kyrpänsä tänne, mutta mieti kaks kertaa, ennen kuin pilaat oman parisuhteesi. Jee jee kyrvän vatkausta täältä saa, hetken tunnetta vaan. 😂 huh mitä mä puhun, pitääkö tuollaiseen suostua vain siksi, että toisella on syvät tunteet ja mulle tilanne olisi vain tunnin hurma 😅
- Anonyymi00005
Laitappa salarakkaani nyt tähän alle, että vieläkö sulla jöpöttää pötikkä housuissa, vai onks se jo ihan lötikkä?😂
- Anonyymi00006UUSI
Kipeää tekee sanoa tää💔 mutta faktat on faktoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2385440Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,574761Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk133591Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2883306Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699193275Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823189- 732850
- 652067
- 292001
- 901996