Ikävää mies jos sinua kiusataan täällä palstalla, otan osaa❤️ minä en tiedä varmaksi kuka kiusaa ja ketä, kun selkoa tästä ei ota, mutta halit sille, jos jotain kiusataan. Ite oon vakavasti koulukiusattu, siksi olen aina työpaikkakiusattujen puolella. Vaikka asiat ei ihan näin yksiselitteisiä ole, silti näistä viesteistä näkyy, että iso porukka kiusaa yhtä. Jaksamista sinne, jos tilanne on mahdoton❤️ en tiedä faktoja, tän enempää en pysty sanoo. Kiusattukin voi jossain määrin olla kiusaaja, mutta ryhmä on aina ryhmä, jos yhden päälle käy.
Jaksamisia.
5
159
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistä päättelit että täällä jotain kiusataan? Aina joku jolla on paha olla vinkuu jotain 🙂
- Anonyymi00002
Juuri näin ja usein se kiusaaja heittääntyy marttyyriksi kun alkaa tullakkin takasin omaan laariin. Kannattaa muistaa
Että KARMA KULKEE KUMPAANKIN SUUNTAAN - Anonyymi00003
Ainakin mä tiedän enkä vain vingu, että mua kiusataan ja paremmin sanottuna vainotaan ja tätähän on kestänyt useita vuosia. Jopa nimellä on täällä sitä tehty ja tarkoin tuntomerkein, niin eipä voi erehtyä, etteikö mulle olisi ne suunnattu.
Enempiä en sitten tänne kertoilekaan enää tästä aiheesta. Siihen on syynsä. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ainakin mä tiedän enkä vain vingu, että mua kiusataan ja paremmin sanottuna vainotaan ja tätähän on kestänyt useita vuosia. Jopa nimellä on täällä sitä tehty ja tarkoin tuntomerkein, niin eipä voi erehtyä, etteikö mulle olisi ne suunnattu.
Enempiä en sitten tänne kertoilekaan enää tästä aiheesta. Siihen on syynsä.Mikä on mielestäsi kiusaamista? Haukkuminen?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mikä on mielestäsi kiusaamista? Haukkuminen?
Ei ole pelkästään haukkumista. Paljon, paljon muutakin. En luettele niitä tänne, koska se ei ole eduksi millään tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986