Putin kommentoi Venäjän takkuavaa taloutta - vaati selitystä

Anonyymi-ap

Putinin mukaan negatiivisen talouskehityksen takana on kausittaista vaihtelua ja säästä johtuvia asioita.

Reutersin mukaan Putin sanoi hallituksen tapaamisessa, että Venäjän talous on ollut laskusuunnassa kaksi peräkkäistä kuukautta ja pyysi selitystä siitä, miksi Venäjän talousluvut ovat alle ennusteiden.

Putin sanoi haluavansa kuulla lisätoimista, joilla talous saadaan kasvamaan.

- IS

---
Käy jo hieman sääliksi noita virkamiehiä, jotka joutuvat selittämaan asian tsaarille.

14

172

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi venäjän sotilaat pakotetaan järjettömiin itsemurhahtökkäyksiin?
      putin vaatii selitystä!

• Anonyymi00002

Kuuluu erikoisoperaatioon.

• Anonyymi00003

Pudotetaan ikkunasta jokainen joka tuo putinille negatiivisia uutisia, niin maan talous lähtee nousuun.

• Anonyymi00004
      • Anonyymi00005

Hauskaa.

Löytyisikö jostain joku rohkea joka sanoisi putinille että tee ratkaisu, kanna vastuu kuten Hitler lopulta teki.
        Eipä niin.

• Anonyymi00006

Normaalista elämästä vieroittunut bunkkerihomo Putin ihmettelee taloutta, itsensä aloittamaan sotaan menee melkein 200 miljardia euroa vuodessa, siinähän NaZi kääpiö ihmettelee.

• Anonyymi00007

Biljoona euroa lähestyy kovaa vauhtia. Ehkä tuolle rahalle olisi parempaakin käyttöä Venäjällä.

• Anonyymi00008

Hauskaa kuulla, että Putinkin on oppinut suomalaisen poliittisen johdon käyttämän, tuttuja taloustermejä pyörittelevän talousjargonin näin hyvin.

"– Odotan ehdotuksia lisätoimenpiteiksi, joilla pyritään elvyttämään
      kotimaisen talouden kasvua, tukemaan yritystoimintaa sekä
      parantamaan työllisyyden rakennetta suosimalla aloja, joilla on
      tuottavampia työpaikkoja ja jotka tuottavat korkeaa lisäarvoa,
      Putin sanoi."
      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/putin-myontaa-venaja-on-alamaessa/9324770

Tuota jämäkämpää, tavoitteellista talouspuhetta ei kuulla edes Olli Rehniltä taikka Petteri Orpoltakaan.

• Anonyymi00009

Venäjän tuntien, ei toteudu koskaan. Ryzzä ryzzii aina kaiken.

• Anonyymi00010

Vilahtaako putinin tai trumpin mielessä.sekunniksikaan että vika olisi itsessä? Kovin persumaista käytöstä.

• Anonyymi00011

Putte voisi katsoa peiliin ja vaatia sieltä selitystä! Oma vika, mitäs läksit!

• Anonyymi00012

Soittas mulle niin kerron jos ei tiedä valdemir pieni syytä.

• Anonyymi00013

Kukahan kertoisi tuolle häijylle natsukkakääpiölle, että "sinun sotilasoperaatiosi Barbaariryssä on syynä kaikkiin pahoihin talousongelmiin Venäjällä?"

• Anonyymi00014

Se s-alkava sana taitaa olla selityksistä edelleen kielletty?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3025
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      121
      2049
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1379
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe