Putinin mukaan negatiivisen talouskehityksen takana on kausittaista vaihtelua ja säästä johtuvia asioita.
Reutersin mukaan Putin sanoi hallituksen tapaamisessa, että Venäjän talous on ollut laskusuunnassa kaksi peräkkäistä kuukautta ja pyysi selitystä siitä, miksi Venäjän talousluvut ovat alle ennusteiden.
Putin sanoi haluavansa kuulla lisätoimista, joilla talous saadaan kasvamaan.
- IS
---
Käy jo hieman sääliksi noita virkamiehiä, jotka joutuvat selittämaan asian tsaarille.
Putin kommentoi Venäjän takkuavaa taloutta - vaati selitystä
14
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi venäjän sotilaat pakotetaan järjettömiin itsemurhahtökkäyksiin?
putin vaatii selitystä! - Anonyymi00002
Kuuluu erikoisoperaatioon.
- Anonyymi00003
Pudotetaan ikkunasta jokainen joka tuo putinille negatiivisia uutisia, niin maan talous lähtee nousuun.
- Anonyymi00004
Putin vaati keskiviikkona hallitukseltaan ja Venäjän keskuspankilta selityksiä sille, miksi hän aloitti erikoisoperaation.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/9a26d65d-d038-4ad8-bf47-dd2358fc6953
"Venäjän talous sukeltaa – Putin vaatii selitystä"- Anonyymi00005
Hauskaa.
Löytyisikö jostain joku rohkea joka sanoisi putinille että tee ratkaisu, kanna vastuu kuten Hitler lopulta teki.
Eipä niin.
- Anonyymi00006
Normaalista elämästä vieroittunut bunkkerihomo Putin ihmettelee taloutta, itsensä aloittamaan sotaan menee melkein 200 miljardia euroa vuodessa, siinähän NaZi kääpiö ihmettelee.
- Anonyymi00007
Biljoona euroa lähestyy kovaa vauhtia. Ehkä tuolle rahalle olisi parempaakin käyttöä Venäjällä.
- Anonyymi00008
Hauskaa kuulla, että Putinkin on oppinut suomalaisen poliittisen johdon käyttämän, tuttuja taloustermejä pyörittelevän talousjargonin näin hyvin.
"– Odotan ehdotuksia lisätoimenpiteiksi, joilla pyritään elvyttämään
kotimaisen talouden kasvua, tukemaan yritystoimintaa sekä
parantamaan työllisyyden rakennetta suosimalla aloja, joilla on
tuottavampia työpaikkoja ja jotka tuottavat korkeaa lisäarvoa,
Putin sanoi."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/putin-myontaa-venaja-on-alamaessa/9324770
Tuota jämäkämpää, tavoitteellista talouspuhetta ei kuulla edes Olli Rehniltä taikka Petteri Orpoltakaan.- Anonyymi00009
Venäjän tuntien, ei toteudu koskaan. Ryzzä ryzzii aina kaiken.
- Anonyymi00010
Vilahtaako putinin tai trumpin mielessä.sekunniksikaan että vika olisi itsessä? Kovin persumaista käytöstä.
- Anonyymi00011
Putte voisi katsoa peiliin ja vaatia sieltä selitystä! Oma vika, mitäs läksit!
- Anonyymi00012
Soittas mulle niin kerron jos ei tiedä valdemir pieni syytä.
- Anonyymi00013
Kukahan kertoisi tuolle häijylle natsukkakääpiölle, että "sinun sotilasoperaatiosi Barbaariryssä on syynä kaikkiin pahoihin talousongelmiin Venäjällä?"
- Anonyymi00014
Se s-alkava sana taitaa olla selityksistä edelleen kielletty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233