Se on kevät taas ja naisten ihanuus alkaa ilmetä. Vaatteet ohenee ja vähenee ja kaupungilla riittää näkemistä ;). Kevät on hienoa aikaa!
Toivotaan, että kevät suosii anteliasta tyyliä!
Keväisiä ihanteita
5
347
Vastaukset
oot tupaläski, mä huomaan
- Anonyymi00001
Aika paljon näyttäisi olevan löysiä vaatteita tänä keväänä. Harmi. Kyllä tiukat, seksikkäät vaatteet sopii naisille paremmin. Turha niitä avujaan on piilotella!
- Anonyymi00003
En nyt tiedä. Mitä hienoa paljastelussa muka on? Paljon kauniimpaa on se, että osaa pukeutua esteettisesti, kauniisti, hienosti... Että kaikki on harmoniassa ja valittu huolella.
Kyllähän sielä näkemistä riittää. Mutta mä ihailen enemmänkin, luontoon sekin liittyy, niin ihailen puita. Kun niihin tulee lehtiä ja maasta nousee kaikellaista kasvillisuutta. Se puun rosoinen pinta kämmentä vasten, tuo hermoimpulsseja. Tää on hienoo aikaa.
- Anonyymi00002
Näin naisena olen ehdottomasti sitä mieltä, että sinunlaisiasi miehiä saisi olla enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671