Tiedätkö missä saa keskustella

Anonyymi-ap

rauhassa ilman ennakko-oletuksia?

19

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo! Psykiatrilla. Suosittelen lämpimästi!

• Anonyymi00004

Taannoinen vankeinhoidon ylilääkäri MP - jo aikoja sitten kuollutkin - piti psykiatrin nimikkeellä yksityisvastaanottoa, johon hakeutui terapiaan nuorehko nainen.

'Psykiatri' käyttäen hyväkseen suurta arvovaltaansa naisen silmissä, houkutteli hänet sukupuoliyhteyteen. Silloinen lääkintöhallitus kielsi häntä toimimasta lääkärinä muuten kuin toisen lääkärin valvonnan alaisena.

Lääkintöhallitus myös totesi, että hänen koulutuksensa psykiatriaan ei ollut riittävä. Tapauksen johdosta kariutui myös MP:n avioliitto.

• Ei missään, sillä emme voi vaikuttaa siihen, millaisia ennakko-odotuksia jollakin on. -exKynis.mi

• Anonyymi00003

Paikassa, jonka molemmat tuntee turvalliseksi ja tuetuksi tarpeeseensa. Tunne oltava yhteinen ja luottamusta herättävä molemminpuolin. Halua oltava hyvällä tavalla myös kanssakäymiseen toisen kanssa.

• En. Mutta mun mielestä täällä saa. En yleensä kestään tee ennakko odotuksia, enkä usko että muutkaan musta. Ennen luulin, kun on näitä raskauttavia asianhaaroja niinku toi ikisinkkuus, mutta ei kukaan siitä välitä, eikä vaikka seisoisin päälläni koko viikon. Eli keskustellaan ja neuvotellaan vaan rohkeesti.

• Anonyymi00005

Ainoa tapa voisi olla se, että itse perustaa vaikka facebookiin yleiseksi jonkun keskusteluporukan, sekä säätää sinne säännöt ja itse toimii sen ryhmän ylläpitäjänä.
      Jakaa sit banneja tyypeille jotka ei osaa kunnioittaa muita ja viimekädessä porttikieltoja.

• Anonyymi00008

No ei varsin missään facebookissa. Joku twitter ehkä, tai truth social.

• Anonyymi00009

Netissä kuka tahansa voi esittää ketä tahansa. Ellei tunne entuudestaan irl. -sivu

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No ei varsin missään facebookissa. Joku twitter ehkä, tai truth social.

No sillä ei väliä mikä ohjelma... kunhan saa potkia m.lkut pois.

• Mä en kyllä ite tykkäs jakaa mitään banneja. En haluu olla mikään diktaattori, vaikka mulla nyt voimakkaita mielipiteitä onkin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No sillä ei väliä mikä ohjelma... kunhan saa potkia m.lkut pois.

Sinä lähtisit ensimmäisenä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sinä lähtisit ensimmäisenä.

No eipä siinä mitään. En menettäisi luultavammin mitään.

• Anonyymi00017
        JeroP kirjoitti:

Mä en kyllä ite tykkäs jakaa mitään banneja. En haluu olla mikään diktaattori, vaikka mulla nyt voimakkaita mielipiteitä onkin.

No lähinnä mä vastasinkin tuolle aloittajalle. Ja jos haluaa, että jossain saa keskustella ilman ennakkoluuloja, niin koittaa tehdä itse sellaisen paikan. Kyllä sitten vaan pitää pahimmillaan pistää pihalle sellaiset, jotka ei osaa käyttäytyä. Muuten siitä paikasta tulee tälläinen kuin tämä.

• Anonyymi00006

Äänieristetyssä huoneessa, yksin.

• Anonyymi00011

Tuskin missään ihmisillä on tapana muodostaa käsityksensä toisesta tutustumatta

• Täällä netissä pääasiassa lausutaan käsityksiä toisesta oman kuvittelun pohjalta. -exKynis.mi

• Anonyymi00012

Jossain ryhmässä, vaikka järjestötoiminnassa.

• Anonyymi00013

Sun luona?

• Anonyymi00015

Haisee ihan fasismilta, joka on kääritty turvallisemman tilan kaapuun.

Juu, ei käy.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      54
      2212
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      199
      2041
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      49
      872
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe