Kun saat uskon Herralta !!!! Merkitsee , se sitä että.

Anonyymi-ap

Että olet saanut Uskon , uskoa Jeesukseen , niin että voit etsiä mihin Hän meni , joka Sanoi seura Minua..

11

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaikki Vanhan liiton uskovaiset , eivät olleet Uudestisyntyneitä ollenkaan , Jeesus oli ensimmäinen Uudestisyntynyt , kun nousi Ristinkuolemasta !!
      Siis , seura Hänet Kuolemaan , että voit syntyä uudestaan Hengellisesti tässä ajassa , siisUudessa Liitossa.

• Anonyymi00002

Vankilat ovat tupaten täynnä, ei tahdo uusille tulijoille paikkoja löytyä.

• Muistakaa myös jakaa omaisuutenne köyhille.

• Anonyymi00003

Ei ole uudessa liitossa sellaista käskyä eikä uudessa liitossa ole käskyjä ollenkaan, se on Pyhän Hengen ja vapauden liitto eikä sitä että joku vatipää lukee Raamatusta että hei pojat nyt meidän täytyy tehdä näin kun täällä lukee tämmöistäkin. Ei uusi liitto ole sellainen kuten vanha liitto oli, vaan se on ihmisen Ja Jumalan Pyhän Hengen liitto jossa Jumala antaa ihmiselle Hengen tehdä ja touhuta asioita. Eikä se Henki johda sotarikoksiin tai kansanmurhiin.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei ole uudessa liitossa sellaista käskyä eikä uudessa liitossa ole käskyjä ollenkaan, se on Pyhän Hengen ja vapauden liitto eikä sitä että joku vatipää lukee Raamatusta että hei pojat nyt meidän täytyy tehdä näin kun täällä lukee tämmöistäkin. Ei uusi liitto ole sellainen kuten vanha liitto oli, vaan se on ihmisen Ja Jumalan Pyhän Hengen liitto jossa Jumala antaa ihmiselle Hengen tehdä ja touhuta asioita. Eikä se Henki johda sotarikoksiin tai kansanmurhiin.

Jolla on kaksi ihokasta, antakoon toisen sille, joka on ilman; ja jolla on ruokaa, tehköön samoin

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Väärin, Sanan ilmoitusta vastaan: "uudessa liitossa ole käskyjä ollenkaan" Raamatun mukaan uudessa liitosssa on voimassa uskon laki, Elämän Hengen laki. Paavali kirjoitti:
        ilman lakia oleville ikäänkuin olisin ilman lakia-vaikka en ole ilman Jumalan lakia, vaan olen Kristuksen laissa...
        Sillä kun pakanat, joilla ei (Mooseksen) lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä (Jumalan) laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
        ja osoittavat, että (Kristuksen) lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä-
        "Eikä se Henki johda sotarikoksiin tai kansanmurhiin!"

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Väärin, Sanan ilmoitusta vastaan: "uudessa liitossa ole käskyjä ollenkaan" Raamatun mukaan uudessa liitosssa on voimassa uskon laki, Elämän Hengen laki. Paavali kirjoitti:
        ilman lakia oleville ikäänkuin olisin ilman lakia-vaikka en ole ilman Jumalan lakia, vaan olen Kristuksen laissa...
        Sillä kun pakanat, joilla ei (Mooseksen) lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä (Jumalan) laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
        ja osoittavat, että (Kristuksen) lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä-
        "Eikä se Henki johda sotarikoksiin tai kansanmurhiin!"

Sitten jos on laki, niin ei muuta kuin hirveä kinaaminen mitkä lait, miten niitä noudatetaan ja herjaamaan toisiaan laittomuuden tekijäksi. Siinä sitä sitten onkin uskossa puuhaa, siinä onkn uskonnollista puuhastelua aivan riittämiin eikä ole aikaa eikä tarvetta etsiä Jumalan vanhurskautta eikä muutakaan Jumalan asioita kun pyörii lain kirjaimen äärellä.

Sellaiseksi se voi mennä, mutta sellaista sitä ei tietenkään toivo pahimmalle vihamiellekkään.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Sitten jos on laki, niin ei muuta kuin hirveä kinaaminen mitkä lait, miten niitä noudatetaan ja herjaamaan toisiaan laittomuuden tekijäksi. Siinä sitä sitten onkin uskossa puuhaa, siinä onkn uskonnollista puuhastelua aivan riittämiin eikä ole aikaa eikä tarvetta etsiä Jumalan vanhurskautta eikä muutakaan Jumalan asioita kun pyörii lain kirjaimen äärellä.

Sellaiseksi se voi mennä, mutta sellaista sitä ei tietenkään toivo pahimmalle vihamiellekkään.

Sellaista se on uskonharhakuplassa eläessä.

• Anonyymi00006
        he-ma kirjoitti:

Sellaista se on uskonharhakuplassa eläessä.

Ei tietenkään sellaista harhaoppia toivo kelläkään, että alkaisi lain mukaan rakentaa itselleen vanhurskautta, sitä tulkita kivan muiden kanssa ajautuen tietenkin riitoihin siitä miten sitä lakia noudatetaan, missä kulkee lain rikkomisen ja noudattamisen raja missäkin asiassa sekä miten niiden asioiden suhteen mitkä ovat pahoja, mutta mitä ei mainita Raamatussa, että onko se minkään lain piirissä, vai voiko tehdä niissä aivan mitä itse parhaaksi katsoo.

Melkein täytyy rukoilla ettei kukaan joudu siihen hullunmyllyyn.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Hyvä Hema että olet kerrankin kartalla.

>>>
        Matt. 19:22

Mutta kun nuorukainen kuuli tämän sanan, meni hän pois murheellisena, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.

Mark. 12:43

Ja hän kutsui opetuslapsensa tykönsä ja sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: tämä köyhä leski pani enemmän kuin kaikki muut, jotka panivat uhriarkkuun.

• Anonyymi00008

Toivottavasti ymmärrät Hema että uskova voiuudestisyntyä niinkuin on kirjoitettu Pyhässä Raamatussa >>
      1. Joh. 5:18

Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe