Voi voi... Taas se kesä lähestyy ja kaameat shortsit yms kaivetaan komeroista. Erityisesti ärsyttää miehillä reisitaskumalliset 1-2 nroa liian isot joiden taskuihin tungetaan puoli omaisutta että saadaan ne valumaan. Sitten persvako näkyvillä vaikkapa kaupan kassajonoon. Unohtamatta paskaisia crockseja ja hihatonta paitaa että varmasti tatuoinnit näkyy. Ja sama tatuointien näyttelemisessä koskee naisiakin. Vaikka olisi kuinka viileää niin tärkeintä on että muste näkyy. Kylmissä keleissä hyvät puolensa, rumat ihmiset peittävät itsensä vaatteilla.
Typerät kesävaatteet
4
224
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rumat ne vaatteilla koreilee !
- Anonyymi00002
Mä ostan joka kesä uudet shortsit ja t paidat. Ja on puman ja adidaksen merkki vaatteita. Ei mitään kamalia, enkä käytä merkkejä ristiin. Tennarit on myös uudet. Se vaan ikävää, kun ei naisia saa.
- Anonyymi00003
Käytän ylpeästi isoja reisitaskushortseja. On jo puoli voittoa että joku pienessä päässään provosoituu pelkästään toisten ulkonäöstä.
Tekisi AP:llekkin varmasti hyvää keskittyä mukavuuteen ja omiin asioihin eikä kyttäillä toisia. - Anonyymi00004
Entäs naisten läpinäkyvät persvakoleggingsit . Kamelin varvaskin pullottaa ja sitten haukutaan miehiä pervoiksi. Jumppasalilla ne vielä ymmärtää , mutta kun ne on joka paikassa jalassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540