Voi voi... Taas se kesä lähestyy ja kaameat shortsit yms kaivetaan komeroista. Erityisesti ärsyttää miehillä reisitaskumalliset 1-2 nroa liian isot joiden taskuihin tungetaan puoli omaisutta että saadaan ne valumaan. Sitten persvako näkyvillä vaikkapa kaupan kassajonoon. Unohtamatta paskaisia crockseja ja hihatonta paitaa että varmasti tatuoinnit näkyy. Ja sama tatuointien näyttelemisessä koskee naisiakin. Vaikka olisi kuinka viileää niin tärkeintä on että muste näkyy. Kylmissä keleissä hyvät puolensa, rumat ihmiset peittävät itsensä vaatteilla.
Typerät kesävaatteet
4
198
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rumat ne vaatteilla koreilee !
- Anonyymi00002
Mä ostan joka kesä uudet shortsit ja t paidat. Ja on puman ja adidaksen merkki vaatteita. Ei mitään kamalia, enkä käytä merkkejä ristiin. Tennarit on myös uudet. Se vaan ikävää, kun ei naisia saa.
- Anonyymi00003
Käytän ylpeästi isoja reisitaskushortseja. On jo puoli voittoa että joku pienessä päässään provosoituu pelkästään toisten ulkonäöstä.
Tekisi AP:llekkin varmasti hyvää keskittyä mukavuuteen ja omiin asioihin eikä kyttäillä toisia. - Anonyymi00004
Entäs naisten läpinäkyvät persvakoleggingsit . Kamelin varvaskin pullottaa ja sitten haukutaan miehiä pervoiksi. Jumppasalilla ne vielä ymmärtää , mutta kun ne on joka paikassa jalassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662281Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."221925Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2481454Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.581375Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2531145Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201044Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki231030En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711010- 96939
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin65932