Aahhhahaha! Muahaha :-D Vähänkö repesin kun luin tämän :-D No tässä se nyt nähdään millasia noi hihhulit on. tietysti onhan se ihan sama lainaako raamattua vai leffaa, molemmat on ihan yhtälailla ihmisen mielikuvituksen tuotetta eikä mitään muuta. sillä erotuksella tosin, että raamattu on hirveää paskaa ja Pulp Fiction on ihan hyvä leffa :-D
https://www.is.fi/viihde/art-2000011949686.html
T. miksuh
Uskovainen luuli lainaavansa raamattua, mutta lainasikin Pulp Fiction leffaa
11
185
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinähän teinijänkyttäjä tiedätkin mikä on faktaa ja fiktioita. Sinähän et uskonut että jollakin voi asunnossaan olla kylmä kun sinullakaan ei ole lol.
- Anonyymi00002
Ja mitä muuten edes tiedät raamatusta, oletko lukenut yhtäkään sivua? Jos joskus lukisit jotain (muutakin kuin mangaa ja jotain vassareiden sivustoja) voisit jopa oppia jotain.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja mitä muuten edes tiedät raamatusta, oletko lukenut yhtäkään sivua? Jos joskus lukisit jotain (muutakin kuin mangaa ja jotain vassareiden sivustoja) voisit jopa oppia jotain.
Jesaja 6:4 jae 13: Ja niin tulet katumaan koska minua et usko....
- Anonyymi00003
Kuka tahansa voi kutsua itseään uskovaksi, vaikka ei ikinä olisi edes avannut uskontonsa kirjaa.
- Anonyymi00004
Pulp pätkä on kuulemma suuressa suosiossa Mormonien parissa...tuli mieleen onko Hagseth mor....
- Anonyymi00006
Minä en joidenkin vanhojen kouluasioiden ja opettajien perää ole sen enemmän edes ajatellut. Kyllä nekin on muita ihmisiä ollut. Joskus vaan sitten kun tuntuu miten kaikessa joku mättää niin repeää. Minulla olisi saattanut olla uusi yrittäminen uudessa koulussa, mutta.... Maailma on kansakoulun ajoista muuttunut. Silloin koulussa pärjäsi vanhakantaiset. Jos ei ole nykymaailmassa pärjännyt, niin ei sitä voi millään tavalla ottaa osaa tai olla vastuussa toisesta.
- Anonyymi00007
Saa rukoilla millä sanoilla haluaa, kun on Jumalallle asiaa. Mielestäni tuo oli aika hyvin vedetty.
Uskonharhaiselta pyhää sotaa käyvältä sotaministeriltä kaikkien aikojen mokien moka!
Vetää sanattomaksi tuollaisen keskenkasvuisen rääpäleen puuhastelu. Viisainta olisi erota heti ja vetäytyä erämaahan paastoamaan, mutta eihän uskonharhainen osaa edes hävetä.- Anonyymi00008
Tarantiinon leffassa lainattiin ilmeisesti jotain 1970-luvun japsileffan repliikkiä.
- Anonyymi00009
Trumpin porukkahan elää 70-luvulla...
- Anonyymi00010
Samuel 6:66 : Motherf* windfarm seaweed we will rock you.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta118712