Hän osallistui yli 40:n vaikuttajan videoneuvotteluun.
Aiheena oli Hormuzinsalmen avaamiseen liittyvät toimenpiteet.
Neuvottelu keskeytyi hetkeksi kun ilmoitettiin että salmi on taas auki..... 😊🤣💕
Pillikinttumme Cai-Göran oli eilen tärkeässä roolissa...!
14
164
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivottavasti nyt kun salmi on aukaistu ei meri valu littanan maan reunojen ylitse mihinkään
Maan muoto on innostava ja kiinnostava keskustelun aihe joka saa koko ajan lisää maailmanlaajuista huomiota.
Se ei kuitenkaan kuulu tälle palstalle vaan salaliittoteoria- osioon.
Koska tunnut olevan hyvin tietämätön aiheesta niin suosittelen tutustumaan sivustoon nimeltä Tietopiste.com.
Se on laajin ja seikkaperäisin suomenkielinen sivusto jossa Maan muotoa käsitellään hyvin laaja-alaisesti.- Anonyymi00004
ViktorAtaman kirjoitti:
Maan muoto on innostava ja kiinnostava keskustelun aihe joka saa koko ajan lisää maailmanlaajuista huomiota.
Koska tunnut olevan hyvin tietämätön aiheesta niin suosittelen tutustumaan sivustoon nimeltä Tietopiste.com.
Se on laajin ja seikkaperäisin suomenkielinen sivusto jossa Maan muotoa käsitellään hyvin laaja-alaisesti."Maan muoto on innostava ja kiinnostava keskustelun aihe joka saa koko ajan lisää maailmanlaajuista huomiota."
Tiltujen litteä maa teoria saa maailmanlaajuista huomiota 🤣koko 6000 vuotta vanha littana maailma on kiinnostunut tästä tiltujen läpimurrosta tieteessä 😁
Minä nauran täällä niin että talo raikaa 😁🤣
Kiitos tiltulle tästä hupi hetkestä 😉👌 - Anonyymi00005
ViktorAtaman kirjoitti:
Se on laajin ja seikkaperäisin suomenkielinen sivusto jossa Maan muotoa käsitellään hyvin laaja-alaisesti.Ei jukolauta mitä hevonpaskaa.😂
- Anonyymi00002
Harmillista että tärkeälle vaikuttajajoukolle on tullut häiriötä kesken kokouksen ja vielä asialla joka on omiaan pilaamaan koko neuvottelun tunnelman.
Mutta onneksi häiriö ei jäänyt pitkäaikaiseksi, vaan juuri saadun uutisen mukaan Hormuzin salmen liikenne on taas palautettu Iranin täydelliseen hallintaan.
Eli siis läntisen näkemyksen mukaan se on jälleen suljettu.
Näin edellytykset tärkeiden vaikuttajien uusille kokouksille ovat taas olemassa.- Anonyymi00006
Joo. Ei mitään hätää; homma on Iranin hallinnassa. Polttoaine kauppiaat voivat huokaista; ei mitään tarvetta/ perusteita laskea hintoja. Kyllä nyt hakkaa eri lailla puhdasta kuin mitä tälle vuodelle bubjetoitiin. Ja "pikku nilkitkin" voivat jatkaa kokouksiaan eli kaikki taas pärjäsivät.
- Anonyymi00003
Onko se Ano Viktorin pillikinttu?
- Anonyymi00009
ANO on lähinnä vain mainehaitta Tiltuille! Täysin samaa hylkiötasoa!
- Anonyymi00007
Huvittavaa kokoustamista, kun ei tarvitsi sanoa muuta kuin että usa vidduun sieltä.
- Anonyymi00008
TOSIN SEN SANOMINEN EI VAIKUTA MIHINKÄÄN MILLÄÄN TAVALLA!
- Anonyymi00010
Hienoa kun on maita jossa voi kunnioitettua päämiestä arvostella epäasiallisesti ilman vankilatuomiota!
Me kestetään se kun tiedetään aloittajan taustat! - Anonyymi00011
Viktorin hoitosetä luultavasti kaiken takana.
- Anonyymi00012
Siistihän, sekundaryssä sitä ulosantias .... ettei myöhemmin käy terveytes päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161