Ei ne muhun päde

Anonyymi-ap

Yhteiskunnan säännökset, lait yy-äm-äs 💪. Elikkä mää tapitan naikkosia kuin Kapanen konsanaan. Ettekä te voi sille yhytään mittään. Ai nii, niihän sitä sanotaan että hyvännäköiset saavat ja että niiden pitääkin tuijotella himoitsevasti ympärilleen, saalistaen katseellaan seuraavia uhrejaan. Eli täsä ei pittäis siis olla mitään ongelmaa 🤷‍♂️. Onhan se tekopyhää pskaa ja muutenkin muovista pintaliitoa, mut en mä näitä soidinmenojen lainalaisuuksia oo luonut.

Mä inhoan muutenkin soidinmenoja kun ne on vain kryptistä "noisea" ja epäolennaista scheissea ihmissuhteiden meressä 💩💦🌊. Olipas taas mitä mahtavin aloitus 😎🚬. Hetkinen, silloin kun pariin otteeseen naiset ovat alkaneet kähmimään mua baarissa niin munhan ois pitänyt haastaa ne oikeuteen törkeästä r*iskauksen yrityksestä 🤭. "Yritys on rangaistava".

R*iskauksen määritelmä Finlexissä https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/1889/39-001#chp_20 .

"Rikoslaki
39/1889
20 luku (8.7.2022/723)
Seksuaalirikoksista
1 § (8.7.2022/723)

Raiskaus
Joka on s*kupuoliyhteydessä sellaisen henkilön kanssa, joka ei osallistu siihen vapaaehtoisesti, on tuomittava r*iskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Henkilön osallistumista s*kupuoliyhteyteen ei ole pidettävä vapaaehtoisena, jos:

1)hän ei ole sanallisesti, käytöksellään tai muulla tavalla ilmaissut osallistuvansa siihen vapaaehtoisesti;
2)hänet on pakotettu s*kupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkauksella; tai
3)hän ei ole voinut muodostaa tai ilmaista tahtoaan tiedottomuutensa, sairautensa, vammaisuutensa, pelkotilansa, voimakkaan päihtymistilansa, heikentyneen tajunnantilansa, tilanteen äkillisyyden, erityisen valta-aseman vakavan väärinkäytön tai muun näihin rinnastettavan syyn vuoksi.
Yritys on rangaistava."

Nii. Kantsii olla lakitietoinen ☝️. Eli mulla oli niissä tilanteissa päällä pelkotila, voimakas päihtymistila (tai ainakin olin kännissä) sekä tilanteen äkillisyys. Eikö muka oo äkillinen tilanne kun ne *mmät ei ees puhuneet mulle mitään vaan hyökkäsivät kimppuuni? Sehän on kirjaimellisesti hyökkäys kun toinen ihminen lähestyy toista, aina iholle asti. -💊-.

12

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Lisätääns vettä myllyyn 💦. Ennen molempien osapuolten vapaaehtoisuuteen ja tahtoon perustuvaa yksityissessiota molempien osapuolten on allekirjoitettava kyseiseen aktiin myöntyvä suostumussopimus vähintään kolmen riippumattoman ja objektiivisen todistajain läsnäollessa. Todistajat eivät saa olla jäävejä, kuten osapuolten geneettisiä sukulaisia. Lisäksi edellytetään aina erillinen notaari vahvistamaan osapuolten allekirjoittama sopimus. Todistajienkin on pistettävä nimmarit lapulle.

Kaikki on kuvattava notaarin toimesta, sekä sopimuksen allekirjoittamisvaiheessa että itse aktin aikana. Todistajien on myös katsottava vierestä itse aktia, jotta sopimuksen osapuolet menettelevät kuten sopimuksessa on säädetty. Ohjeellinen ideaalitilanne olisi jos kaikilla läsnäolijoilla/asianosaisilla olisi toimivat gopro-kamerat päässään alusta loppuun. Edellä mainittu menettely on suoritettava AINA ennen jokaista sessiota, jopa saman vuorokauden aikana mikäli sille on tosiasiallista tarvetta. P3rhana, musta tulis hyvä lakimies 😅. -💊-.

• Anonyymi00003

Siis onko sun ongelmasi se, että kaataisi tuosta noin kenet vaan, kun sille päälle satut?
      Vilma
      Tee reikä patjaan!

• Anonyymi00004

Tän piti olla huumoria. Ei osunut ja uponnut? Sarkasmia mukana. Onhan se aivan älytöntä alkaa laatimaan mitään suostumussopimuksia 😄. Miks ihmiset ylipäätään menee baareihin 🤔? No saadakseen sexiseuraa sieltä. Jotkut kieltävät ton tosiasian jos niiltä kysyy mutta viimeistään alitajunnan tasolla ne denialistitkin hamuavat juurikin SITÄ. -💊-.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tän piti olla huumoria. Ei osunut ja uponnut? Sarkasmia mukana. Onhan se aivan älytöntä alkaa laatimaan mitään suostumussopimuksia 😄. Miks ihmiset ylipäätään menee baareihin 🤔? No saadakseen sexiseuraa sieltä. Jotkut kieltävät ton tosiasian jos niiltä kysyy mutta viimeistään alitajunnan tasolla ne denialistitkin hamuavat juurikin SITÄ. -💊-.

Sinne kyllä voi mennä vaikka vaan viettämään kavereiden kanssa iltaa. Tai ottamaan muutama alkoholijuoma, kun muualta ei siihen aikaan enää saa...

Luultavasti todella harva sieltä etsii seksiseuraa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sinne kyllä voi mennä vaikka vaan viettämään kavereiden kanssa iltaa. Tai ottamaan muutama alkoholijuoma, kun muualta ei siihen aikaan enää saa...

Luultavasti todella harva sieltä etsii seksiseuraa.

Mä en tiedä etsinkö vai en koska oon jo luovuttanut parisuhderintamalla. Erilaisuuden tunne on useimmiten läsnä. Ulkopuolisuus. Vain harvojen ihmisten kanssa resonoi ja natsaa sosiaaliset tsydeemit. Olen kuin tabu. Jumala 🛐. Taas mulla meinaa olla megalomaniat tulilla 🔥. Saattaa johtua bipolaarisesta sielunmaisemasta 🤔. https://fi.wikipedia.org/wiki/Megalomania . -💊-.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mä en tiedä etsinkö vai en koska oon jo luovuttanut parisuhderintamalla. Erilaisuuden tunne on useimmiten läsnä. Ulkopuolisuus. Vain harvojen ihmisten kanssa resonoi ja natsaa sosiaaliset tsydeemit. Olen kuin tabu. Jumala 🛐. Taas mulla meinaa olla megalomaniat tulilla 🔥. Saattaa johtua bipolaarisesta sielunmaisemasta 🤔. https://fi.wikipedia.org/wiki/Megalomania . -💊-.

Ei yhtään heppu huomaa.

• Anonyymi00010

Mä tykkään aasialaisista :). Tiiän yhen kiinalaisen kenen video löytyy nimenomaan vain tolta sivustolta. Parempi silti varmaan jättää se mainitsematta. -💊-.

• Anonyymi00007

” Ai nii, niihän sitä sanotaan että hyvännäköiset saavat ja että niiden pitääkin tuijotella himoitsevasti ympärilleen, saalistaen katseellaan seuraavia uhrejaan” Jahaa

• Anonyymi00011

Odotan kuin Kuuta nousevaa että Yksäri tulee ampumaan tän lankani alas. Siin on väkevä mimmi joka pistäisi kuriin ja ojennukseen jopa minut. Nainen on kuin koira. Niiden läsnäolo rauhoittaa mieltäni. -💊-.

• Anonyymi00012

Vilma oli kuin olikin oikeassa. Halut pomppasivat mulla kattoon. Tämänhetkinen tilani on vakaa. Krapulapanetus. Eipä ihme. En tainnut olla pahemmin järjissäni aloitusta tehtaillessani 😅. Ainahan oikeudessa voi vedota syyntakeettomuuteen jos ei muuta keksi 🤷‍♂️🙃. -💊-.

• Anonyymi00013

Minusta ihme ilmaus, että jokin abstrakti asia pomppaa kattoon.
        Kameleontti tai gekko voi.
        Haluhan on abstrakti, eikö vaan?
        Vilma
        Kauhean negatiivisen kautta lähestyt halun kohdetta. Väärä valinta?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minusta ihme ilmaus, että jokin abstrakti asia pomppaa kattoon.
        Kameleontti tai gekko voi.
        Haluhan on abstrakti, eikö vaan?
        Vilma
        Kauhean negatiivisen kautta lähestyt halun kohdetta. Väärä valinta?

Kohde oli yhtä kuin tietokoneeni näyttö. Jos oisin extrovertti pintaliitäjä niin mulla ois koko ajan naisia pyörityksessä. Sen sijaan oon naimisissa tietokoneeni kanssa. MATRIX ☝. -💊-.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      142
      3497
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      4
      2493
    3. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      85
      2196
    4. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      138
      1850
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      129
      1812
    6. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      28
      1729
    7. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1395
    8. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1339
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1196
    10. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      159
      1111
    Aihe