Koska en osaa puhua mandariinia, enkä laula kuoroissa, enkä ole edes kiinalainen, niin jokin lukiessani tömähti.
Hallittua tekstiä ympäri päivän.
Ympäri ämpäri päiväin.
(hihitystä)
Kirja
11
121
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Niin
Kun Kiina on suuri, niin sensuurin alta pullahtaa väistämättä esiin jokin mestariteos.
Lähetti
(hirn)- Anonyymi00002UUSI
Kulttuurielementtein vastavirtana voisin jopa sanoa, mutta en tee sitä siitä yksinkertaisesta syystä että täällä on sama meininki aina päällä.
Te ette koe.
(hihitystä) - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kulttuurielementtein vastavirtana voisin jopa sanoa, mutta en tee sitä siitä yksinkertaisesta syystä että täällä on sama meininki aina päällä.
Te ette koe.
(hihitystä)Sosiopaattien romahdushistoria
Kun jollain täysin ymmärrettävissä olevalla konseptilla on ja pysyy totuudessa, niin hämmästelkäämme kaiffan saavutuksia normaalimme rajoissa.
Hu Anyanin
(hihitystä) - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sosiopaattien romahdushistoria
Kun jollain täysin ymmärrettävissä olevalla konseptilla on ja pysyy totuudessa, niin hämmästelkäämme kaiffan saavutuksia normaalimme rajoissa.
Hu Anyanin
(hihitystä)On monia päiviä, jolloin olen tuntenut olevani Hu Anyan.
On monia pelkoja tulevaisuuden suhteen kuin Hu Anyan.
Ainut mikä ihmetyttää, on se että se julkaistiin. Ehkä se halusi esittää kansansa nöyryyden ja ahkeruuden, sen inhimillisyyden, mutta ei se omaa raatoaan voinut nähdä. Emme mekään vaan etsimme voimia päästäksemme siihen joukkoon.
- Anonyymi00003UUSI
Paukuttelet vaa sitte lisää ämpärin- ja ruukunpohjia Mäsäks. Muutaka ku et näköjä osaa.
- Anonyymi00005UUSI
Jazz, ystäväni.
Miksi olet niin negatiivinen minua kohtaan?
Anekdootti
Kun dilppain tuossa pitkin alamäkeä, niin kuulin vastaantulleiden kommentit jo heti ne taustalla lausuttuaan.
Musta enkeli
(naurua) - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jazz, ystäväni.
Miksi olet niin negatiivinen minua kohtaan?
Anekdootti
Kun dilppain tuossa pitkin alamäkeä, niin kuulin vastaantulleiden kommentit jo heti ne taustalla lausuttuaan.
Musta enkeli
(naurua)Mitä epäilet sen Jazz pussukan sisältävän? :)
- Anonyymi00006UUSI
Mä osaan syödä mandariinia. Oon laulanut kuorossa.
Puuilossa oli sakset halvennuksella, ei ämpäreitä.
En mennyt hakee.
Vilma - Anonyymi00007UUSI
Hmm, kunnianhimoista haluta kadota näkyvistä kokonaan sen jälkeen kun on kirjoittanut menestysteoksen, noh kiina suuri ja maailma pieni :)
- Anonyymi00008UUSI
Opponentti
Opponoidessa en oikeastaan edes väitä vastaan, vaan annan ihmisen palaa.
Mikä tuikku tuo taas onksan, usein kyselen.
(reps) - Anonyymi00010UUSI
Voimme vain hämmästellä korvauksen suuruutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n362507Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1182428Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk281527Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491267Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o381221Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o301016- 73962
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To13918- 37800
- 53795