Päästetty persut ja kokoomus paasaamaan, mutta muiden päälle huudetaan.
Sunnuntaiaamuun ei kaipaa tällaista.
Vilma
Katsotteko MTV:n aamua
54
381
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ota silmä pois suolesta ja katso uudelleen.
Ehkä katsot värittyneesti ja näet mitä haluat. En huomannut sellaista mitä kuvaat. Ennen kuin kommentoi, on hyvä varmistua siitä mitä kommentoi.- Anonyymi00004
On olemassa parempia toimittajia pitämään poliittista keskustelua.
Nämä niin lapsekkaasti keuhkoavat.
Ajan käyttö? Joo. Voisi paremminkin.
Flunssaisena täsä ny oon.
Vilma - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
On olemassa parempia toimittajia pitämään poliittista keskustelua.
Nämä niin lapsekkaasti keuhkoavat.
Ajan käyttö? Joo. Voisi paremminkin.
Flunssaisena täsä ny oon.
VilmaViihdeohjelma ja kanava-alusta joka pohjautuu viihteeseen ja markkinaan. Ei voi odottaa kovin korkeaa laatua viikonlopputoimitukselta. Mainoksia täytyy mahduttaa väliin ja satsata laadukkaampi toimitus arjen kovaan katseluaikaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Viihdeohjelma ja kanava-alusta joka pohjautuu viihteeseen ja markkinaan. Ei voi odottaa kovin korkeaa laatua viikonlopputoimitukselta. Mainoksia täytyy mahduttaa väliin ja satsata laadukkaampi toimitus arjen kovaan katseluaikaan.
11:13
Kirjoitit hyvin. En kenties ilennyt noin suoraan kirjoittaa.
Vilma - Anonyymi00036
Uli uli vuh vuh oikeistotrolli
- Anonyymi00002
Ei kannata avata telkkaria ollenkaan.
xLiner- Anonyymi00003
Kannatan!
- Anonyymi00006
Voi joskus todeta noin.
Eilinen Kovan viikon ilta oli pettymys. Yhdeksän jälkeen törkyturpia kaikki osallistujat.
Jukka, Jukka.
Vilma
- Anonyymi00005
Ennn katsonut. Hyvä että PS ja kok saavat äänensä kuuluviin. Suomi kelluu enää pienen ongenkohon varassa. Sitten se uppoaa.
- Anonyymi00009
No. Tuo ohjelmahan on säälittävää pyrkyä, kun kannatukset ihan aiheesta on laskenut.
Tilastojen takia.
Oikein on 'isot asiantuntijatkin' poimittu.
Niin läpinäkyvää.
Vilma
- Anonyymi00007
Normisettiä vihervassareille. Ei ne osaa mitään muuta kuin huutaa kuorossa eri mieltä olevien päälle. Huono käytös on vihervassareiden tunnusmerkki.
- Anonyymi00012
11:12
Et katsonut.
Oli juuri päinvastoin huonoa käytöstä toimittajat mukana.
Äänen sävyt.
Vilma - Anonyymi00031
Uli uli vuh vuh tietämätön uliseva persupelle.
- Anonyymi00040
Anonyymi00031 kirjoitti:
Uli uli vuh vuh tietämätön uliseva persupelle.
16:13
Ootko landelta SE gubettaja.
Vilma
- Anonyymi00010
Välillä hyvä noinkin.
Vuosia ärsytti, kun televisiossa vaikka Halla-aholta kysyttiin jotain, niin hyvä että kerkesi suunsa aukaista, niin joku demari, vassari tai toimittaja pölpötti jo päälle, että rasistista.
Tuollainen perseily ihmistä kohtaan älytöntä.
https://youtu.be/quhNej6IPpY?is=_Svz71BlfYZCJ1g4
Tässä hyvä esinerkki takavuosilta. Nyt kun tämä Halla-ahon huomio on konkretisoitunut, tuntuisi älyttömälle miksi Heinäluoma tulee mitätöimään sen ja sönköttää päälle.- Anonyymi00013
Ai hyvä.
Eikö pitäisi nyt sitten käyttäytyä sivistyneemmin.
Mennyt on mennyttä ja nyt on nyt.
Huono käytös on aina sitä tulee se keneltä vain.
Ei hyvä. Malli lapsille ja nuorille.
Vilma
1) Halla-ahosta ei tykätty, vaikka hän on älykäs. Hänen politiikkansa.
2) Heinäluoma taas on hissukkakiipeilija, ei kovin vakuuttava.
1 - 2 ovat minun mielipiteitäni ja kumpikaan ei saa minua hurmokseen tai puhu pyörryksiin. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ai hyvä.
Vilma
1 - 2 ovat minun mielipiteitäni ja kumpikaan ei saa minua hurmokseen tai puhu pyörryksiin.En katsonut aamun juttua mtv;ltä, mutta oppositio tuppaa vaan vastustamaan hallituksen toimia, sitten kun hriltä kysytään, että miten he sitten toimisivat, tulee tyypillistä poliitikkojargonia, johon ehkä toimittajatkin kyllästyy.
Vastustaa saa ja olla erimieltä, mutta perustelutkin on oltava realistisia, eikä vastustaa vaan vastustamisen ja lue...äänienkalastelun vuoksi. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
En katsonut aamun juttua mtv;ltä, mutta oppositio tuppaa vaan vastustamaan hallituksen toimia, sitten kun hriltä kysytään, että miten he sitten toimisivat, tulee tyypillistä poliitikkojargonia, johon ehkä toimittajatkin kyllästyy.
Vastustaa saa ja olla erimieltä, mutta perustelutkin on oltava realistisia, eikä vastustaa vaan vastustamisen ja lue...äänienkalastelun vuoksi.Minusta ei hirveästi oppositiota voi moittia.
Yrittää välttää valehtelua, sillä valehtelullahan nuo tuolla toimivat.
Nyt naurattaa julkispuolen arvostelu, kun hallituskin kuluineen on julkispuolta.
Vilma - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minusta ei hirveästi oppositiota voi moittia.
Yrittää välttää valehtelua, sillä valehtelullahan nuo tuolla toimivat.
Nyt naurattaa julkispuolen arvostelu, kun hallituskin kuluineen on julkispuolta.
VilmaMinä en ole nähnyt tai kuullut mitään konkreettista perustelua mihinkään asiaan oppositiolta.
Äänekkäästi asettuvat kaikkea vastaan, mitä hallitus päättää, mutta kun kysytään mitä he aikoisivat tehdä tässä tilsnteessa, niin tulee diibadaabaa... Lindman vaan vetää henkeä ja lätisee tyhjää jargonia. - Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä en ole nähnyt tai kuullut mitään konkreettista perustelua mihinkään asiaan oppositiolta.
Äänekkäästi asettuvat kaikkea vastaan, mitä hallitus päättää, mutta kun kysytään mitä he aikoisivat tehdä tässä tilsnteessa, niin tulee diibadaabaa... Lindman vaan vetää henkeä ja lätisee tyhjää jargonia.Ei tietenkään. Ei ole mikään pakko.
Kun vaalikampanja alkaa, silloin ehkä.
Valehtelulla vallassa ovat nyt valehtelijat.
Vilma
Kyllähän Nasima viittasi säätöihin, mihin jo EU pakottaneet. Onkohan tämä ihan totta.
Luottoluokitushan on 3 vuodessa tippunut.
Tällä on enemmän merkitystä kuin opposition sanomidilla. - Anonyymi00032
Uli uli vuh vuh
- Anonyymi00041
Anonyymi00032 kirjoitti:
Uli uli vuh vuh
Kolmas orkku?
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ai hyvä.
Vilma
1 - 2 ovat minun mielipiteitäni ja kumpikaan ei saa minua hurmokseen tai puhu pyörryksiin.Demarit on ihan yhtä tyhmiä tästä ikuisuuteen. Ainoat syyt olla demari ovat tyhmyys tai laiskauus tai molemmat tai sitten että systeemi mahdollistaa sen, että juuri siinä roolissa käsi on jonkun muun taskussa.
- Anonyymi00044
scrg kirjoitti:
Demarit on ihan yhtä tyhmiä tästä ikuisuuteen. Ainoat syyt olla demari ovat tyhmyys tai laiskauus tai molemmat tai sitten että systeemi mahdollistaa sen, että juuri siinä roolissa käsi on jonkun muun taskussa.
17:26
Tunnetko yhtään demaria?
Suollatko tuollaista skeidaa, jos ideologisesti arvotat toisin.
Voisit ihan konkretisoida, mitä asioita.
Kommenttisi on tyhjä, tyhjä.
Vilma
Noup. Ylen Aamua katson jos olen siihen aikaan hereillä, mutta Huomenta Suomea ei pysty katsomaan. Viikonloppuisin aiheet on ihan tekopirteää hömppää ja monesti arkisin entisen pomoni näköinen oikeisto-Ivan pilaa aamun takuuvarmasti.
- Anonyymi00021
On tuosta kovaäänisestä I:sta samaa mieltä.
Mestaroi joskus yli tietämyksensä ja tykkää esiintyä.
Tikkari suuhun.
Vilma - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
On tuosta kovaäänisestä I:sta samaa mieltä.
Mestaroi joskus yli tietämyksensä ja tykkää esiintyä.
Tikkari suuhun.
VilmaToimittajan kuuluu kysyä ne tyhmät kysymykset. Toimittaja joka kysyy AINA vain tyhmiä tai on aina kiltti, on vässykkätoimittaja. Sitä iso I ei ole.
Kelpaako Vilma sinulle millainen journalismi? Eikö ole tärkeää että kaikki äänenpainot saavat edes mahdollisuuden tulla kuuluville? Kärkevyys ja jargoniin puuttuminen on näinä höttöpuheaikoina erityisen merkityksellistä ja harva toimittaja tekee sen niin hyvin kuin iso I. - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Toimittajan kuuluu kysyä ne tyhmät kysymykset. Toimittaja joka kysyy AINA vain tyhmiä tai on aina kiltti, on vässykkätoimittaja. Sitä iso I ei ole.
Kelpaako Vilma sinulle millainen journalismi? Eikö ole tärkeää että kaikki äänenpainot saavat edes mahdollisuuden tulla kuuluville? Kärkevyys ja jargoniin puuttuminen on näinä höttöpuheaikoina erityisen merkityksellistä ja harva toimittaja tekee sen niin hyvin kuin iso I.Mä olen eri mieltä hänestä.
On paljon hyviä, pitkän kokemuksen omaavia 'harmaita toimittajia', jotka löytävät asiat ja vaikuttimet.
I on yli-innokas kukonpoika. Enkä ole ainut jota ärsyttää. Huutaakin vielä, vaikka on mikrofonit. Kuulonalenema?
Vilma Mäkin tässä katson just Ylen Aamua, hörpin triplaespressoa, ja syön protskupannukakkua ja grillattua rahkaa. Toi juontaja Totti on paljon fiksumpi kuin persu/kok Ivan typerine neitimäisine sukkineen.
Tänään pitäisi vaihtaa Ford Crown Victoriaan toinen takajousi ja käyttää leimalla. Ei muuta kun penislihasvarsi tukivarren alle, pultit auki, ja varovasti rentoutus ettei jousi lennä päin näköä. Kjäh häh! 😆
- Anonyymi00017
En koskaan aloita aamujani katsomalla mitään poliittisia vääntöjä.
Miehen puuttuessa pyrin aloittamaan erityisesti viikonlopun aamut rauhassa, seesteisesti, kahvista hitaasti nauttien.. auringosta, lämmöstä ja tällä hetkellä keväästä nauttien 🌞
Päivä ei voi alkaa hyvin, jos täyttää sen heti aamusta jollain väännöllä. Ei jaksa.
Aletheias- Anonyymi00018
Miten mies muuttaisi aamun rauhaa? Herranjestas! 😜
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
No tietenkin siten, että miehen kanssa päivä aloitettaisiin rakastelulla 🤗 Sehän on paras tapa virittäytyä uuteen päivään 😊
Aletheias - Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin. Ja aatteles, jos mies olisi aktiivinen poliitikko. Pyrsk.
Vilma - Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
No tietenkin siten, että miehen kanssa päivä aloitettaisiin rakastelulla 🤗 Sehän on paras tapa virittäytyä uuteen päivään 😊
AletheiasTumps!
-kaatuu lattialle suorinvartaloin ja potkii jalkaa epileptisesti-
🤣 - Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tumps!
🤣Nouses nyt hyvä ihminen sieltä lattialta ja ota vaikka lasi vettä ensihätään.
Oliko liian raju toive-päivänaloitus? 😁
Aletheias - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nouses nyt hyvä ihminen sieltä lattialta ja ota vaikka lasi vettä ensihätään.
Oliko liian raju toive-päivänaloitus? 😁
AletheiasHerranenaika! Eihän tuollaista voi tänne kirjoittaa....
Ainoa aamukiire pitäis olla se, että paistaisi aamusämpylät miesrotjakkeelle. 😆
Tsiisus... vieläkin nykii silmäkulma...😁 - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Herranenaika! Eihän tuollaista voi tänne kirjoittaa....
Ainoa aamukiire pitäis olla se, että paistaisi aamusämpylät miesrotjakkeelle. 😆
Tsiisus... vieläkin nykii silmäkulma...😁No voihan, pitänee harjoitella hienovaraisempia tapoja ilmaista lemmekkäitä aamu-aktiviteetteja, etten järkytä herkimpiä. En toki halua kenenkään satuttavan itseään rotjahtaessaan maahan 😱
Sämpylöistä sen verran, että ne kyllä joutavat odottamaan tärkeämpien asioiden tieltä 😊
Aletheias - Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tumps!
🤣Minä yhdesti kompastuin ja tuli hirmu iso kuhmu päähän.
>Simiti< - Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
No voihan, pitänee harjoitella hienovaraisempia tapoja ilmaista lemmekkäitä aamu-aktiviteetteja, etten järkytä herkimpiä. En toki halua kenenkään satuttavan itseään rotjahtaessaan maahan 😱
Sämpylöistä sen verran, että ne kyllä joutavat odottamaan tärkeämpien asioiden tieltä 😊
AletheiasNo pitihän nyt ottaa palstadramatiikasta koppi, kun oli mahdollisuus. 😉
Itse tykkäsin joskus villinä aikana järjestää sellaisen kylpytakkiviikonlopun. 😁
Sen enempää ei päälle saanut laitella. Oli kaikki ruuat, juomat jne varattu ja sit olin mä ja nainen. 🙃
Kuule hyvin meni viikonloppu ja hmmm... aina oli jotain tekemistä, jos ei sit nukuttu. 😆 - Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
No pitihän nyt ottaa palstadramatiikasta koppi, kun oli mahdollisuus. 😉
Itse tykkäsin joskus villinä aikana järjestää sellaisen kylpytakkiviikonlopun. 😁
Sen enempää ei päälle saanut laitella. Oli kaikki ruuat, juomat jne varattu ja sit olin mä ja nainen. 🙃
Kuule hyvin meni viikonloppu ja hmmm... aina oli jotain tekemistä, jos ei sit nukuttu. 😆Eihän villien aikojen tarvitse ohi olla 🤗
Uskon kyllä, että tuollainen kylpytakki-viikonloppu meni oikein hyvin 😅 Tuollainen viikonloppu on ihana tapa keskittyä vain toisiinsa ja nauttia, miten ikinä sitten haluaaakaan nauttia. Tunnustella omaa ja toisen fiilistä ja edetä täysin sen pohjalta.. En ala kuvailemaan tarkemmin, ettei tule lisää palsta-haavereita 😄
Aletheias - Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
Eihän villien aikojen tarvitse ohi olla 🤗
Uskon kyllä, että tuollainen kylpytakki-viikonloppu meni oikein hyvin 😅 Tuollainen viikonloppu on ihana tapa keskittyä vain toisiinsa ja nauttia, miten ikinä sitten haluaaakaan nauttia. Tunnustella omaa ja toisen fiilistä ja edetä täysin sen pohjalta.. En ala kuvailemaan tarkemmin, ettei tule lisää palsta-haavereita 😄
AletheiasNo kyllähän sellainen on vaan huisaa. 😄
Voi kekkasta missä ja milloin vaan tyyliin: elä liiku! Pysy siinä.....
Mä nousen tästä käsilleni seisomaan, niin eikös tästä voi...-sensored!!!-
Joo...😁 - Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
No kyllähän sellainen on vaan huisaa. 😄
Voi kekkasta missä ja milloin vaan tyyliin: elä liiku! Pysy siinä.....
Mä nousen tästä käsilleni seisomaan, niin eikös tästä voi...-sensored!!!-
Joo...😁Käsilläsi seisomaan? Meinaa oma mielikuvitus loppua kesken, vaikka aika pitkälle sekin tiensä löytää 😅 Mutta ehkä parempi pitää todella sensuroituja, ettei kukaan saa mitään ideoita kokeilla jotain, mikä voi johtaa ensiapuun 😁
Aletheias - Anonyymi00049
Älä nyt hyvää sängynpäätyä pilaa! Mieti ensin, voisiko saman saavuttaa toisin keinoin 🤗
Aletheias - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Älä nyt hyvää sängynpäätyä pilaa! Mieti ensin, voisiko saman saavuttaa toisin keinoin 🤗
AletheiasNo hyvä se on olla vippilauta varuilta sängyssä! 😁
-makaa kyljellään vippilaudalla sen vipattaessa vähän.-
Joo. Oli ne aikoja joskus...huoh... joskus tosi kuumana kesänä ajeltiin veneellä ja sit etsittiin sellainen rauhaisa poukama... ensin vaan uitiin veneestä käsin, mutta sit keksittiin muutakin... ja taas uitiin. 😄
Mä nimesin noi sellaisiksi "hihihii-jutuiksi". 😁 Oli vähän jännää, jos joku näkis... 😆 - Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
No hyvä se on olla vippilauta varuilta sängyssä! 😁
-makaa kyljellään vippilaudalla sen vipattaessa vähän.-
Joo. Oli ne aikoja joskus...huoh... joskus tosi kuumana kesänä ajeltiin veneellä ja sit etsittiin sellainen rauhaisa poukama... ensin vaan uitiin veneestä käsin, mutta sit keksittiin muutakin... ja taas uitiin. 😄
Mä nimesin noi sellaisiksi "hihihii-jutuiksi". 😁 Oli vähän jännää, jos joku näkis... 😆Voi sun vippilautas kanssa 😂
Tuollainen spontaanius usein hälvenee iän myötä, vaikkei sille olisi mitään syytä. Kunhan ei muita vahingoita tai häiritse, niin lemmen voi antaa vapaasti luoda omaa polkuaan kahden ihmisen välillä. Se ei todellakaan tarvitse olla mitään kerran kuukaudessa lauantaina saunan jälkeen.. Se voi hyvin olla veneretken mittainen spontaani hetki täynnä iloa, jännitystä ja nautintoa 🤗
Aletheias
- Anonyymi00025
En, katson vain YLEn lauantaisen aamuohjelmahaastattelun.
- Sheena - Anonyymi00030
Yle on persujen ja kokoomuksen hallussa. Oksettavaa paskaa.
- Anonyymi00035
Mtv on oikeistoväritteinen puolueellinen paskapropakandakanava.
>Simiti<- Anonyymi00047
Simitille tässä jotain rauhoittavaa...
https://youtu.be/WUbFrUayUNw?is=fiDIvN_z5qTqGhQv
Elä hermostu Timo.
- Anonyymi00042
Ihan asiallinen ohjelma miksi pitää aina mollata, vaihtakaa kanavaa. Kiitos reippaille toimittajille.
- Anonyymi00045
Olen eri mieltä tämän aamuisesta.
Usein heräilen ja seuraan toisella silmällä ja siinä on ollut ihan hauskoja osioita.
Joskus liian lyhyitä palasia eli joku haastateltava on mielenkiintoinen ja saa vain vähän aikaa.
He kuitenkin käväisevät matkojenkin päästä tuokioksi vain.
Oletan, että lähetys on suora.
Vilma
- Anonyymi00052
No en katso. Ylen aamussa on nätimmät vosut.
- Anonyymi00053
Tähänkin ketjuun on majoittunut konkun kirkonkylän ämmiä.
Kaakatus on kova taas. - Anonyymi00054
Riikka puhuu suoraan mistä säästetään kaihtamatta sitä, että sillä meiningillä että ei pääse suosioon eikä kerää ääniä. Antti ei valehtele kun ei sano mitään, Kerran ne muut väkisin pani hänet sanomaan, mistä säästäisi. No Antti siihen, yli 10tonnin eläkkeistä. Se on itikan paska valtion budjetissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746