Nenäkoru tehty väärin?

Anonyymi-ap

Elikkäs about 2 kuukautta sitte kävin lahessa halfblockissa ottaa molempiin sieraimiin korut. Ja niihin on nyt koko ajan sattunu tosi paljon varsinki jos niihin vähänki koskee ni tuntuu siltä että painais hermoon suoraan! Ekaks ku otin nii mulla meni koko nenä ihan puutuneeks moneks tunniks ja nyt toinen koru vieläki vuotaa verta aina ku herään?? Molempiin sattuu aina ku koskee muuten on fine ja pesin koko ekan kuukauden kokoajan suolavedellä apteekista!! Mitä tää siis meinaa onko nää korut jonku hermon päällä ja pitäiskö ottaa pois 😭😭

0

117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
        Joensuu
        22
        2738
      2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
        Kotimaiset julkkisjuorut
        11
        1805
      3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
        Ikävä
        67
        1719
      4. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
        Puolanka
        52
        1655
      5. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
        Maailman menoa
        119
        1643
      6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
        Kotimaiset julkkisjuorut
        95
        1593
      7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
        Ikävä
        70
        1429
      8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
        Kaste
        400
        1235
      9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
        Ikävä
        31
        1168
      10. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
        Suomalaiset julkkikset
        12
        1117
      Aihe