Minkälaisia kokemuksia löytyy Leso-nettikaupasta? Muutaman tuotteen olen ostanut eikä otetuissa vaatteissa sinällään vikaa olekaan ollut. Hinnoittelukäytäntöjä ihmettelen. Huomasin, että eräästä, ilmeisesti suosikki tuotteesta nostettiin hintaa ja samoin tein alennus prosenttia rukattiin näyttämään korkeammalta, mutta myyntihinta pysyi samana. Esimerkiksi sametti housut ovat hirveän hintaisia,miten lie laatu? Tunkkaista hajua on moitittu joissakin kommenteissa. Aika kallis paikka, tarjous käytäntöjä ihmettelen. Kauanko tuotteet lojuu hyllyissä,ei taida oikein "tarjouksetkaan" noilla hinnoilla houkutella ostamaan.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Vaatteet on hyviä, mut koot hieman pieniä. Mutta asiakaspalvelu on kammottavaa jos joutuu heihin ottamaan yhteyttä. Heidän mielestä asiakas on aina väärässä. Hinnat korkeat ja se on kyllä totta että muuttuvat ihmeellisesti. Tuote oli eka normihinnassa noin 70e, seuraavana päivänä -20% hinta, niin loppuhinta oli sama. Normihinta oli vain noussut mistä ale laskettiin.
- Anonyymi00002
Ensimmäisellä kerralla (2025) tilasin useamman tuotteen ja kaikki tuotteet ei olleet sitä mitä olin tilannut. Korjasivat virheen, mutta tuli toki itselle ylimääräistä vaivaa palautella virheellisiä tuotteita ja asiakaspalvelu oli aika tylyä, vaikka virhe oli alunperinkin heidän oma.
Toisella kertaa (2026) tilasin yhden hameen, mikä ei vastannutkaan sitä mitä kuvittelin sen olevan. Siinäkin heti tilauksen jälkeen seuraavana päivänä hinta laski, joten hieman tympäisi kun olin edellisiltana tehnyt tilauksen. Ajattelin pitää tuotteen, mutta sen mitoitus olikin jotain muuta mitä kuvittelin.
Kysyin asiasta, niin kuulosti juuri siltä, että asiakas on väärässä ja idiootti kun ei ole tutustunut tuotteen tarkkoihin mittoihin jne.
Palautuksesta joutuu maksamaan enemmän kuin alkuperäiset postikulut, joten kannattaa olla tarkkana.
Asiakaspalvelun suhtautumisella on iso vaikutus asiakastyytyväisyyteen ja jatkossa ostan omat vaatteeni mieluummin muualta. - Anonyymi00003
Näyttää että myynti/tarjouskäytännöt muuttuvat erikoisemmiksi koko ajan. Mietin yhden kesämekon ostoa,mutta ajatus sitten jäi. No kesämekotkin olivat ihan kohtalaisessa tarjouksessa, mutta en sitten ostanut. Nyt kesämekkoja myydään normaalilla hinnalla! Kuka niitä ostaa normaalilla hinnalla jos tarjoustuotteetkaan eivät käy kaupaksi? Pölyttyvät vain varastossa turhaan. Sama muutamissa thermotuotteissa. Eikö kauppiaalle olisi parempi laittaa reilummat tarjoukset kun edes voimassaolevilla ei näytä tavara menevän muutamaa poikkeusta lukuunottamatta,kaupaksi? Tuotteissa itsessään ei ole moitittavaa,laatu on hyvä. Asiakaspalvelu kohdallani on toiminut hyvin,ei moitittavaa siinäkään. Ihmisillä vaan ei ole rahaa käytettävissä aiempien vuosien tapaan. Tarjouskäytäntöjä ihmettelen edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on481511Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64941Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 87647
- 46618
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14615Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24591Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56584- 8579
- 44531
- 61525
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14511- 37506
- 47480
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132469Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45419Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26409