Otin työttömän ostamat ruoat Prismassa

Anonyymi-ap

Jotain se valitti, mutta tein selväksi asian. Hän on maksanut ne minulta otetuilla verorahoilla, joten ne ovat minun.

Otin vain omani.

8

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olet itse työton ja kateellinen toiselle työttömälle kun et osaa rahaa käyttää. Ostat kalliita, yksittäisiä tuotteita ja sitten kadehdit toisia työttömiä kun heillå on varaa ostaa enemmän tuotteita. Tottakai on. Kannattaa opetella käyttämään rahaa järkevämmin.

• Anonyymi00004

Joku duunari se on. Nää mää niin tunnen. Käydään jossin raksalla töissä ja rahat on silti loppu. Menee pääasiassa röökin imemiseen ja kaljan kittaamiseen. Viikonloppunna istutaan kylän bubissa koko päivä. viikolla illallakin tullaan sinne samantien suoraan töistä työvaatteet päällä!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joku duunari se on. Nää mää niin tunnen. Käydään jossin raksalla töissä ja rahat on silti loppu. Menee pääasiassa röökin imemiseen ja kaljan kittaamiseen. Viikonloppunna istutaan kylän bubissa koko päivä. viikolla illallakin tullaan sinne samantien suoraan töistä työvaatteet päällä!

Perusduunari maksaa asumisestaan, ja ruuastaan, ja mm kodinkoneet ja kulkemisen siitä palkastaan. Täytyy olla huipputulot, jos siitä riittää johonkin kuppiloiden olueen. Ei minulla riitä. Saan kyllä oman elämän kulut maksettua. Tai vielä saanut maksettua, mutta voi voi, jos taas sairastun. Täytyi tulesjuttu leikkauttaa taannoin, että liikuntakyky ei siirry pyörätuolin varaan.
        Siinä näki, kuinka tili todellakin laihtuu. Vaikkei käyttänyt rahaa kuin tarpeelliseen. Säännölleen tupsahti ain joku lasku, hyvinvointialueelta. Kelan kanssa oli yhtä säätämistä. Milloin olivat mitäkin lippusta ja lampusta vailla, ja lopulta sain kuin sainkin minulle kuuluvan sairauspäivärahan. Onneksi pääsin jo jokin kk sitten töihin takaisin. En ois enää yhtään jaksanut tapella Kelan kanssa. Luulisi että selvät tapaukset ois Krlzllekin selviä, lausunnolla. Tietyt isommat leikkaukset kun ottavat määritellyt toipumisajat.
        Kuntoutuksella voi nopeuttaa, muttei saa liikaa riehua ensimmäisinä aikoina, että kudokset ehtivät alkaa parantumaan.
        Hartaasti toivon, ettei toisen vastaavan nivelen vuoksi ole kohta sama edessä. Siinäkin jo vikaa.

• Anonyymi00002

Tyypillinen ahne minä minä minä Kokoomuslainen!!

• Anonyymi00003

Varastit siis. Oman logiikkasi perusteella varastit myös muilta kuin työttömiltä.

• Työtön maksoi ruokansa sinulta otetuilla verorahoilla. Siis toisin sanoen, ne rahat eivät olleet enää sinun, ne oli otettu sinulta laillisesti ja myös laillisesti annettu työttömälle. Ottaessasi työttömän ruuat, et ottanut mitään, mikä olisi millään tavalla sinun. Sinä siis varastit, ehkä jopa ryöstit. Veroja ei suoranaisesti oteta sinulta, sinä maksat ne vastikkeeksi yhteiskunnan palveluista. Työttömän tukeminen on juuri yksi niistä yhteiskunnan palveluista, joita sinäkin verorahoilla maksat. Logiikkasi mukaan voisit ensin maksaa pitseriassa pitsan ja sen jälkeen mennä pitserian omistajan perässä tukkumyymälään ja ottaa hänen "sinun" rahoillasi maksamat ostokset itsellesi.

• Anonyymi00005

Sinun osuus veroista on niin mitätön osa ettei se riitä 1 promillen määränä yhden tulitikun hinnasta!
      Kun tulet pimeälle kadulle ensimmäisen askeleen on sinun verovarat jo käytetty...

• Anonyymi00006

Ja nyt olet yhä käymättä kaupassa? Mitä meinasit syödä tänään?
      Minä kävin.
      On jonkinverran jo nälkä. Kunnollinen söin viimeksi 04-05 välisenä aikana. Kello on kohta puoli 4 iltapäivällä. Meinasin sikäli syödä kun kuorin sisälle kotiin päästyä hikiset vaatteeni suoraan pyykkikoneeseen.
      Ja kyllä, syön paikallani. Eli työnantajan rahalla, ja toivon että toisetkin sijoittavat sellaista rahaa vaikka ruokaan. Maksaa mitä maksaa, mutta huomennakin pitää jaksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      162
      2569
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe