Mielenkiintoinen kysely miehille

Anonyymi-ap

Oletko antanut pikkuveitikallesi nimen? Jos olet, niin mikä se on? Jos et, niin mitä mieltä olet miehistä, jotka antavat sille nimen? Saa toki naisetkin vastata, jos löytyy jotain rakentavaa kommenttia aiheeseen.

13

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Löytyy rakentavaa kommenttia toki palstaäijä. Kutsutko sinä vulvaa perhoseksi?

• Naisella on vittu, miehellä kyrpä. Kielen normaaleja sanoja. Koska olen selkeästi hetero, en anna omastakaan kyrvästäni mitään laatusanoja, enkä katsele muidenkaan miesten kyrpiä.

Naisten ihanoittavasta vitusta pyrin puhumaan niin kauniisti, kuin osaan, koska se on kaikkein kaunein, mitä mies on koskaan nähnyt. Ruusu on oikein hyvä vertaus, mutta jos sen muotoa kuvailen, saatan verrata sitä myös orvokkiin.

Nyt kun korkeassa iässä olen menettänyt jo kokonaan seksihaluni, katselen sitäkin enemmän läähätteellisistä kauneussyistä netin kuvia, joissa herttainen nainen esittelee ystävällisesti hymyillen kaikkein ihanintaan. 🌹👀 -exKynis.mi

• å.ä.ö kirjoitti:

Naisella on vittu, miehellä kyrpä. Kielen normaaleja sanoja. Koska olen selkeästi hetero, en anna omastakaan kyrvästäni mitään laatusanoja, enkä katsele muidenkaan miesten kyrpiä.

Naisten ihanoittavasta vitusta pyrin puhumaan niin kauniisti, kuin osaan, koska se on kaikkein kaunein, mitä mies on koskaan nähnyt. Ruusu on oikein hyvä vertaus, mutta jos sen muotoa kuvailen, saatan verrata sitä myös orvokkiin.

Nyt kun korkeassa iässä olen menettänyt jo kokonaan seksihaluni, katselen sitäkin enemmän läähätteellisistä kauneussyistä netin kuvia, joissa herttainen nainen esittelee ystävällisesti hymyillen kaikkein ihanintaan. 🌹👀 -exKynis.mi

Oli vielä jatkokysymys. Käyttäisin antiikin latinalaisia ilmauksia kyrpänsä nimenneistä, mollis, 'pehmeä', 'naismainen' ja male vir, 'kehnosti mies'. -exKynis.mi

• Anonyymi00002

Ei pikkuveitikalle mitään nimeä anneta sillä se on aivan liian homomaista.

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

Naisen kommentti:

miehet, jotka kokevat tarvetta nimetä "pikkuveitikkansa" ovat ihan hlvetin lapsellisia.

• Anonyymi00005

Eikö "Rambo" taikka "Tarzan" olekkaan hyviä nimiä.

• Anonyymi00006

Yleensä ne on naiset jokka sen nimetä haluaisi minun oppimani mukaan olisi joku kivempi nimi jolla sitä kutsua kuin mulkku tai kyrpä mulkun ja kyrvän ero se että mulkku on se joka kyrvän omistaa siitä voi taas vetää montakin eri mielle yhtymää kuinka sen käsittää haluaa kukakin kysymyksenä jos ukko on se mulkku niin onko akka si se kyrpä näinhän ne omistus suhteet yleensä menee en mä ainakaan omosta edes kättäni saati jalkaani tossa mukana roikkuu halus tai ei

• Anonyymi00007

No eipä ole tullut nimettyä.
      Sehän ei ole mikään oman tahdon tai sielun omaava, vaan kehonosani. En juttele sille iltaisin, kätellä voin ;)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00008

Joo. Hän on Tötterö… kahdella pallolla.

• Anonyymi00009

Vaniljapalloilla vaiko suklaapalloilla ?

• Anonyymi00010

Jotkut vissiin keksii sille nimrn juhlakunnossaan, mä kuitenkin tapaan häntä usein öömm tuota kotioloissaan, niin oon nimennyt hänet "pyykkärinsormeksi". Voisin kuvitella, että yhtä ruttuinen. 😁

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      475
      3572
    2. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      36
      2940
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2866
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      149
      2756
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2075
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      162
      2073
    7. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      14
      1934
    8. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      101
      1802
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1559
    10. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1510
    Aihe