Minulla on hiukan paha mieli

Anonyymi-ap

Tästä kaikesta! Haluaisin pyytää anteeksi! Riittääkö tässä?

33

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos annat pi*pukkaa, niin saat anteeks

• Anonyymi00002

Mitäpä luulet että riittääköhän tässä,
      niiku palstalla anteeks pyyntö?

• Anonyymi00003

Niin, toivottavasti oikea henkilö sai anteeksipyyntöni! Olen pahoillani kaikesta! Halaus, ja voimia tulevaan! Riittääkö, vai pitääkö mun laittaa kortti postiin?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niin, toivottavasti oikea henkilö sai anteeksipyyntöni! Olen pahoillani kaikesta! Halaus, ja voimia tulevaan! Riittääkö, vai pitääkö mun laittaa kortti postiin?

En kyllä usko että oikea tunnistaa aloituksesta kuka pyysi ja keneltä anteeksi.
        Kortti olis kyllä ihan kiva saada.
        Tai vaikka viesti muualla kuin palstalla anona.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei kun täälläkin riittää laitat vaan kuvas ja sen kohteen kuvan jolle menee niin ihan riittää kyllä!

😵‍💫😳🤔 voi että näitä vatipäitä!!’

• Anonyymi00004

Ohi

• Anonyymi00006

Ei tässä taida enää anteeksipyyntö riittää, kun näin pitkälle on menty erinäisissä asioissa. Odotin sitä jo aikani ja siihenhän oli mahdollisuuksia vaikka kuinka kauan, mutta mitään sen suuntaista ei tapahtunut, joten asioita joutui viemään eteenpäin. Ja nehän etenee, kun tosiaan se pyyntö saada anteeksi ei ole enää riittävä tälle kaikelle.

Pahoittelen omalta osaltani tätä.

• Anonyymi00007

Aloittaja oli K

• Anonyymi00009

Entäs sen alkukirjain jolta pyysit anteeksi?

• Anonyymi00016

Eipä ollut.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Entäs sen alkukirjain jolta pyysit anteeksi?

S kirjain

• Anonyymi00008

Ei tästä tunnista itseään..

• Anonyymi00010

Minäkin voisin pyytää anteeksi häneltä. Olen pahoillani, etten osannut paremmin hillitä tunteitani tai peittää niitä. Anteeksi, jos sotkin hänen elämän. Lupaan jatkossa olla kunnolla ja pitää välit asiallisina. 🙂

• Anonyymi00011

Kiitos, jos olet hän. Ap

• Anonyymi00022

Juu pyydetään samalla nyt kaikki kaikilta anteeks niin hoituu samalla viestillä. 😆😂

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Juu pyydetään samalla nyt kaikki kaikilta anteeks niin hoituu samalla viestillä. 😆😂

Jeesuksen nimessä ja veressä kaikki synnit anteeksi jokaiselta, pääsemme kaikki näin taivaan valtakuntaan. Siellä ei palstamurheita enää ole, vaan saamme olla kaikkien rakkaitten kanssa siellä, myös niiden kaikkien rakkaitten ketä salaa rakastimme. Siellä on autuus ja rakastelemisen ilo, siellä ei enää ole huoruutta, vaan kaikki iloitsevat toisistaan✨

• Anonyymi00033

Jos olet minun lapseni ikäinen niin en halua anteeksi pyyntöäsi, enkä halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi! Sinulle on aina voimassa pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto!

• Anonyymi00012

Onko tämä jollekin joka oli ihastunut sinuun?

• Anonyymi00013

Kait se sit oli syvästi😂 otapa selvää tuosta.

• Anonyymi00014

Ei tarvitse anteeksi pyytää...

• Anonyymi00015

Ohi.

• Anonyymi00021

Onko aloitus miehelle,

• Anonyymi00023

Muumille oli

• Anonyymi00024

No on

• Anonyymi00025

Kuka keneltä varmaan kandeis pyytää kasvotusten jos meinasit että jotain auttaa kun vaikuttaa että tiedät keneltä pitäisi pyytää anteeksi

• Anonyymi00028

OMG!

Olen lesta!

Kakki synnit anteeksi😂☝🏻

• Anonyymi00029

Saamme H miehen kanssa siellä vihdoin rakastella, nyt ei voi kun ei ole aikaa😔

• Anonyymi00031

Varmaan tiedät itsekin, että onko täällä pyytåmisellä mitään arvoa!

• Anonyymi00032

Miten sen pitäisi mielestäsi sitten tapahtua?

• Anonyymi00034

Ei sillä anteeksi pyytämisellä ole mitään arvoa minulle! Hän on ihminen josta en pidä millään tavalla! Olen kokenut hänet vastenmieliseksi jo monen vuoden ajan!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Miten sen pitäisi mielestäsi sitten tapahtua?

Aina kasvotusten tai vähintäänkin puhelussa, jos etäisyyden takia ei ole muuta mahdollisuutta.
        Pikkuasiat (nimipäivä unohtaminen 😂 esim) voi pyytää henk. Koht viestillä.

• Anonyymi00036

Nenätysten kiitos ❤️

• Anonyymi00038

Sun pitää järjestää ne, senkin mies? Töpinäksi vaan nyt.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2533
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2367
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe