Miksi nuorten pitäisi "päästä" töihin?

Anonyymi-ap

Kyllä se on heille oikeasti töihin joutumista, eikä se useimmiten edes kehitä vaan on sitä ns. pakkopullaa joka ei edes kiinnosta! Todellisen tilin tekee kaiken sen lisäksi työnantaja!

Onhan siitä sanontakin että tupakointi vähentää elämää 5min./tupakka ja alkoholi annos saman, mutta työ vähentää sitä jopa 8 tuntia päivässä...

Olen sitä mieltä että nuorten pitää olla vapaana niin kauan kun siltä tuntuu! Samalla vähenee se keinotekoinen asumisen kalleus jolla tehdään keinotekoista tiliä perustarpeestamme kuten asumisesta. Siis aletaan viimein ymmärtämään yhtälö joka laskelmoitu tukien perusteella voitolliseksi toiminnaksi...

Asumistuki on asumisen kalleuden perusidea jolla vedätystä tehty ja kyse tilinsiirrosta asunnon omistajalla/ sijoittajalle. Pankki on ollut myös aktiiviisesti mukana ideasta eli myy omaa "velkaideaansa" vuosiksi tilintekona ja vakuuttelee ties mitä sen tuovan etuutena...

Asuminen ei saa olla laillistettu tapa vedättää ja tehdä tiliä tyhjästä, se ei oikeasti palvele yhteiskuntaa!

Nuoret voi oikeasti muuttaa maailmaa ja maatamme eli ei hakeudu mihinkään töihin ennenkuin vedätykset poistetaan! Sama olisi se, että naiset kieltäytyisivät lisääntymästä vain lisääntymisen syystä ja paineesta! Lapsi on tuleva orja...

18

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Trolli ilmeisesti kömpelösti yrittää saada vastareaktiota aikaan nuorissa. Että jos promotaan ajatusta ettei töihin haluta mennä niin sitten nuoret haluavat töihin.

      Koska siitä nuorisotyöttömyys johtuu ettei nuoria hitaita mennä töihin. Nuorten töihin menemishaluttomuudesta se työttömyys johtuu. Kunhan niitä vain ärsytetään ja härnätään tällä tavoin provosoivasti tarpeeksi tehokkaasti niin sitten ne sisuuntuvat ja menevät töihin.

      • Anonyymi00002

        Väärin arvaus. Kyseessä textin factat jotka eivät ole nuorten orjuuttamisen perusteita tulevaisuudelle!


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Väärin arvaus. Kyseessä textin factat jotka eivät ole nuorten orjuuttamisen perusteita tulevaisuudelle!

        Ehkäpä nuorilla on edelleen se harhaluulo että yhteikunta elättää ja takaa hyvän elintason.
        Luotetaan ehkä siihen että jos vasemmisto pääsee hallitusvaltaan niin sillooin sitä vasta juhlat alkaa.

        Valitettavasti suuntaus on joka paikassa se että ilmaista rahaa ei jaeta enään yhtä löyhästi kuin ennen.
        Jos haluaa hyvivinvointia on tehtävä jotain.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ehkäpä nuorilla on edelleen se harhaluulo että yhteikunta elättää ja takaa hyvän elintason.
        Luotetaan ehkä siihen että jos vasemmisto pääsee hallitusvaltaan niin sillooin sitä vasta juhlat alkaa.

        Valitettavasti suuntaus on joka paikassa se että ilmaista rahaa ei jaeta enään yhtä löyhästi kuin ennen.
        Jos haluaa hyvivinvointia on tehtävä jotain.

        Pilalle paapottu sukupolvi, ei hyvältä näytä


    • Anonyymi00003

      Laita sama Kokoomus palstalle ja katso kuinka EX-työkkäri sekopää paskoo housuunsa!

    • Lapsuus on sitä, jolloin ollaan vanhempien huostassa ja huollossa. Kun kodista muutetaan pois, ei se ole mikään kodin laajentaminen muiden kansalaisten kustannuksella. Toisin sanoen, ei ole mitään syytä, että muut maksavat ulkoistetun lastenhuoneen kulut lapsen kodin ulkopuolella. Lähtökohtaisesti tuloa saadaan työstä tai pääoman korkoina taikka elatusapuna. Ei ole mitään syytä opettaa nuoria käytäntöön, että elämänsä voi rakentaa avustusten varaan, elleivät nuoren vanhemmat halua avustaa häntä elämänsä loppuun asti.

      Asuminen maksaa, eikä se maksa siksi, että joku haluaa riistää asukkaita. Asuminen maksaa, koska seinät ja katto eivät ilmesty tyhjästä eikä asunto lämpene ilman jonkun työtä, ja siitä toisen tekemästä työstä pitää maksaa.

      • Anonyymi00006

        Onkin hyvä kysymys miksi asiminen on niin kallista. Jotkut tahot vetävät hyvät voitot itselleen.


      • Anonyymi00007

        Tämä on aivan totta, jos ei nuori kykene itseään elättämään niin pysyköön ja asukoon vanhempiensa luona, liian varhain jotkut alkaa tekemään lapsia ja leikkimään kotia vaikka siihen ei ole minkäänlaisia rahkeita ilman ulkopuolista tukea


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Onkin hyvä kysymys miksi asiminen on niin kallista. Jotkut tahot vetävät hyvät voitot itselleen.

        Rakentaminen on kallista.
        Ostin isäni rakentaman talon ja tein uusiksi lvi, sähkö, vesikatto ja pinei laajennus johon kantavat rakenteet ja ½ ulkoverhoilusta uusiksi.
        Remontin oman työn osuus oli 98%.
        Kustannuksia on kertynyt kuitenkin jo 80 000€.
        Jos olisin teet'ättänyt homman palkkatyöntekijöillä niin hommaan olisi saanut lisätä 100 000€ lisää.
        Asunnot maksa kun rakentaminen on kallista ja kukaan portaasta ei halua tehdä talkoita vaan jokainen välikäsi haluaa työstänsä korvauksen.


      • Anonyymi00009

        Oletko sinä rytmimuna AI botti? On niin ärsyttävän monotonisia mitäänsanomattomia jorinoita tämän heebon postaukset. Robottimaisia suorastaan. Mitään älyllistä sanottavaa ei rytmimunalla koskaan ole. Teko- "älyllistä" sanottavaa sitäkin enemmän.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Oletko sinä rytmimuna AI botti? On niin ärsyttävän monotonisia mitäänsanomattomia jorinoita tämän heebon postaukset. Robottimaisia suorastaan. Mitään älyllistä sanottavaa ei rytmimunalla koskaan ole. Teko- "älyllistä" sanottavaa sitäkin enemmän.

        Taitaa nimimerkin takana olla useampia henkilöitä kirjoittelemassa.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Tämä on aivan totta, jos ei nuori kykene itseään elättämään niin pysyköön ja asukoon vanhempiensa luona, liian varhain jotkut alkaa tekemään lapsia ja leikkimään kotia vaikka siihen ei ole minkäänlaisia rahkeita ilman ulkopuolista tukea

        Miksi te työttömiä syytätte?. Syyttäkää yrittäjiä jotka eivät ota töihin vaikka harjoittellee työtä puoli vuotta! Jos ei työpaikkaa mistään saa niin ei voi elättää itseensä ilman tukia!


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Miksi te työttömiä syytätte?. Syyttäkää yrittäjiä jotka eivät ota töihin vaikka harjoittellee työtä puoli vuotta! Jos ei työpaikkaa mistään saa niin ei voi elättää itseensä ilman tukia!

        Tästä on Kyse! Ite en ole videolla, mutta ihan samassa tilanteessa!
        https://www.youtube.com/shorts/vOb050KZ0ZQ


    • Anonyymi00010

      Työttömien on tuotettava rahaa jotta hyvinvointiyhteiskuntaa voidaan pyörittää

    • Anonyymi00012

      Kaikkien pitäisi olla rikkaita, niin kenenkään ei tarvitsisi tehdä töitä.

      • Anonyymi00016

        Siinä tapauksessa et tiedä elämästä enää mitään. Jos kukaan ei tekis mitään, kaikki kuolis nälkään.


    • Anonyymi00015

      Ihminen on vasta kehittynyt riistämään toisiaan taloudellisesti ja seuraavaksi tekoäly lypsää nolliin väärisytyneen virheen yhteikunnasta! Olkaa huoletta, koska ette ole ensimmäiset, vaan loogisesti ne joilla varallisuus pienintä pidetään olemassa!

      Ensin syödään omaisuus varakkailta nolliin jotta oikea työ jatkuu yhteiskunnassa!

      AI ei voi asettua rakentavaa ja tekevää osiota kohtaan vastaan millään perusteella, koska se tuhoaa itsensä samalla!...

    • Anonyymi00017

      näinpäin ei hommat onnistu jos pitäisi ensin mennä tpi8hin kun jos ihmisillä ei ole käteisatä mwnnä röihin, esin raha sitten työ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe