Sydämen????????
Rikoinko???
17
188
Vastaukset
- Anonyymi00001
Keneltä kysyt?
- Anonyymi00002
Rikotulta
- Anonyymi00003
Oli jo rikki💔
- Anonyymi00004
Sitä ei ole ollutkaan😂
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sitä ei ole ollutkaan😂
Hv😾
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hv😾
Rakastatko minua, vai kiusataanko?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Rakastatko minua, vai kiusataanko?
Jos kiusataan, rakastan sinuu❤️
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos kiusataan, rakastan sinuu❤️
Tärkeä💔
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tärkeä💔
Olet menossa nyt exäsi luo takaisin. Miksi vatvot vielä meitä?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olet menossa nyt exäsi luo takaisin. Miksi vatvot vielä meitä?
Vastaan vielä
TEE NYT SE PÄÄTÖS JA PYSY SIINÄ 🙏 ÄLÄ KATSO TAAKSESI ÄLÄ MUISTELE. SE VAIN PAHENTAA ASIOITA
- Anonyymi00005
Sydän nuorena rikottu, kursittu kokoon, nyt vielä raksuttaa, elämä ei ole vielä eletty. Kaunista päivää kaikille.
- Anonyymi00007
Mies rikkoi sydämeni, mutta uskon meihin, koska jokin sen minussa kertoo ❤️
- Anonyymi00013
Onko tämä palstaäijä nyt se kaksoisliäkkihomma? T naiselta
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onko tämä palstaäijä nyt se kaksoisliäkkihomma? T naiselta
No oli mikä oli. Jotain enemmän
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
No oli mikä oli. Jotain enemmän
Ei noiden kahden vedätyksiin kannata enää vastata. Ne on pariskunta jotka kusettaa. Ilm nainen antoi 10v nuoremman miehen mennä vieraisiin.
Taitaa olla itse Nalle ja Hehku
Se muija on kyllä enemmänkin kuivunut tulitikku🤣🤣🤣 mutta mikäs siinä jos pensselikin on jo kuivahtanut na ssella niin voivat lopulta viettää yhdessä naatiskellen. Kun saivat kiusattua melkosta määrää naisia. Ehkä miehiäkin. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei noiden kahden vedätyksiin kannata enää vastata. Ne on pariskunta jotka kusettaa. Ilm nainen antoi 10v nuoremman miehen mennä vieraisiin.
Se muija on kyllä enemmänkin kuivunut tulitikku🤣🤣🤣 mutta mikäs siinä jos pensselikin on jo kuivahtanut na ssella niin voivat lopulta viettää yhdessä naatiskellen. Kun saivat kiusattua melkosta määrää naisia. Ehkä miehiäkin.Miksi tämä osio palstassa sitten on vielä kahta ihmistä varten?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se muija on kyllä enemmänkin kuivunut tulitikku🤣🤣🤣 mutta mikäs siinä jos pensselikin on jo kuivahtanut na ssella niin voivat lopulta viettää yhdessä naatiskellen. Kun saivat kiusattua melkosta määrää naisia. Ehkä miehiäkin.Olet tainnut sekoittaa eri kirjoittajia. Ei mitään käsitystä keitä nuo ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827