Onkohan kukaan koskaan laittanut otsikon mukaista koukkua tänne?
Mietin olisiko seksi osassa ollut tälle kysymykselle parempi paikka. Vaikka olen jutellut aikanaan paljon asiasta yhden naisen kanssa, niin minulla ei ole ketään jolta kysyä. Tämä nainen oli tuolloin aika monipuolisen toiminnan nainen, kysyinkin häneltä, mille jokin asia tuntuu ja mitä hän ajattelee erillaisia asioita tehdessä, kun joku asia on ns. päällä. Hän vain vastasi, että miehen nautinnon katsominen ja tunteminen on hänelle tärkeintä. Mutta camoon naiset, onko se toisen nautinto the juttu, ettekö te muka itse halua tuntea mitään sellaista jota muistatte myöhemmin. Ettekö te pidä koskaan mitään oikeaa aiheeseen liittyvää memoa, vai onko elämä pelkkää suorittamista ja toisten ihmisten tyydyttämistä. Se mitä tästä keskustelusta itse mietin jääköön sanomatta.
Mistä nainen nauttii
4
336
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvästä suklaasta kuulemma sekin on parempaa kuin huono seksi kysymyksenä miksi miehet niin usein ostavat naisilleen suklaata olenko ilkeä voi olla tiedä tuota
- Anonyymi00002
Se on niin tilanteesta kiinni. Joskus se the thing on toisen nautinto ja joskus oma. Harvemmin vaan onnistuu niin, että voisi ajatella vain omaa ja jättää sen toisen miettimättä. Tai no onnistuu se, kun on itsekseen.
- Anonyymi00003
Nautin hiljaisuudesta, kukista, rauhallisuudesta, hellästä hyväilystä, suutelusta, kun mies hivelee niskaa ja kaulaa, keskistyttyy rakastellassa minunkin nautintoo ja on läsnä.
- Anonyymi00004
Riippuu täysin naisesta, ei todellakaan ole yksiselitteistä vastausta.
Itse tykkään siitä, että mies katselee minua ihastuneena ja kiihottuu katselustaan. Pikapanot ovat hyvinkin jees ja en tykkää pitkästä jyystämisestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570