Elämä romuna en ole vieläkään päässyt tästä yli yhdessä ollaan vielä. On yhteinen pieni lapsikin.Mies sanoo,että alkoholilla oli osuutta asiaan.En ole kehdannut kertoa läheisille tästä syrjähyppy nakertaa luottamusta.Mitä olette tehneet samassa tilanteessa?
Mies jäi kiinni puhelinseksistä ja viesteistä
5
453
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eroaisin heti. Mies hakee seuraa muista naisista. Miksi tuo muka jäisi ainoaksi kerraksi? Ja miksi haluaisit olla miehen kanssa, joka ei halua sinua, vaan muita naisia? Hän on sinun kanssasi vain niin kauan, kunnes löytää jotain omasta mielestään parempaa. Miksi alentaisit itseäsi suostumalla moiseen?
Hän on todennäköisesti liittynyt useille seuran- ja seksinhakupalstoille ja hakee sieltäkin seuraa. Ja on niitä iljettäviä limanuljaskoja, jotka firman juhlissa ehdottelee seksiä kaikille hyvännäköisille nuorille naispuolisille. Ja kiimapäissään kuolaa kaikkia instabeibejä ja lähettelee heille irstaita ehdotuksia. Haluatko olla sellaisen miehen puoliso, jolla on tuollainen maine? Ihmiset alkavat säälimään sinua tai nauramaan sinulle.
Jos jäät tuohon nöyryyttävään suhteeseen ja kuitenkin päädytte eroamaan, kadut vielä sitä, ettet lähtenyt aikaisemmin, vaan tuhlasit vuosia tuollaiseen niljakkeeseen. Vuosia, jotka olisit voinut olla jonkun toisen miehen kanssa - miehen, joka arvostaa sinua ja on uskollinen. - Anonyymi00002
Avioero on iso juttu ja pienilapsikin.Olen salannut kuviot lähipiiriltä.Mies on luvannut,että ei enää juo ja katkaisi välit tähän naiseen vai olikohan naisia.Mulla on epävakaa jään helposti kiinni huonoon ihmissuhteisiin ja pieni turvaverkko täällä uudella asuinpaikkakunnalla.Tää on sitä aluetta,että mies on perheen pää.Halusin lapsen. Aikanaan halusin nopeasti naimisiin myös.Epäilyttää kuitenkin puuhataanko sälän takana jotain.
- Anonyymi00003
Vie hei ukkos terapiaan jos ei suostu siihe nii lusikat jakoon!
- Anonyymi00004
Paha mies, jätä se sika.
- Anonyymi00005
Olen itse aiemmin pettänyt useankin kerran puolisoani. Nämä ovat olleet seksiseikkailuja ja upeita kokemuksia olen saanut. Miehenä voin kertoa, että ei pettäjältä pettäminen kovin helpolla lopu ja voisin itse vieläkin olla muiden naisten kanssa tilanteen tarjoutuessa, vaikka en enää kymmeneen vuoteen ole pettänyt. Meillä on aivan mahtavaa seksiä puolisoni kanssa ja vaikka ollaan oltu yhdessä jo yli 20 vuotta niin silti seksiä harrastamme melko usein. Eli, siitä ei ole kiinni, etteikö seksiä olisi riittävästi, mutta olen vain aina ollut kiinnostunut sekstailusta eri naisten kanssa. Toivoisin vapaata suhdetta sekä ryhmäjuttuja, mutta ainakaan vielä ei ole toteutunut. Ehkä suurin syy sille miksi en enää ole pettänyt on pelko sukupuolitaudeista. Se riskihän aina on olemassa kun toisten kanssa harrastelee.
Terv. Perheellinen mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414618Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532494Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161995Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68879- 113868
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70834- 137795
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48726