Wolt kuskit

Anonyymi-ap

Oletko ikinä woltannut? Tai kuin usein wolttaat? Mitä luulette, mikä ryhmä on suurin woltin käyttäjä?

18

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Miksei voi sanoa että on kädetön ja oksettava edes ajatuksena?
      Sehän on totta!

AV

• Anonyymi00003

En ikinä. En ole niin avuton.

Ja ne woltkuskit aiheuttaa lähinnä vitutusta liikenteessä. Suhaavat miten sattuu.

• Anonyymi00004

Siellä Voltti missä Ampeeri.

noniin stnan... kutsu rannekirurgiaan postissa pirtäisi tulla lähete... siis tiedän että leikkaavat kirurginveitsellä ranteen auki ja järjestelevät hermoratoja...

• Anonyymi00005

puudutus voi olla vähän korkeampi kuin joku novokaiini jos koko käsivarsi pitää puuduttaa operaation ajaksi heh, tiedän, olen kokenut, mutta järeämmät puudutukset kuin hammaslääkäreillä..

• Oletko ikinä woltannut?
      - En ole. Vielä ei ole tullut eteen nijn epätoivoista tilannetta, että pitäisi woltata.

Tai kuin usein wolttaat?
      - Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystä! 😮

Mitä luulette, mikä ryhmä on suurin woltin käyttäjä?
      - En tiedä. Ehkä opiskelijat, nuoret aikuiset? Heillä ei ole muutenkaan ylimääräistä rahaa mättöruokiin, jotten tuo on aivan turhaa.

Oikeasti ajattelen, että wolttaaminen on asiallista esim. liikuntarajoitteisille ja muuten terveysongelmista kärsiville henkilöille.
      Normaaleille ja terveille ihmisille tuo vain vain tekosyy olla patalaiska ja tekemättä mitään.

Kiitos gallupista! 😃

• Anonyymi00007

Sosiaaliset tapaukset tilaavat sosiaalisilta tapauksilta, ja kansa maksaa?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sosiaaliset tapaukset tilaavat sosiaalisilta tapauksilta, ja kansa maksaa?

Huippu liikeidea taantuvassa Suomessa. Tuosta kannattaa maksaa miljardi.

• Anonyymi00006

Tunnustan. Olen Woltannut. Mutta koskaan en ole tipannut kuskia.

• Anonyymi00009

pelottaako teitä, tai siis hävettääkö Teitä omqa isänne ja äitinne?

jos he ovat aiheuttaneet häpeää ja sellaista lähes koko elämänne ajan?

Eivätkä kadu mitään, hihittelevät vain keskenään...?

• Anonyymi00010

Jokainen Woltin tilaaja pienentää suomalaisten sosiaaliturvaa,ikävä kyllä.

• Anonyymi00012

Lisäksi jos siihen liittyy jollain tavalla ne venäläiset tahot...kannattaa tsekata.

• Anonyymi00011

Minä kerran wolttasin hirmu hyvän aterian.

>Simiti<

• Anonyymi00013

Sosiaalisena tapauksena tämä käy raamiin?

• Anonyymi00014

Umpojuntit kiljuu kun ovat niin köyhiä, ettei ole varaa voltata tai syödä muuta kuin makaronipaskaa.

>Simiti<

• Anonyymi00015

Sanoo mies joka elää toisten kustannuksella?

• Anonyymi00016

Eläkeläiset voivat tilata, muilla ei ole varaa?

"Yli kymppitonnin eläkkeitä saa Eläketurvakeskuksen tietojen mukaan muutama tuhat. Yli 5 000 euron eläkkeeseen ylsi viime vuonna noin 38 000 suomalaista"

• Anonyymi00017

Aviovaimon tärkein tehtävä on hankkia miehellensä käteistä rahaa..
      - Tärkein tehtävä on tuo, jos tekee vauvan siitäkin saa rahaa kun myy sen vauca jollekin Belgialaiselle pedofiiliringille.

Mutta minä ajaudun armeijan upseerien kanssa käymisiin ja juttuihin,...
      .. en halveksu siis naisia sinänsä...

• Anonyymi00018

En ole woltannut. Teen valtaosin itse ruoat, joskus vetelen etätyöpäivinä valmiita salaatteja tai mikrokeittoja, kun en vaan jaksa kokata, mutta wolttaukset tulee niin kalliiksi että sellaisiin en ole ajatellut lähteä lainkaan.

Aletheias

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      116
      2995
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      30
      1377
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      103
      1227
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1017
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1007
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      978
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      57
      881
    8. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      703
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      40
      698
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      654
    Aihe