Entinen ystävä vainoaa ja stalkkaa

Anonyymi-ap

Kokemuksia tällaisestä yhteisteisten tuttavien kautta saanut tietää ystävällä skitsofrenia ja muutakin ilmeisesti.Tuntuu ajoittain,että on jotenkin kiertänyt estot eri sovelluksissa.

24

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tee sinäkin vaan rikosilmotus niin menee poliisin tietoon he tutkivat asiat ja tietoihin jää jäljet jatkoja varten. Kun niitä on tarpeeksi monta.

• Anonyymi00002

Ei kannata uskoa kuulopuheisiin.
      Jouduin vastikään hieman samankaltaisten huhujen kohteeksi tai niin oletan kun eräs ihminen otti aiheen erikoisella tavalla puheeksi kanssani. Itselläni on sinänsä hyvä asema tässä, että minulle on tehty laajat tutkimukset nepsytutkimusten yhteydessä joissa on poissuljettu kaikki mt-ongelmat. Minulla on siis todistaa, että minulla ei ole mitään mt ongelmia ja olen ainoastaan nepsy. Asiasta kun on mustaa valkoisella, niin olisi helppo nostaa syyte kunnianloukkauksesta. Sinänsä aloituksessa on erikoista myös se yhteensattuma, että olen itse pitkäaikaisen vainon kohteena jota jo poliisien kanssa selvitellään. Pointti on se, että ei pidä uskoa sokeasti muiden puheita sillä siellä voi olla ties mikä oma lehmä ojassa. Tarkistakaa faktat ensin.

• Anonyymi00003

Juuri tämän takia käskin tehdä ilmotuksen. On hieno katsoa kun tietää että esim itse een edes osaa mitään estoja ohitella😅😁 poliisi kun tutkii niin on laiton ilmotus.

• Anonyymi00004

Sinä joka tällaista kirjoittelet ystävästäsi olet tehnyt sitä täällä jo aika kauan. Toivottavasti oli sen väärti.

• Anonyymi00019

Ja sinä niin liikuttavan totisesti tai tuottamuksellisesti nojaat tähänkin palstaäijän humpuukitarinaan. Palstaorientoitunut todellisuus tarttuu näköjään muihinkin kun vaan jaksaa jankuttaa. T naiselta jaksamisia

• Anonyymi00005

Kuulostaa vähän että itse olet vainoharhainen? Missä sovelluksissa ja lääkäri on kyllä se joka sen diagnosoi eikä yhteiset ystävät. Mitä stalkkaaminen sulle oikein on? Minkälaiseksi sen määrittelet?

• Anonyymi00009

Sen kuulet oikeudessa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sen kuulet oikeudessa.

Kiva no en samaistunut aloitukseen ollenkaan 😁

• Anonyymi00021
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sen kuulet oikeudessa.

Saanko minä provokaatiogubbe, eli aapee tulla ihan vaan viettämään aikaa sinne popcornia mutustellen? Eli halloo

• Anonyymi00006

Maalitatko jotain?

• Anonyymi00007

Vähän siltä vaikuttaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vähän siltä vaikuttaa.

Sivusta tämä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vähän siltä vaikuttaa.

Koitas keksiä lisää paskaa

• Anonyymi00024

Ja sekö on sinun opportunistinen propagandan kuningattaren uusin löyhä aihio, mitä tämä performaatiosetä ”ystävästään” kirjoitti. Olet varsin pateettinen haahkana

• Anonyymi00026
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sivusta tämä.

Niin varmaan populistisia yksinpuheluita trollaavan palstaäijän ketjuissa junttaava rajatapaus

• Anonyymi00027
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tuliko sinullakin sellainen olo eilen illan mittaan hiljalleen, että juuri sinä liittyisit joko guben aloitukseen tai johonkin muuhun kommenttiin? Ratkaisu saattais horisontaalisessa mielessä olla se, että et jauhaisi niin psljon hevon peetä niin poistuisi tämä kalvava tunne samalla

• Anonyymi00029
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tuliko sinullakin sellainen olo eilen illan mittaan hiljalleen, että juuri sinä liittyisit joko guben aloitukseen tai johonkin muuhun kommenttiin? Ratkaisu saattais horisontaalisessa mielessä olla se, että et jauhaisi niin psljon hevon peetä niin poistuisi tämä kalvava tunne samalla

• Anonyymi00011

Se joka sen skitsofrenialäpän on kertonut eli keksinyt jostain henkilöstä on luultavasti just se syyllinen

• Anonyymi00013

Ai nyt se muuttu läpäks. Harmi. Asia on edennyt jo

• Anonyymi00014

Ei taida olla nämä mielenterveysläpät ainoita asioita mitä joku levittelee sekavuuspäissään. Luultavasti menee sen verran vakavaksi että niin vakavista perusteettomista syytöksistä saattaa joutua jopa lusimaan, huhujen mukaan

• Anonyymi00015

Tämä ap ei uskalla enää vastata. Sai ilm orkun tuosta että panettelee muita täällä
        Vai jäikö sitten alakynteen en tiedö

• Anonyymi00016

Hyrinä päässä etsitty jotain laittomuuksia ja kun mitään tähdellistä ei löytynyt niin keksimällä sitten. Linnaan.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hyrinä päässä etsitty jotain laittomuuksia ja kun mitään tähdellistä ei löytynyt niin keksimällä sitten. Linnaan.

Kuvottavaa meininkiä, ei ihme että uskaltavat jauhaa vaan selän takana. Tosin vastuuseenhan niistä joutuu

• Anonyymi00030

Oisko jokin persoonallisuushäiriö täs takana toki skitsofreenikkokin voi saada pakkomielteen jonkun henkilön seurailusta.Ehkäpä näitä yhteisiten tuttujan puheita ei kannata uskoa.Elää mahdollisimman normaalisti toki rikosilmoitus jos on oven takana.Kyllä tuo loppuu aikanaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2906
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2105
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe