Ujon naisen käyttäytyminen?

Anonyymi-ap

Voiko palstan ihmissuhde asiantuntijat auttaa? Mikä on naisella kun olemme kahdestaan ja "puhumme", niin hän on todella levoton ja ei pysy paikoillaan? Sitten kun hän sanoo jotain niin se on todella hiljaisella äänellä. Mutta kun hän keskusteli toisen kanssa niin kuulosti että melkein kailotti menemään. Hän kuuntelee tosi hyvin ja muistaa mistä olemme puhuneet, vaikka välillä tuntuu että vitsillä esittää ettei muista.

27

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On rakastunut sinuun varmaan

• Anonyymi00002

Onko tämä nainen aina ollut nainen?

• Anonyymi00004

• Anonyymi00013

Niin, sitä et saa varmaan koskaan tiätää? Sivusta

• Anonyymi00005

• Anonyymi00014

Unohitkp ettei leopardi pilkuistaan pääse?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Unohitkp ettei leopardi pilkuistaan pääse?

Nykyään voidaan pilkut panna leopardiin hormoneilla tai ainakin pilkkujenvaihtoleikkauksella.

• Anonyymi00006

No niin, punainen "jokin meni pieleen, yritä hetken päästä uudelleen" ei siis tarkoitta etteikö viesti menisi.

• Anonyymi00007

Ehkä nainen menee sun seurassa pähkinöiksi? Niin överivahvat tunteet, että alkaa käyttäytymään kummallisesti ja yrittää silti käyttäytyä asiallisesti tai peitellä tunteita?

• Anonyymi00008

Ajattelin jotain tämmöstä. Olisko mitään vinkkejä miten koittaa rikkoa jäätä ilman tunkeilematta liikaa?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ajattelin jotain tämmöstä. Olisko mitään vinkkejä miten koittaa rikkoa jäätä ilman tunkeilematta liikaa?

Riippuu ihmisestä. Minulle toimisi se, että mies tulisi vastaan kertomalla tunteistaan, järjestämällä useammin vaikka viikottain näkemisiä jotta yksittäisiin näkemisiin ei kohdistuisi niin suurta tunnelatausta kuin harvemmin näkemisiin. Niin sanotusti tottuisi toisen seuraan jotta siitä tulisi rentoa, hauskaa ja luontevaa. Itse olen koittanut lievittää omaa jännitystäni kertomalla miehelle suoraan, että menin pähkinöiksi jotta ymmärtää mistä kyse.

• Anonyymi00009

Hänellä on painolastinaan jotain jonka halua salata sinulta. Mitä vähemmän puhuu sen vähemmän lipsahtelee.

• Anonyymi00010

En usko että liittyy tälläiseen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En usko että liittyy tälläiseen.

Et halua uskos toisin sanoen.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Et halua uskos toisin sanoen.

Uskoa

• Anonyymi00011

Se nainen ei viihdy seurassasi, pitää sinua epämukana seurana.

• Anonyymi00017

Siltä kuulostaa minustakin, ei koe tilaa olla oma itsensä samanlailla kun muiden seurassa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Siltä kuulostaa minustakin, ei koe tilaa olla oma itsensä samanlailla kun muiden seurassa.

Ei uskalla, pelkää, miesten aiheuttamia wanhoja parantumattomia raumoja paljon käsittelemättä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei uskalla, pelkää, miesten aiheuttamia wanhoja parantumattomia raumoja paljon käsittelemättä.

Ei välttämättä liity miten miehiin yleisesti. Miksi ihmeessä muka liittyisi? Joidenkin seurassa on parempi, rennompi, miellyttävämpi olla ja minusta ei kuulosta, että aloittaja kuuluisin tuin naisen mielestä heihin. Näin minä tuon tulkitsisin, sillä noin se minulla (ujolla naisella) menisi. Kun minun on hyvä olla ja viihdyn ja pidän seurastani, niin höpöttelen paljonkin ja vapautuneesti. Kun ei ole hyvä olla, eikä seura oikein nappaa, niin toimin kuin aloituksessa on kuvattu.

• Anonyymi00012

Läsnä olosi hermostuttaa häntä jotenkin. Joko hänellä on tunteita kohtaasi tai teet hänen olon jotenkin epämukavaksi. Joka tapauksessa hän ei pysty rentoutumaan kanssasi.

• Anonyymi00023

Pelko, kauhu, jähmettyminen.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Pelko, kauhu, jähmettyminen.

Niin no nekin. Itselläni tuo reaktio tulee jos olen ihastunut tai jos olen vaivaantunut toisen seurassa ja pelkään että luulee tai huomaa että olen jotenkin kiinnostunut. Yritän olla normaali mut olen vaan kummallinen.

• Anonyymi00018

Oisko rakastunut...

• Anonyymi00019

Biologisen naisen käyttäytymiskaavan mukaan hän saattaa olla jopa kiinnostunut teikäläisestä, terveisin palstan epävirallinen ihmissuhdeasiantuntija 😂

• Anonyymi00025

Totta, mutta silloin se riisuu vaatteensa pois samalla.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Totta, mutta silloin se riisuu vaatteensa pois samalla.

Eiköhän hän riisunutkin

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Eiköhän hän riisunutkin

Empii, haluaisi riisuuntua, mutta ei uskalla tehdä mitään, odottaa mieheltä käskyä siihen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      222
      2936
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      177
      2578
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      109
      1208
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1112
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1068
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1045
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1021
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      341
      1002
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      939
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      788
    Aihe