Voiko palstan ihmissuhde asiantuntijat auttaa? Mikä on naisella kun olemme kahdestaan ja "puhumme", niin hän on todella levoton ja ei pysy paikoillaan? Sitten kun hän sanoo jotain niin se on todella hiljaisella äänellä. Mutta kun hän keskusteli toisen kanssa niin kuulosti että melkein kailotti menemään. Hän kuuntelee tosi hyvin ja muistaa mistä olemme puhuneet, vaikka välillä tuntuu että vitsillä esittää ettei muista.
Ujon naisen käyttäytyminen?
27
403
Vastaukset
- Anonyymi00001
On rakastunut sinuun varmaan
- Anonyymi00002
Onko tämä nainen aina ollut nainen?
- Anonyymi00004
- Anonyymi00013
Niin, sitä et saa varmaan koskaan tiätää? Sivusta
- Anonyymi00005
- Anonyymi00014
Unohitkp ettei leopardi pilkuistaan pääse?
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Unohitkp ettei leopardi pilkuistaan pääse?
Nykyään voidaan pilkut panna leopardiin hormoneilla tai ainakin pilkkujenvaihtoleikkauksella.
- Anonyymi00006
No niin, punainen "jokin meni pieleen, yritä hetken päästä uudelleen" ei siis tarkoitta etteikö viesti menisi.
- Anonyymi00007
Ehkä nainen menee sun seurassa pähkinöiksi? Niin överivahvat tunteet, että alkaa käyttäytymään kummallisesti ja yrittää silti käyttäytyä asiallisesti tai peitellä tunteita?
- Anonyymi00008
Ajattelin jotain tämmöstä. Olisko mitään vinkkejä miten koittaa rikkoa jäätä ilman tunkeilematta liikaa?
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ajattelin jotain tämmöstä. Olisko mitään vinkkejä miten koittaa rikkoa jäätä ilman tunkeilematta liikaa?
Riippuu ihmisestä. Minulle toimisi se, että mies tulisi vastaan kertomalla tunteistaan, järjestämällä useammin vaikka viikottain näkemisiä jotta yksittäisiin näkemisiin ei kohdistuisi niin suurta tunnelatausta kuin harvemmin näkemisiin. Niin sanotusti tottuisi toisen seuraan jotta siitä tulisi rentoa, hauskaa ja luontevaa. Itse olen koittanut lievittää omaa jännitystäni kertomalla miehelle suoraan, että menin pähkinöiksi jotta ymmärtää mistä kyse.
- Anonyymi00009
Hänellä on painolastinaan jotain jonka halua salata sinulta. Mitä vähemmän puhuu sen vähemmän lipsahtelee.
- Anonyymi00010
En usko että liittyy tälläiseen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
En usko että liittyy tälläiseen.
Et halua uskos toisin sanoen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Et halua uskos toisin sanoen.
Uskoa
- Anonyymi00011
Se nainen ei viihdy seurassasi, pitää sinua epämukana seurana.
- Anonyymi00017
Siltä kuulostaa minustakin, ei koe tilaa olla oma itsensä samanlailla kun muiden seurassa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siltä kuulostaa minustakin, ei koe tilaa olla oma itsensä samanlailla kun muiden seurassa.
Ei uskalla, pelkää, miesten aiheuttamia wanhoja parantumattomia raumoja paljon käsittelemättä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei uskalla, pelkää, miesten aiheuttamia wanhoja parantumattomia raumoja paljon käsittelemättä.
Ei välttämättä liity miten miehiin yleisesti. Miksi ihmeessä muka liittyisi? Joidenkin seurassa on parempi, rennompi, miellyttävämpi olla ja minusta ei kuulosta, että aloittaja kuuluisin tuin naisen mielestä heihin. Näin minä tuon tulkitsisin, sillä noin se minulla (ujolla naisella) menisi. Kun minun on hyvä olla ja viihdyn ja pidän seurastani, niin höpöttelen paljonkin ja vapautuneesti. Kun ei ole hyvä olla, eikä seura oikein nappaa, niin toimin kuin aloituksessa on kuvattu.
- Anonyymi00012
Läsnä olosi hermostuttaa häntä jotenkin. Joko hänellä on tunteita kohtaasi tai teet hänen olon jotenkin epämukavaksi. Joka tapauksessa hän ei pysty rentoutumaan kanssasi.
- Anonyymi00023
Pelko, kauhu, jähmettyminen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Pelko, kauhu, jähmettyminen.
Niin no nekin. Itselläni tuo reaktio tulee jos olen ihastunut tai jos olen vaivaantunut toisen seurassa ja pelkään että luulee tai huomaa että olen jotenkin kiinnostunut. Yritän olla normaali mut olen vaan kummallinen.
- Anonyymi00018
Oisko rakastunut...
- Anonyymi00019
Biologisen naisen käyttäytymiskaavan mukaan hän saattaa olla jopa kiinnostunut teikäläisestä, terveisin palstan epävirallinen ihmissuhdeasiantuntija 😂
- Anonyymi00025
Totta, mutta silloin se riisuu vaatteensa pois samalla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Totta, mutta silloin se riisuu vaatteensa pois samalla.
Eiköhän hän riisunutkin
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eiköhän hän riisunutkin
Empii, haluaisi riisuuntua, mutta ei uskalla tehdä mitään, odottaa mieheltä käskyä siihen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2222936Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1772578Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1091208Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321112- 701068
Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831045Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2831021Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3411002Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20939Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22788