Nainen vietti yön minun luona ja...

Anonyymi-ap

Ihan järkyttävää, se käytti kaikki minun loput vessapaperit ja siirsi minun asioita eripaikkaan! Minun asioita ei siirretä eripaikkaan! t. Ätminki

28

412

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä että avaudut siitä täällä sinkkupalstalla.

• Anonyymi00011

Niin vaan siirrettiin tälläkin kertaa paikkaan kuin paikkaan, jonka mielti paremmaksi kuin aiemman. Sorit siitä.

• Anonyymi00002

Hih 🤭
      Sinun on nyt vain opeteltava sietämään naisihmisiä. Ilman myönnytyksiä ei saa etuisuuksia. 😀

• Just tuollaisia kakkapyllyjä kaikki naiset aina on.

• Ätminki viittaa alemman tason mieheen. Ei sellaisen pitäisi katkerien, voimaantuneitten ja vakiintumattomien mielestä saada naisvierasta oleenkaan. Lienee tapahtunut jonkinlainen sekaannus. -exKynis.mi

• Anonyymi00003

En sinällään ole ätminki, mut mun elämäntapa viittaa siihen suuntaan. T: Ätminki

• Anonyymi00003 kirjoitti:

En sinällään ole ätminki, mut mun elämäntapa viittaa siihen suuntaan. T: Ätminki

Just sillei. Siinähä se sekaannus oliki. Ytminki elää oikeesti niiku sika vatukossa. Ei ku muuttaan nikkii. -exKynis.mi

• Anonyymi00004

Minun kylppäriin on tullut yhtäkkiä hajuvesiä ja hiustenhoitoaineita. Ihan kuin nainen asuisi luonani vaikka vaan tapailemme ja harrastamme seksiä. En voi oikein käskeä viemään niitä poiskaan koska muuten nainen ottaa nokkiinsa.

• Anonyymi00019

No takuulla. Yritä nyt vaan kestää.

• Anonyymi00006

Kävikö äiti kylässä?

xLiner

• Anonyymi00007

Ohan niitä oulusa naisia ihan varmaan valia asti!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ohan niitä oulusa naisia ihan varmaan valia asti!

Eli äiti kävi. Tuliko siistiä?

xLiner

• Anonyymi00008

Järkyttävää miten vähän sinulla on vessapaperia!

- Sheena

• Anonyymi00009

Sitähän se tekee,kun tulee toisten koteihin,ilman lupaa,siitä ei tykätä!

• Anonyymi00010

On järkyttävää. Naisena en ikinä sekaantuisi miehen kodin tavaroihin, ovat kokonaan hänen asiansa. Kun käyn miehelässä, on pussukka mukana pyyhkeineen, rasvoineen ja muine tarpeellisine. Ja kun lähden vien kaikki pois. Sehän on päivän selvää.
      Kerran kävimme yllättäen uimassa järvessä enkä enää laittanut rintsikoita takaisin. Ne olivat jääneet hänen autoonsa ja lapset kysyivät miksi tällaiset täällä. Mies piti asiaa hyvin kiusallisena. Minua harmitti eniten se etteivät sattuneet olemaan kauneimmat rintsikkani vaan sellaiset tavalliset arkiset.

• Anonyymi00022

Miehekkeet ,miehekkeet,esiintyvät muka naisina,toisena päivänä naisia ja toisena miehiä,tulee mieleen,ett on hauskaa,kun ratas pyörii!"

• Anonyymi00012

ei kai ollutkaan kovin suuri se vessapaperi-varasto, aika monta kertaa pitää kakata jota yhdenkin rullan saa loppumaan.

• Anonyymi00021

Lopeta olga.t tuo homma,etkö muuista,että varastaminen on rikos ja toisia täällä syyttelet,omista tekemisistä kerrot!

• Anonyymi00013

Taisi tyttö viedä omaan kotiinsa vessapaperia

• Anonyymi00014

Tai sit puuttui käsipyyhe vessasta? Johonkin pitää kädet kuivata pesun jälkeen.

• Anonyymi00015

Voi kauheeta, voi hirveetä ! Mie romahan! Pieniä on tällaiset murheet!

• Anonyymi00023

Yhden rullan hinta on noin 0,40 euroa ja jos niitä kulutetaan viisi rullaa päivässä on se jo 2 euroa päivässä kertaan 365 päivää on jo 730 euroa vuodessa, se on iso raha jos ihminen on työtön tai huonosti palkatussa työssä, eikä löydä nykytilanteessa parempaa itselleen?

• Anonyymi00016

No voi kauheeta siirrä takas jos häiritsee

• Anonyymi00017

Jos pytty on pesty viimeksi viime vuonna, pitää paperia kääräistä iso kerros pytyn reunoille 🤔

• Anonyymi00018

Ätminkien kannattaa pysyä erossa moisista olennoista. Ihan kamalia ovat...

• Anonyymi00024

kannaarera kai caeaea kokonainen 8-eullan serla-vessapapweia jos hänrä kakittaa niin kovasri.

• Anonyymi00025

Saitko edes hyvät kyydit?

• Anonyymi00026

Minäkään en tykkää että minun tavaroihin kosketaan. Parempi että naiset pysyy poissa. Tulihan tää nyt selväksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      313
      1704
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1254
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1247
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1126
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      57
      804
    6. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      803
    7. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      74
      769
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      757
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      750
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      696
    Aihe