Tässä hyvä video tempauksesta joka on tuleva pian maailmaan. Kaaos syntyy maahan. Kadonneet ovat Herran luona. Parannus tarvitaan maassa.
Videoon saa tekstityksen suomeksi kun laittaa ensin tekstit enkuksi ja palaa valikkoon https://www.youtube.com/watch?v=XoJKsYzw07Q
Tempauksesta video. tempaus tulee pian ja katoamiset on todellisuutta
19
280
Vastaukset
- Anonyymi00003
Sinut taisi piru temmata niuvaan.Yritä ryhdistäytyä,että pääset joikaamaan Lieksan pulipenkille.
- Anonyymi00004
Varmuuden vuoksi näitä TEMPAUS aloituksia on useampi! Voiko tapahtua sellanen STERO TEMPAUS se olisin ennenkuulumatonta!
- Anonyymi00006
Tässä aito tempaus!
https://www.youtube.com/watch?v=9gLN3QoN-q8- Anonyymi00012
Kyllä! ei voi kiistää!
- Anonyymi00007
Hellarit yritti tuputtaa omiaan huumeista valistamaan, muttei onnistunut.
- Anonyymi00008
Helluntaiseurakunnan eräs nainen on kovin seksuaalinen. Antoi minullekkin pillua 3 kertaa.
Yritti seksillä saada minua helluntaiuskoon. - Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Helluntaiseurakunnan eräs nainen on kovin seksuaalinen. Antoi minullekkin pillua 3 kertaa.
Yritti seksillä saada minua helluntaiuskoon.Nyt tuli kiire hellarikirkkoon 🏇🏿
- Anonyymi00009
nosto
- Anonyymi00010
Kullä tempoo joudunko ojaan vai allikkoon?
- Anonyymi00011
Pääseekö taivaaseen, jos tempaisee 120 kiloa maasta suoraan päänpäälle?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pääseekö taivaaseen, jos tempaisee 120 kiloa maasta suoraan päänpäälle?
se riippuu mitä tempaiset
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
se riippuu mitä tempaiset
Pinon raamattuja, sekä muutaman virsikirjan siinä raamattupinon päällä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pinon raamattuja, sekä muutaman virsikirjan siinä raamattupinon päällä.
Ei kun vaimon...
- Anonyymi00015
Herran luona tulee olemaan ruuhkaista aikaa. Miten met sovimme sinne kaikki 🤠
- Anonyymi00016
Tumputus videoita voisi katsella näin sunnuntaina.
Linkkejä kiitos 🤠- Anonyymi00017
Kuvaa itse tumputtamisesi ja katsele videoitasi sekä jaa vdeosi toisille.
- Anonyymi00018
Tempaisin kunnon aamumällit.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tempaisin kunnon aamumällit.
Voitaisiinko kutsua koolle teams-kokous, jossa vedetään yhdessä ne mällit? 🤪💦
- Anonyymi00019
Tumputus, ilmeisesti joku tarkoitti tamppaus termiä. Menee sekaisin herkästi itselläkin kuten veden kiehumispiste on 90 astetta ja suorakulma on 100 astetta.
Vai miten se menikään 🤠
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222490Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032148Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491323- 971308
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101175Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621111Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise891087Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035