Ajan pelaamista, jotta hän saa kuljetettua lisää ammuksia ja miehiä Pesian lahdelle. Ei lähetä enää edes Vancea neuvotteluihin.
Iran ei tosin mene halpaan, eikä usko Trumpia.
Trump aikoo ilmeisesti toteuttaa uhkauksensa pommittaa siviilikohteita, kuten siltoja ja sähköverkkoja, kunhan saa lisää ohjuksia ja laivoja ja merisotilaita alueelle. Oranssi ukkeli on päässyt veren makuun.
Trumpin rauhanneivottelut teeskentelyä?
5
82
Vastaukset
- Anonyymi00001
Trumpin narsistinen raivo kohdistuu nyt Iranin kansaan, jota hän meni muka auttamaan. Kun ne menivätkin pommeja piiloon eivätkä tehneet vallankumousta.
- Anonyymi00003
Trumpin pitäisi pysyttää öljyn hinta alle 83 dollarissa, muuten Trumpin lupaamat veronalennukset eivät riitä amerikkalaisille.
Valehtelemalla että rauhanneuvotteluissa on päästy sovintoon Trump sai öljyn hinnan hetkeksi alas.
Asiantuntijat arvipivat, että öljyn hinta tulee jäämään pysyvästi aiempaa korkeammalle, sillä alueen öljyntuotanto on vaurioitunut eikä sitä heti korjata.
- Anonyymi00002
On mielenkiintoista nähdä ketä hän syyttää, jos hyökkää siviilikohteisiin. Eurooppaa, Natoa, paavia?
- Anonyymi00004
USAan ei voi kukaan luottaa. USA pettää aina.
Suomalaiset päättäjät ovat kusipäisiä idiootteja ryhtyessään USAn liittolaiseksi. Saamme maksaa siitä kovaa hintaa.
Minä en ole perse pystyssä USAn edessä sillä jotain itsekunnioitusta täytyy ihmisen omata. - Anonyymi00005
Ei aselevonkaan tarkoitus ole mikään muu ammukset vaan on vähissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223054EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351435- 1041309
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341028Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027- 60957
- 41767
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119723