Onko jotain portaalia mistä näkee alueen työttömänä olevat työntekijät, en voi ilmoittaa työpaikkaa koska sitä ei vielä ole, työpaikka tai kaksi tulee auki jos saan varmistuksen saanko työvoimaa.
Mistä löydän työvoimaa
16
243
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ratkaisin asian, homma selvisi työmarkkinatori sivuilla, T ap
- Anonyymi00002
Et ainakaan suomesta, täällä osaamattomia ulkomaalaisia ja työhaluttomia suomalaisia
- Anonyymi00003
halunnet ilmeisesti erittäin edullista (ilmaista) ja kuuliaista työvoimaa bisneksiisi.
- Anonyymi00004
Haluat vain uteliaisuudesta nähdä . Oikea työpaikan tarjoaja ei kysele millään suoli24-palstalla tuollaisia, vaan suoraan TE-keskuksesta .
- Anonyymi00006
Mistä lähtien työn ostajat ovat tarvinneet työllisyyspalveluita tai muitakaan välikäsiä saadakseen työntekijöitä?
Sinä voit kuule ihan itte omin neuvoin työnostajana ilmoittaa vaikka ihan tähän foorumille että olisi tällainen yritys, tällainen ala, ja tällainen työpaikka tällaisella työnkuvalla ja palkkauksella auki, tässä on yhteystiedot etsimme työntekijää.
Herranjumala kunnon monimutkaista rakettitiedettä toi työntekijöiden löytäminen näinä päivinä. On se ihmeellistä että normaaleilla työmarkkinoilla etenkin mstalapalkka- aloilla yrittäjä voi pistää vaikka päivittäistavaramyymälän ilmoitustaululle ruutupaperille mustekynällä väsätyn työpaikkailmoituksen jos ei muuten työntekijöitä löydy.
Eikun ongelma olikin että työhakemuksia tulee liikaa ja on pidettävä työpaikat piilossa kun työnantaja säikähtää työhakemustsjnamia näinä huutavan työvoimapulan aikoina.
Ei ole mitään sen säälittävämåää olentoa kuin suomalainen työnantaja. VOI VOI. 😔
- Anonyymi00005
Siinä taas yksi suomalainen aivoton itsekäs maailman napa yrittäjä. Mistä lähtien työpaikat tulevat vasta sitten auki kun on etukäteen tiedossa ketkä siihen valitaan? Vitun luuseri.
Et oo kuullut esimerkiksi työmarkkinatorista jossa työnhakijat ilmoittavat profiilinsa? Ja ne työnhakijat eivät ole siellä siksi että sinä voit sieltä valita itsellesi sopivat duunarit kuin karkkikaupasta. Sinä työn ostajana olet se joka ilmoittaa työpaikan, alan, työnkuvan, kaikki potentiaaliseen työsopimukseen liittyvät työnhakijan kannalta olennaiset asiat kuten palkkauksen, ja sitten odottelet niitä työhakemuksia joista tulet tänne sitten valittamaan kun niitä tulee aivan liikaa ei niitä kaikkia jaksa lukea. 😭
Suomi24.fi foorumillakin on erillinen palsta työpaikkailmotuksille. Et osannut pelle navigoida edes sinne. Miten sinä ressukka kykenet pyörittämään minkäänlaista yritystä kun et osaa edes työpaikkailmoituksia väsätä?
Kannattaisi ehkä laittaa saman tien vain lappu luukulle kun ei edes alkeellismmat asiat onnistu.- Anonyymi00007
Vaikutat epävakaata ihmiseltä onko sulla kaikki kunnossa? Teit minusta analyysin muutaman lauseen perusteella, Kysyin neuvoja, anteeksi jos olin sinun mielestä väärässä paikassa, latelet tänne solvauksia ja neuvojasi, jos pässi olisit lukenut toisen kommentin olisit voinut pysyä hiljaa, asia selvisi minulle. Toimin rakennusalalla tmi 17vuotta, olen käyttänyt vuokratyövoimaa tarpeen vaatiessa, itselle minulla on töitä, nyt tilanne on se että minut halutaan hoitamaan kaksi projektia joita en pysty ottamaan ennenkuin tiedän saanko työvoimaa. Tosiaan en ole paras näiden tietokonehommien kans, kirjanpitäjä ja viranomaiset on hoitanut minun ilmoitus ja paperi hommat, itse keskityn siihen mitä parhaiten osaan
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vaikutat epävakaata ihmiseltä onko sulla kaikki kunnossa? Teit minusta analyysin muutaman lauseen perusteella, Kysyin neuvoja, anteeksi jos olin sinun mielestä väärässä paikassa, latelet tänne solvauksia ja neuvojasi, jos pässi olisit lukenut toisen kommentin olisit voinut pysyä hiljaa, asia selvisi minulle. Toimin rakennusalalla tmi 17vuotta, olen käyttänyt vuokratyövoimaa tarpeen vaatiessa, itselle minulla on töitä, nyt tilanne on se että minut halutaan hoitamaan kaksi projektia joita en pysty ottamaan ennenkuin tiedän saanko työvoimaa. Tosiaan en ole paras näiden tietokonehommien kans, kirjanpitäjä ja viranomaiset on hoitanut minun ilmoitus ja paperi hommat, itse keskityn siihen mitä parhaiten osaan
Löysin tosin työmarkkinatorilta muutaman kontaktin, jatkan heidän kanssa, katsotaan mihin johtaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vaikutat äärettömän tyhmältä ja osaamattomalta ihmiseltä.
Ilmakos mikään ei onnistu kun kaikki on tehty puolesta vitun hoidokki. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Löysin tosin työmarkkinatorilta muutaman kontaktin, jatkan heidän kanssa, katsotaan mihin johtaa.
Hyvä kun tulit tämänkin tänne kertomaan. Teemme tällä tiedolla vaikka mitä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hyvä kun tulit tämänkin tänne kertomaan. Teemme tällä tiedolla vaikka mitä.
Ehkä soitan juuri sinulle.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ehkä soitan juuri sinulle.
Edes nokkela et osaa olla. Kuten et mitään muutakaan. Peukalo keskellä kämmentä ja tasan yksi aivosolu korvien välissä ja sekin solmussa.
- Anonyymi00012
Aina sitä jotain oppii, tänään opin että Suomi24 paikasta ei kannata neuvoja kysellä. Yks asia on varma, jos nämä voi voivotteliat ja solvaajat ja hyvien neuvojen jakajat seisoi metrin päässä minusta niin ei varmasti tekis mieli leukoja loksutella. Näppäimistön taakse on kiva piiloutua, kaiken maailman kotorirotat ja kynäniskat täällä happea kuluttaa
- Anonyymi00014
Kontulan ostarilta :D
- Anonyymi00015
Kansalaisuuden saa valita ;)
- Anonyymi00017
Ei Suomesta löydy kuin korkeasti koulutettuja yliopisto- tai diplomi-insinöörejä. Virosta tulee näitä entisiä venäläisiä maatalon poikia, jotka ovat tarvittaessa timpureita, muurareita, ihan mitä tarvittaessa tarvitset. Eihän he oikeasti osaa suomen rakentamismääräyksiä, mutta ei parempaakaan nyt löydy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648