Kaikki

Epeli

Eiköhän kaikkien jeesustelijoiden olisi aika lopettaa kaikki typerä kirjoittelu täällä. Ei ateitia voi noilla puheilla ja ärsyttämisellä saada uskomaan. Kristittynä ihmisinä meidän pitäisi osoittaa kunnioitusta ja rakkautta ihmisiä kohtaa, eikä vaan haastaa riitaa ja yrittää epätoivoisiseti jeesustella. Mielestäni toisen ihmisen kunnioittamista täällä pitäisi monienkin harjoitella myöskin ateistien ihan yhtäpaljon.
Toisen mielipiteen kunnioittamien on ensimmäinen askell rakentavaan keskusteluun. Jos ateistit ei sitä tee niin yrittääkää te uskovaiset edes sitä.

Vain haluaako muka täällä kukaan sellaista?
Luulenpa että monilla taitaakin täällä olla vaan motiivina purkaa vitutusta tai vaan ärsyttää muita. Pitääkö tämä paikkaansa?

18

1121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luukas-Johannes

että hihhuli tietää, että siemen jää kuitenkin itämään alitajuntaan. Toisaalta vain hard-core uskis voi ottaa riskin tulemalla ateistipalstalle, koska aivotoiminta on jo siinä määrin putkistunut, ettei tämmöisen alitajunnassa kyde enää mikään. Liian kostea ympäristö.

• Epeli

Se on kyllä ihan totta että monilla hc hihhulilla ei ole minkäänlaista järkeä päässä. Mutta sitähän näissä 2 3 4 vaihteen seurakunnissa painotetaankin. Että älä ajattele järjellä koska se on ristiriidassa uskon kanssa. Näitä esimerkkejähän löytyisi vaikka kuinka paljon

• Kalki_Avatar

>>Eiköhän kaikkien jeesustelijoiden olisi aika lopettaa kaikki typerä kirjoittelu täällä. >>

Ehkä täällä "jeesustellaan" niin paljon, koska ateistit poistavat muiden uskonsuuntien ihmisten kirjoittamat viestit.

Tämä palsta on sallittu 1.) ateisteille, ja 2.) kristityille, ja muu on asiatonta.

>>Luulenpa että monilla taitaakin täällä olla vaan motiivina purkaa vitutusta tai vaan ärsyttää muita. Pitääkö tämä paikkaansa? >>

Tämä on yksi paikka tuoda mielipiteitä esille. Miksei sitä saisi myös provosoida; jos ei mene henkilökohtaisuuksiin?

• Diagoras

myös ateistien ja kristittyjen aloituksia, joten ei tuo perustelu päde.

• Kalki_Avatar
        Diagoras kirjoitti:

..avaukseni poistettiin koska se oli liian "taiteellinen"...

Täällä ei saa fiilistellä. Miksei? Itseäni ainakin kiinnostaisi lukea "sekavampia tekstejä". Liika järkevyys tässä on puuduttavaa...

• M@k3
        Kalki_Avatar kirjoitti:

..avaukseni poistettiin koska se oli liian "taiteellinen"...

Täällä ei saa fiilistellä. Miksei? Itseäni ainakin kiinnostaisi lukea "sekavampia tekstejä". Liika järkevyys tässä on puuduttavaa...

Koska ateistit 'palvovat' järkeä.

• Epeli

Nyt en ymmärtänyt?

• Epeli
        Diagoras kirjoitti:

minä itse olen kristitty, enkä tässä puhu mistään lahkoista.

• Diagoras
        Epeli kirjoitti:

minä itse olen kristitty, enkä tässä puhu mistään lahkoista.

kyseiseen viestiini??

• epeli
        Diagoras kirjoitti:

kyseiseen viestiini??

Se ei pitänyt olla sulle

• seikkailija

Kuule, ei ole kyse suurista aatteista, nettiriippuvaiset vain yrittävät saada aikaa kulumaan!

• Epeli

Näinhän se on. Tämä on hyvä paikka purkaa sitä vitutusta. Mitä ei voi muualle purkaa. Mielestäni vaikka lenkkeily olisi parempi keino kun toisten provosoiminen

• Epeli kirjoitti:

Näinhän se on. Tämä on hyvä paikka purkaa sitä vitutusta. Mitä ei voi muualle purkaa. Mielestäni vaikka lenkkeily olisi parempi keino kun toisten provosoiminen

Virkistää ajatustoimintaa, jolloin keksitään vain uusia ja monimutkaisempia väitteitä, joita tuoda tänne.

• Nasse
        Epeli kirjoitti:

"Näinhän se on. Tämä on hyvä paikka purkaa sitä vitutusta. Mitä ei voi muualle purkaa. Mielestäni vaikka lenkkeily olisi parempi keino kun toisten provosoiminen"

minkälaisen vitutuksen lenkkeily aiheuttaa ja missä sitä puretaan?

• Kee

"Eiköhän kaikkien jeesustelijoiden olisi aika lopettaa kaikki typerä kirjoittelu täällä"

Aivan !

"Jos ateistit ei sitä tee niin yrittääkää te uskovaiset edes sitä."

Lainaan sinua tähän:
      "Eiköhän kaikkien jeesustelijoiden olisi aika lopettaa kaikki typerä kirjoittelu täällä"

?

"Luulenpa että monilla taitaakin täällä olla vaan motiivina purkaa vitutusta tai vaan ärsyttää muita. Pitääkö tämä paikkaansa?"

Minusta tämäkin viesti on "vituksen purku" viesti

t.Kee

• Epeli

Minä tarkoitin jeesustelijoilla kaikkia sellaisa joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa "myös ateisteja".

Ja kyllä tämä oli myös vitutuksen purku viesti että minua ottaa suuresti päähän se että täällä monikaan ei kunnioita toisten mielipidettä.
        Ja lähinnä tämä (minun mielestä) kohdistuu juuri uskoviin. Vain olenkon väärässä?

• Epeli

Itseasiassa luitko viestini edes loppuun?

• Nassen
        Epeli kirjoitti:

Minä tarkoitin jeesustelijoilla kaikkia sellaisa joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa "myös ateisteja".

Ja kyllä tämä oli myös vitutuksen purku viesti että minua ottaa suuresti päähän se että täällä monikaan ei kunnioita toisten mielipidettä.
        Ja lähinnä tämä (minun mielestä) kohdistuu juuri uskoviin. Vain olenkon väärässä?

"Ja kyllä tämä oli myös vitutuksen purku viesti että minua ottaa suuresti päähän se että täällä monikaan ei kunnioita toisten mielipidettä.
        Ja lähinnä tämä (minun mielestä) kohdistuu juuri uskoviin. Vain olenkon väärässä?"

Luettuasi muutaman uskovan mielipiteen, ymmärrät miksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1468
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe