Kaikki

Epeli

Eiköhän kaikkien jeesustelijoiden olisi aika lopettaa kaikki typerä kirjoittelu täällä. Ei ateitia voi noilla puheilla ja ärsyttämisellä saada uskomaan. Kristittynä ihmisinä meidän pitäisi osoittaa kunnioitusta ja rakkautta ihmisiä kohtaa, eikä vaan haastaa riitaa ja yrittää epätoivoisiseti jeesustella. Mielestäni toisen ihmisen kunnioittamista täällä pitäisi monienkin harjoitella myöskin ateistien ihan yhtäpaljon.
Toisen mielipiteen kunnioittamien on ensimmäinen askell rakentavaan keskusteluun. Jos ateistit ei sitä tee niin yrittääkää te uskovaiset edes sitä.


Vain haluaako muka täällä kukaan sellaista?
Luulenpa että monilla taitaakin täällä olla vaan motiivina purkaa vitutusta tai vaan ärsyttää muita. Pitääkö tämä paikkaansa?

18

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luukas-Johannes

      että hihhuli tietää, että siemen jää kuitenkin itämään alitajuntaan. Toisaalta vain hard-core uskis voi ottaa riskin tulemalla ateistipalstalle, koska aivotoiminta on jo siinä määrin putkistunut, ettei tämmöisen alitajunnassa kyde enää mikään. Liian kostea ympäristö.

      • Epeli

        Se on kyllä ihan totta että monilla hc hihhulilla ei ole minkäänlaista järkeä päässä. Mutta sitähän näissä 2 3 4 vaihteen seurakunnissa painotetaankin. Että älä ajattele järjellä koska se on ristiriidassa uskon kanssa. Näitä esimerkkejähän löytyisi vaikka kuinka paljon


    • Kalki_Avatar

      >>Eiköhän kaikkien jeesustelijoiden olisi aika lopettaa kaikki typerä kirjoittelu täällä. >>

      Ehkä täällä "jeesustellaan" niin paljon, koska ateistit poistavat muiden uskonsuuntien ihmisten kirjoittamat viestit.

      Tämä palsta on sallittu 1.) ateisteille, ja 2.) kristityille, ja muu on asiatonta.

      >>Luulenpa että monilla taitaakin täällä olla vaan motiivina purkaa vitutusta tai vaan ärsyttää muita. Pitääkö tämä paikkaansa? >>

      Tämä on yksi paikka tuoda mielipiteitä esille. Miksei sitä saisi myös provosoida; jos ei mene henkilökohtaisuuksiin?

      • Diagoras

        myös ateistien ja kristittyjen aloituksia, joten ei tuo perustelu päde.


      • Kalki_Avatar
        Diagoras kirjoitti:

        myös ateistien ja kristittyjen aloituksia, joten ei tuo perustelu päde.

        ..avaukseni poistettiin koska se oli liian "taiteellinen"...

        Täällä ei saa fiilistellä. Miksei? Itseäni ainakin kiinnostaisi lukea "sekavampia tekstejä". Liika järkevyys tässä on puuduttavaa...


      • M@k3
        Kalki_Avatar kirjoitti:

        ..avaukseni poistettiin koska se oli liian "taiteellinen"...

        Täällä ei saa fiilistellä. Miksei? Itseäni ainakin kiinnostaisi lukea "sekavampia tekstejä". Liika järkevyys tässä on puuduttavaa...

        Koska ateistit 'palvovat' järkeä.


      • Epeli

        Nyt en ymmärtänyt?


      • Epeli
        Diagoras kirjoitti:

        myös ateistien ja kristittyjen aloituksia, joten ei tuo perustelu päde.

        minä itse olen kristitty, enkä tässä puhu mistään lahkoista.


      • Diagoras
        Epeli kirjoitti:

        minä itse olen kristitty, enkä tässä puhu mistään lahkoista.

        kyseiseen viestiini??


      • epeli
        Diagoras kirjoitti:

        kyseiseen viestiini??

        Se ei pitänyt olla sulle


    • seikkailija

      Kuule, ei ole kyse suurista aatteista, nettiriippuvaiset vain yrittävät saada aikaa kulumaan!

      • Epeli

        Näinhän se on. Tämä on hyvä paikka purkaa sitä vitutusta. Mitä ei voi muualle purkaa. Mielestäni vaikka lenkkeily olisi parempi keino kun toisten provosoiminen


      • Epeli kirjoitti:

        Näinhän se on. Tämä on hyvä paikka purkaa sitä vitutusta. Mitä ei voi muualle purkaa. Mielestäni vaikka lenkkeily olisi parempi keino kun toisten provosoiminen

        Virkistää ajatustoimintaa, jolloin keksitään vain uusia ja monimutkaisempia väitteitä, joita tuoda tänne.


      • Nasse
        Epeli kirjoitti:

        Näinhän se on. Tämä on hyvä paikka purkaa sitä vitutusta. Mitä ei voi muualle purkaa. Mielestäni vaikka lenkkeily olisi parempi keino kun toisten provosoiminen

        "Näinhän se on. Tämä on hyvä paikka purkaa sitä vitutusta. Mitä ei voi muualle purkaa. Mielestäni vaikka lenkkeily olisi parempi keino kun toisten provosoiminen"

        minkälaisen vitutuksen lenkkeily aiheuttaa ja missä sitä puretaan?


    • Kee

      "Eiköhän kaikkien jeesustelijoiden olisi aika lopettaa kaikki typerä kirjoittelu täällä"

      Aivan !

      "Jos ateistit ei sitä tee niin yrittääkää te uskovaiset edes sitä."

      Lainaan sinua tähän:
      "Eiköhän kaikkien jeesustelijoiden olisi aika lopettaa kaikki typerä kirjoittelu täällä"

      ?

      "Luulenpa että monilla taitaakin täällä olla vaan motiivina purkaa vitutusta tai vaan ärsyttää muita. Pitääkö tämä paikkaansa?"

      Minusta tämäkin viesti on "vituksen purku" viesti


      t.Kee

      • Epeli

        Minä tarkoitin jeesustelijoilla kaikkia sellaisa joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa "myös ateisteja".

        Ja kyllä tämä oli myös vitutuksen purku viesti että minua ottaa suuresti päähän se että täällä monikaan ei kunnioita toisten mielipidettä.
        Ja lähinnä tämä (minun mielestä) kohdistuu juuri uskoviin. Vain olenkon väärässä?


      • Epeli

        Itseasiassa luitko viestini edes loppuun?


      • Nassen
        Epeli kirjoitti:

        Minä tarkoitin jeesustelijoilla kaikkia sellaisa joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa "myös ateisteja".

        Ja kyllä tämä oli myös vitutuksen purku viesti että minua ottaa suuresti päähän se että täällä monikaan ei kunnioita toisten mielipidettä.
        Ja lähinnä tämä (minun mielestä) kohdistuu juuri uskoviin. Vain olenkon väärässä?

        "Ja kyllä tämä oli myös vitutuksen purku viesti että minua ottaa suuresti päähän se että täällä monikaan ei kunnioita toisten mielipidettä.
        Ja lähinnä tämä (minun mielestä) kohdistuu juuri uskoviin. Vain olenkon väärässä?"

        Luettuasi muutaman uskovan mielipiteen, ymmärrät miksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe