Tiesitkö että Ursula von Meyers tilasi kymmenen rokoteannosta jokaiselle EY.n jäsenelle. miehensä firman kautta?
https://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?q=christian+terhes%2c+europarlamentarian&&mid=00FE6C08FCF461EAB69200FE6C08FCF461EAB692&churl=https%3a%2f%2fwww.youtube.com%2fchannel%2fUC95p5E4urJ1KY8ZO1v_9oBQ&FORM=VAMGZC
Näin tehtiin "Big Business" rokotteilla!
4
315
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Vääryys joo mutta he ovat iäkkäitä ja kuolevat pian kolkuttelemaan tietään helvetin syövereihin. Pahuus saa palkkansa.
- Anonyymi00002
Jaksaa, jaksaa edelleen.....Korona ja piikkiaika meni jo ajat sitten.
- Anonyymi00003
miten niin meni?
- Anonyymi00004
Ei tuo geeneterapia, joka laittomasti (ilman hyväksyntää) piikitettiin ihmisiin, jotka luulivat saavansa rokotteen, lopeta geenien muuntelua yhdessäkään rokotteen ottaneessa ihmisessä. Jotkut hyväkkäät vielä melkein tappelivat kuudennesta tehosteesta. Miten heillä meneekään tänään?
https://t.me/c/1682325136/6431
The Office of the Gene Technology Regulator allowed experimental mRNA vaccines to be released into Australia without offering any advice regarding the vaccines' safety and efficacy.
The OGTR's explanation? The vaccines were made overseas, not here.
Thousands of Australians were subsequently seriously injured or killed by the vaccines while people who refused to take them were sacked from their jobs and denied basic freedoms.
You can't make this stuff up.
Tänään oli lehdessä hyvä esimerkki, miten piiken aiheuttamat kuolmat pidetään pois tilastoista. 59-vuotias nainen sai yhtäkkiä ärhäkän rintasyövän. Hänet tutkittiin mammografiassa ja ulrassa ja todettiin ensin terveeksi. Vähän ajan kuluttua hän hakeutui sairaalaan huimauksen takia. Silloin löytyi rinrasyövän etäpesäkkeitä aivoista, luustosta ja sisäelimistä. Nainen siirretiin palleatiiviseen hoitoon, koska etäpesäkkeitä oli mahdotonta poistaa. 5 kk:nkuluttua, kun kunto oli romahtanut täysin, iski keuhkokuume ja kuolema.
Keuhkokuume yksinään merkittiin kuolinsyyksi.
Tilastointi on toisiaan monessa tapauksessa oikein kunnon emävale. Toinen tapa häivyttää syitä, on sanoa, että emme tilastoi tuon tyyppisiä asioita.
Muistakaa, että Mikrosoft ja Bill Gates omistavat patentin, jossa he omistavat kaikki oikeudet geenimuunneltuihin ihmisiin, koska he eivät patentin mukaan ole enää alkuperäisiä ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86976- 164907
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30833Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24719Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25657
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122645VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.131504- 39495
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487- 55487