Vastaanotolle, mulla on niin paha olla! Olet paras!
Muuta en halua.
Mies, haluan sun
24
306
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuutko huomenna?
- Anonyymi00003
Mee töihin!
- Anonyymi00002
Mua nukuttaa koko ajan!
- Anonyymi00004
Tuhistaan vaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuhistaan vaan.
Mitä tää on, koko ajan pää tyynyssä. Rupeaa tympii jo
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä tää on, koko ajan pää tyynyssä. Rupeaa tympii jo
Mulla tuli burn-out. Rupeaa sätkimään kuin kala sit saa slaagin tapaisen. Jyrä. Mä luulen että sulla taitaa olla kyllästyminen peruskyllästyminen. Juorukellot jää viimeiseksi työpaikoille yt:istä ne on rasittavia.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mulla tuli burn-out. Rupeaa sätkimään kuin kala sit saa slaagin tapaisen. Jyrä. Mä luulen että sulla taitaa olla kyllästyminen peruskyllästyminen. Juorukellot jää viimeiseksi työpaikoille yt:istä ne on rasittavia.
Ei jaksas, mut pitää vain, ei auta muu!
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei jaksas, mut pitää vain, ei auta muu!
Ne oppii ne perusjutut iän myötä toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Sulla on vähän matkaa vielä se on kelju juttu oppia.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ne oppii ne perusjutut iän myötä toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Sulla on vähän matkaa vielä se on kelju juttu oppia.
Tai emmä tiedä nuoret on enemmän yhtä pitäviä. Joukkueurheilu sen tekee.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ne oppii ne perusjutut iän myötä toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Sulla on vähän matkaa vielä se on kelju juttu oppia.
Päässä ei muuta ku väsymys! Vaikee sitä toisesta korvasta ulos päästää. Pää on muuten tyhjä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tai emmä tiedä nuoret on enemmän yhtä pitäviä. Joukkueurheilu sen tekee.
Ne ennen oppi kansakoulussa pänttäämällä, siks ne "nalkuttaa". Pänttää vaan menee kaikilta kaikkee.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Päässä ei muuta ku väsymys! Vaikee sitä toisesta korvasta ulos päästää. Pää on muuten tyhjä.
Rytmimunat kunnossa?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Rytmimunat kunnossa?
Kattele just tolllasta Max Payne - tyyppistä suorittamista mä luulen et... joudutaan varaa sulle aika. Toi lanne on ihan paljas ja namikas.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kattele just tolllasta Max Payne - tyyppistä suorittamista mä luulen et... joudutaan varaa sulle aika. Toi lanne on ihan paljas ja namikas.
Tiennyykkään tuommoisesta urheilusta. Kyl mä voi peittoo heilauttaa sinne van.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tiennyykkään tuommoisesta urheilusta. Kyl mä voi peittoo heilauttaa sinne van.
Kuulinkin taisi olla jingle bells se juttu. ;)
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kuulinkin taisi olla jingle bells se juttu. ;)
Tiedätkö mulla on yksi asia mihin mä turvaudun härskeilyssä. Ne ei tunnista mua kuitenkaan seuraavassa inkarnaatiossa.
- Anonyymi00005
Toteemi
- Anonyymi00007
Särkylääkettä riittää.
- Anonyymi00008
Se nyt viimeksi
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se nyt viimeksi
Mihinkäs me jäätiinkään... A! Hukkanen pyöritti navanympärystä sormella, uusittava..ksi..
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mihinkäs me jäätiinkään... A! Hukkanen pyöritti navanympärystä sormella, uusittava..ksi..
Se oli hyväntuoksuinen verkkari-takki. Oikein nuorekas.
- Anonyymi00023
ja tämän avauksen jälkeen on todella paljon miehiä, jotka ovat avanneet "vastaanoton" 🤣
- Anonyymi00024
Klinikka on auki 24/7. Ovia on monenlaisia tässä toimistossa. Jokaiseen kolkutettaessa ovi avautuu. Joka kerta.
- Anonyymi00025
Mitähän asianne koskee? Ehei, ei ole meillä naisille Viagraa. Mutta riisukaa ja käykää makuulle vatsalleen. Levitän haarjojanne että pääsen ottamaan näytteen! Aaaaahhhh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701