Räväkät huumorintajuiset leikkisät sexyt naiset parhaita.
Naapurintytöt tylsiä. Naisessa tulee olla haastetta
Näin on.
27
259
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oletko kiinnostunut naisista?
- Anonyymi00002
Umpihetero
- Anonyymi00003
Kieltämättä näää lälly lää jutut on tylsiä. Pitäis saada persoonia
- Anonyymi00004
Sitä haastetta!
- Anonyymi00005
Mutta romanttisiahan nää, ei voi vaatia
- Anonyymi00006
Pitää poistua, kun seura ei miellytä
- Anonyymi00007
Täälhä kaikki luultavasti naisia, kuka mies nyt tämmösiä
- Anonyymi00008
Kuka mies tunnustautuu romanttiseksi?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuka mies tunnustautuu romanttiseksi?
Mua ei sellaiset ainakaan kiinnosta. Vaikka kilteistä ja sympaattisista pidänkin. Pitää olla kuitenkin vähän ronski
- Anonyymi00010
Joskus suru peittää alleen ilot eikä edes huumori enää luista. Vetäytyy. Muuttuu sulkeutuneeksi ja hiljaiseksi. Se kiltti naapurintyttö voi olla yhtälailla sellainen hyvin kohdeltuna. Ei kiltteys sulje pois rohkeutta, räväkkyyttä, huumoria ja luovuutta. Se on huono kohtelu mikä sen peittää.
- Anonyymi00011
Sun teorias, ei jaksa teorioita.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sun teorias, ei jaksa teorioita.
Harmillisen Ilkeä olet. Toivottavasti helpotti taas purkaa pahaa oloa muihin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Harmillisen Ilkeä olet. Toivottavasti helpotti taas purkaa pahaa oloa muihin.
Kylhän mä joskus ilkeäkin voin olla, kukapa ei joskus olisi. Mut oon nyt niin turhautunut kun kävin 3 tunnin juoksulenkil, koska uni ei vielä tuu, liikaa virtaa. Nukuin kahdet lehden tunnin päikkäritkin. On tää väärä paikka vaan ladata mitä sylki suuhun tuo
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kylhän mä joskus ilkeäkin voin olla, kukapa ei joskus olisi. Mut oon nyt niin turhautunut kun kävin 3 tunnin juoksulenkil, koska uni ei vielä tuu, liikaa virtaa. Nukuin kahdet lehden tunnin päikkäritkin. On tää väärä paikka vaan ladata mitä sylki suuhun tuo
No nyt kyllä kippasit ihan väärän ihmisen niskaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
No nyt kyllä kippasit ihan väärän ihmisen niskaan.
Mitä luit omapahan vikas
- Anonyymi00014
Hyvä nyt voi olla rauhassa.
- Anonyymi00017
Etitkö romantikkoa???
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Etitkö romantikkoa???
Joo
- Anonyymi00019
Oisko joku esim. tinderi sitte oikea paikka seuran hakuasi varten. Eikä keskustelupalsta.
- Anonyymi00020
En hae parisuhteita tai ylipäätään mitään ihmissuhteita. Kunhan löysin vaan tämän paikan, tänne näköjään sit, iltojen iloksi
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
En hae parisuhteita tai ylipäätään mitään ihmissuhteita. Kunhan löysin vaan tämän paikan, tänne näköjään sit, iltojen iloksi
Voiko tää olla ilo
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sepä kiva. Jatka toki naisten arvostelua. Mikäs sen kivempaa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sepä kiva. Jatka toki naisten arvostelua. Mikäs sen kivempaa.
Miks mä tääl oo, en edes lue näitä😂 välil keksin aloituksia. Ideoita piisais
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Miks mä tääl oo, en edes lue näitä😂 välil keksin aloituksia. Ideoita piisais
Sen kyllä huomaa. Laatu toki on mitä on.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sen kyllä huomaa. Laatu toki on mitä on.
Samat sanat meille kaikille
- Anonyymi00026
Minulla on niin haastava elämä että en kaipaa haastavia ihmissuhteita näin aikuisena kun voi jo ainakin osittain valita.
- Anonyymi00027
OK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat327550Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."333529Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks263096Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k202770Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3331795- 951205
Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani131053- 881022
- 941003
Hei sinä (m)
Meidän välinen tunnepyörremysky alkoi viime syksynä eikä ainakaan mun taholta ota laantuakseen. Tulet mun mieleen päivit3991