Olkapäälääkärini oli aika vetävän näköinen mimmi.
Mutta se mitä hän sanoi oli lähes loukkaavaa.
Mutta varmaan asiaa.
(reps)
Sorsa
16
224
Vastaukset
- Anonyymi00001
Raskaan ja pitkäkestoisen työn hedelmä.
Siis olkapääni.
Sain lähetteen röntgeniin, missä piipahdin eilen.
Kuvissa ei näkynyt mitään muuta kuin kipua.
(naurua)- Anonyymi00002
Magneettikuvaus ja veitsi
Olen yhden kerran ollut magneettiputkessa, enkä toista kertaa mene.
Seuraavan kerran kun menen jostain luukusta sisään, niin siellä on sietämättömän lämmin ja siten hyvä olla.
Tuhkani leijailevat vienossa maatuulessa aalloille meren.
Kyllä jämpti on näin.
(hirn) - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Magneettikuvaus ja veitsi
Olen yhden kerran ollut magneettiputkessa, enkä toista kertaa mene.
Seuraavan kerran kun menen jostain luukusta sisään, niin siellä on sietämättömän lämmin ja siten hyvä olla.
Tuhkani leijailevat vienossa maatuulessa aalloille meren.
Kyllä jämpti on näin.
(hirn)Funeau - aamusavuna kaupungin yllä leijaileva hento haamu.
Mjoo
Aika hyvä, lähes utuinen, mutta silti tömäkkä novellin otsikko.
Fhkä kuitenkin hieman osoitteleva. Ei kukaan ole kiinnostunut sormista, jotka osoittelevat.
Kun jokainen sana on tuskaa.
(hihitystä) - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Funeau - aamusavuna kaupungin yllä leijaileva hento haamu.
Mjoo
Fhkä kuitenkin hieman osoitteleva. Ei kukaan ole kiinnostunut sormista, jotka osoittelevat.
(hihitystä)Tänäänhän on perjantai!
Jippii!
Heti vedetään perskännit ja huomenna jatketaan samalla ladulla.
Kyllä jämpti on näin.
Jos ei sukellustouhuissa ole tullut hukkuneensi, niin maakrapuna viinaan voi kyllä.
(hirn) - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tänäänhän on perjantai!
Jippii!
Heti vedetään perskännit ja huomenna jatketaan samalla ladulla.
Kyllä jämpti on näin.
Jos ei sukellustouhuissa ole tullut hukkuneensi, niin maakrapuna viinaan voi kyllä.
(hirn)Yhteenveto
Huomasin jo hyvin varhaisessa vaiheessa elämääni olleeni aivan väärässä paikassa. Ei elämä tällaista ole. Ei loputon kärsimys ja tuska ole elämää, vaan elämän irvikuva.
Mikä tahansa eloton kappale on elämää, ei sellaisen rekvisiittaa.
Luotettavin olemassaolon ja elämän artikkeli ja ilmenemismuoto on mikä tahansa rantakivi, kallio tai kourallinen hiekkaa.
Kaikki muu on vain meteliä, soraääniä ja tyhjänpäiväistä voivottelua.
(hirn) - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Funeau - aamusavuna kaupungin yllä leijaileva hento haamu.
Mjoo
(hihitystä)Utuisen harmaana päivänä minä tunsin jotain sellaista, millä oli merkitystä ja se oli ollut minussa jo kauan. Muista pitää kiinni päätöksistäsi, koska ne ovat elämän sokeri ja suola! Vain sinä itse tunnet itsesi ja tiedät mikä on parasta juuri sinulle itsellesi!
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Yhteenveto
Huomasin jo hyvin varhaisessa vaiheessa elämääni olleeni aivan väärässä paikassa. Ei elämä tällaista ole. Ei loputon kärsimys ja tuska ole elämää, vaan elämän irvikuva.
Mikä tahansa eloton kappale on elämää, ei sellaisen rekvisiittaa.
Luotettavin olemassaolon ja elämän artikkeli ja ilmenemismuoto on mikä tahansa rantakivi, kallio tai kourallinen hiekkaa.
Kaikki muu on vain meteliä, soraääniä ja tyhjänpäiväistä voivottelua.
(hirn)Elämän pituus
Kun vetävän näköinen olkapäämimmi sanoi minulle, että olen iäkäs, niin olin neljäntoista, mutta raskaan työn ajassa rikkoma vanhus.
Ja kun suljin oven takanani, niin ymmärsin olevani yhtä vanha kuin itse elämä. Linja alkuun asti on katkeamaton.
Olen ollut aina.
Iän.
Vähempikin alkaisi varmaan jopa kärsivälliselle ihmiselle riittää.
(naurua) - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Elämän pituus
Kun vetävän näköinen olkapäämimmi sanoi minulle, että olen iäkäs, niin olin neljäntoista, mutta raskaan työn ajassa rikkoma vanhus.
Ja kun suljin oven takanani, niin ymmärsin olevani yhtä vanha kuin itse elämä. Linja alkuun asti on katkeamaton.
Olen ollut aina.
Iän.
Vähempikin alkaisi varmaan jopa kärsivälliselle ihmiselle riittää.
(naurua)Aika
Aika sinänsä ei ole kiinnostava asia, sillä olen nähnyt sen. Olen aika.
Ajassa tapahtunut, sekään ei ole järin kiinnostava asia, sillä muinaisuuden pohjamudista tekoälyyn on matkaa vain sormien napsautus.
Siinä vilahti kaikki tapahtunut yhdessä äänessä.
Koko elämän linja, virta ja sen aikaan saama ulina.
(hihitystä) - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aika
Aika sinänsä ei ole kiinnostava asia, sillä olen nähnyt sen. Olen aika.
Ajassa tapahtunut, sekään ei ole järin kiinnostava asia, sillä muinaisuuden pohjamudista tekoälyyn on matkaa vain sormien napsautus.
Siinä vilahti kaikki tapahtunut yhdessä äänessä.
Koko elämän linja, virta ja sen aikaan saama ulina.
(hihitystä)Esimerkki
Kun siirryn napsauttamalla tuhat vuotta ajan mielessä takaisin, putoan kadonneeseen järveen merenrannalla.
Ei raitiovaunuja, vaan kaloja syvässä ja makeassa vedessä tuon suolaisen ulottumattomissa.
Luonto on koskematon.
Uin kuin hullu ihminen. Kellun ja ihmettelen kaikkea tätä kauneutta.
(reps) - Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Utuisen harmaana päivänä minä tunsin jotain sellaista, millä oli merkitystä ja se oli ollut minussa jo kauan. Muista pitää kiinni päätöksistäsi, koska ne ovat elämän sokeri ja suola! Vain sinä itse tunnet itsesi ja tiedät mikä on parasta juuri sinulle itsellesi!
Avoimmuus
Kun kaikki ympärilläni kääriytyy salasanoihin ja omaan henkilökohtaiseen informaatiotulvaansa, niin kukaan ei koskaan tule kysyneeksi kuinka minulla menee.
Tämä on lähes outoa.
(hih) - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Avoimmuus
Kun kaikki ympärilläni kääriytyy salasanoihin ja omaan henkilökohtaiseen informaatiotulvaansa, niin kukaan ei koskaan tule kysyneeksi kuinka minulla menee.
Tämä on lähes outoa.
(hih)Esimerkki II
Olin äsken butiikeissa, ja niissä dilppaillessani tapasin monta tuttua.
Törmäyskurssi
Kun ihminen avaa suunsa, niin hän puhuu itsestään.
Paikalla ei ole muita.
Eli olen matkalla itseeni.
(naurua)
- Anonyymi00006
tiedätkö mikä on Sotilaspoliisi tai sotilastiedustelu, vähän kuin joku SUPO, mutta rankempaaa jengiä..
- Anonyymi00009
En
Kerro.
Mua ei mitkään yksityiskohdat juuri nyt kiinnosta, mutta jos haluat itseäsi ilmaista, niin ilmaise.
- Anonyymi00015
Keijo-Helinä vetää pitkää tulitikkua. Kuulemma.
-sivusta - Anonyymi00016UUSI
Ainut sorsa mihin olen tähänastisen elämäni aikana tutustunut oli se minkä hoitajatyttönen ojensi kouraan sanoen että lorota tänne, nätti tyttö muistaakseni.
Oli näes säätänyt tipan turhan suurelle ja verenhukka oli lopulta aika pientä.
Toinenkin tapaus jäi mieleen reissulta eli sellainen Ratchet typpinen piilosadisti joka kuvitteli minun mahtuvan s-kokoiseen pyjamapukuun, no mahduinhan minä mutta näky oli vähemmän esteettinen. Varsinainen tapaus, uskoi enemmän omaan silmäänsä kuin ilmoitettuihin vaatekokoihin :D.
Parannusta tilanteeseen toki se asu toi kun olin ekan vuorokauden lojunut täysnakuna siihen asti ja etenkin tuhmasti hymyillyt hoitajaneitonen jonka olen tavannut nyt myöhemmällä iällä uudestaan, hymy oli tallessa :).
Lisäksi jäi mieleen lääkäripaskiainen joka kuvitteli minun menevän bussilla kotiin lokakuussa lämpötila noin 7 astetta, asuna ylle jääneet hihaton t-paita, veritahraiset farkut ja jalkineina spittarit, armaat työkengät, tyyliä nääs piti olla töissäkin.
Pahoittelen tekemääni tilanvaltausta ketjusta, syytän siitä kissaani joka ei ole juttutuulella juuri nyt toisin kuin itse olen...tai olin, akuutti ongelma hoidettu toistaiseksi, täydentänen vähiin käynyttä sanavarastoani seuraavan viikon verran :) Kärsin myös olkapääongelmista ja -säryistä. Minulla temppuilee oikea olkapää. Kävin viime kuussa piikillä.
Ne auttavat vähän, mutta eivät poista ongelmaa, eikä ole loppuelämän ratkaisu. 😒💉
Toivottavasti saat apua oman olkapääsi hoitoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard2123571Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks152963Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k142623Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i302517Uus terveysassema
Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma112501Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂452294Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S2711483- 921427
Mitäköhän tämä koko sekosotku on ollut?
Tuskin tiedät itsekään. Ja jos luulet että en ole huomannut näitä apupoikiasi niin kyllä olen.131367Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä
”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole241291