Olen mies jolle ei koskaan tapahdu mitään

Anonyymi-ap

Yksin erämaajärven rannalla asustelen.

29

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ja sinnekö naista etsit! Minä en muuta tältä alueelta minnekään, enkä enää halua asua kenenkään muun kanssa kuin oman lapseni kanssa! En siivoa, en laita ruokaa, enkä tee mitään kotitöitä, kenenkään muun kodissa kuin missä nyt asun! Tämä alue ja lähialueet ovat minulle tuttuja paikkoja jo kaukaa vuosien takaa!

      • Anonyymi00002

        Tätäkö meinasit palstaäijä toimittaa jonnin joutavien maalailijoiden iloksi tai suruksi koko päivän?


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Tätäkö meinasit palstaäijä toimittaa jonnin joutavien maalailijoiden iloksi tai suruksi koko päivän?

        Palstaäijä rakastaa sinuakin🥰


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Palstaäijä rakastaa sinuakin🥰

        Sinä aloittaja siis myönnät olevasi tämä palstaäijä, josta ei saisi puhua? T yli-kyylä verkosta


      • Anonyymi00024

        Teit nais trolli aloituksen ja vastasit itsellesi!


    • Anonyymi00003

      Mutta sehän on elämänlaatua. Saa vain omassa rauhassa tutkailla luonnonilmiöitä.

    • Anonyymi00005

      Kai siinä järvessä kalaa on?

      • Anonyymi00007

        Monenlaista kalaa kyllä lähtee ihan helposti ja tarpeeksi, joskus liikaakin. Naapurille ylimääräiset. Helposti oppivat valmiille ja joskus sanovat että etkö ole vielä niitä perannut.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Monenlaista kalaa kyllä lähtee ihan helposti ja tarpeeksi, joskus liikaakin. Naapurille ylimääräiset. Helposti oppivat valmiille ja joskus sanovat että etkö ole vielä niitä perannut.

        Miksi haluat ylikalastaa järvesi tyhjäksi?

        Miksi viet muille kalaa?


    • Anonyymi00006

      Mikä siitä enää paranisi. Älä ihmeessä ota sinne ketään haitaksesi.

    • Anonyymi00008

      Kai sulla on netti ja viihteet siellä

      • Anonyymi00009

        Ihan kaikki vehkeet ja pelit löytyy, netinkautta tässä kirjoittelen.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ihan kaikki vehkeet ja pelit löytyy, netinkautta tässä kirjoittelen.

        Syötköbpelkkää kalaa?Miten onnistuu kaupassa käynti?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ihan kaikki vehkeet ja pelit löytyy, netinkautta tässä kirjoittelen.

        🤣 tosiaan 😂


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ihan kaikki vehkeet ja pelit löytyy, netinkautta tässä kirjoittelen.

        Onko kylän nopea 50 kbit / s laajakaista 🤔


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Onko kylän nopea 50 kbit / s laajakaista 🤔

        Ei oo, mutta pyörätuoli kulkee kymmentä.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Onko kylän nopea 50 kbit / s laajakaista 🤔

        200 on nopeus mistä laskutetaan, mutta taitaa kyllä kovastikin vajaaksi jäädä.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Syötköbpelkkää kalaa?Miten onnistuu kaupassa käynti?

        Tie on auki ja onhan noita ajoneuvoja pihassa. Käyn maalikylissä ihan milloin päähän juolahtaa ja kaupassakin tämän tästä. Eihän tuosta kauppareissusta tule kuin toistasataa kilometriä ja bensa jatkuvasti tarjouksessa.


    • Anonyymi00011

      Erämaahan eksyin kerran. Vihertävän keitaan näin. Taisi olla, kangastusta näky tuo.

      • Anonyymi00017

        Oooh milla


    • Anonyymi00013

      Me too! Pannaanko järvet yhteen?

      • Suomessa onnoikeestaan vaan yks järvi, joka laskee kahteen eri vesistöön. Niin päijänteeseen kuin kokemäen vesistöön. Aiirä voi periaatteessa päätyä niin suomen kuin pohjanlahdellekin.


    • Anonyymi00018

      Olen piha ilman sadettajaa🎶😁

    • Anonyymi00023

      Olisi paljon parempi kun jatkuvat vastoinkäymiset. Mutta sehän sanotaan ettei asioita osaa arvostaa ennenkö ne otetaan ihmiseltä pois.

      • Anonyymi00027

        Näin se on.


      • Anonyymi00027 kirjoitti:

        Näin se on.

        Todellakin. Eihän me osattas kesääkää arvostaa, ellei meillä ois sitä ihan helvetillistä talvee. Käy vaan terveyden päälle tää vaihtelu, kun mittari heiluu 60 astetta ja tuuli puhaltaa hiukset päästä.


    • Anonyymi00026

      Älä hankitaan sinne rauhaan mitään ongelmatapauksia. Ole onnellinen. Tai ainakin tyytyväinen🙏

    • Ola rauha, oma järvi täynnä kalaa, mikä vois paremmin ollakaan.

      Kala on terveellistä, mulla on ihan juntturissa toi maha lihan syönnistä. Vaikka suhteet on nykyään terveellisemmat, kun ennen oli yks peruna ja kauheesti lihaa. Nyt on kolme perunaa ja sama lihamäärä riittää kolmelle päivälle. Silti liha kannattas jättää kokonaan.

      • Poistettiin, että kalanpurijat läskejä. No tosta mulla ei kyllä tietoo. Luulis lihan enempi lihottavan. Kasvista pitää olla mukana. Täysjyvää ja muuta kuitua. Suolistosyöpä kannattaa ihan tosissaan huomioida. Mulla on kuollu jo kaks mun ikästä työkaveria siihen. Se vie tosi nopeesti.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe