Moi
Olen ylöspäin nainut heikkolahjainen miespolo, joka juuri tuli vilkaisseeksi sen mitä otsikon sana tarkoittaa.
Ennen tätä minulla ei ollut mitään käsitystä siitä missä olen ja miksi.
Nyt tiedän.
Olenko portto, kiipijä vai vain selviytyjä?
Kiitos, Google.
(hihitystä)
Hypergamia
10
135
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä puukiipijä aina koloon löytää. Kolo kuin kolo. Pyydänkö ensimmäistä vastaantulijaa koloilemaan kanssani? Kohteesta viis.
- Anonyymi00002UUSI
Ällös huoli, veli hyvä.
Ei ole mikään synti suoda itselleen jotain parempaa kuin itse on.
Periaatteessa evoluution lainvoimat sinussa vain jylläävät, et sinä itse.
Jorma Kovanen, kuuden lapsen äiti.
(hirn)- Anonyymi00003UUSI
Kiitos, Hirn
Sanasi ovat lohduttavia. Käsitin siis niin että on varottava itseään tasokkaimpien naisten kanssa, ettei menetä miehistä vapauden paloaan mopin varteen ja yleiskoneen sijaan, vaan voi mennä ja tulla kuinka lystää.
Sellaista kombinaatiota naiset varmaan arvostavat. Eli olen vielä jännittävä, seikkaperäinen ja seksuaalisesti arveluttava.
Eikö totta?
(hihitystä) - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos, Hirn
Sanasi ovat lohduttavia. Käsitin siis niin että on varottava itseään tasokkaimpien naisten kanssa, ettei menetä miehistä vapauden paloaan mopin varteen ja yleiskoneen sijaan, vaan voi mennä ja tulla kuinka lystää.
Sellaista kombinaatiota naiset varmaan arvostavat. Eli olen vielä jännittävä, seikkaperäinen ja seksuaalisesti arveluttava.
Eikö totta?
(hihitystä)No
No en nyt tiedä, kuinka seikkaperäinen olet.
Mutta sen voin sinulle sanoa, että naiset rakastavat sellaisia miehiä, joita he juuri ja juuri kykenevät hallitsemaan.
He jostain kumman syystä ovat kuin etanoita partaveitsen terällä.
Nyt pitää vaihtaa vaipat, sillä lapsi kitisee.
(naurua)
- Anonyymi00005UUSI
Ehkä olet muiden kustannuksella naureskeleva pelle 🤔
- Anonyymi00006UUSI
Tai sitten esittää pelleä🤔
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tai sitten esittää pelleä🤔
Mutta jos esittää pelleä, onko pelle? 🤔
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mutta jos esittää pelleä, onko pelle? 🤔
Oopperan Pagliacci. 🤔
- Anonyymi00009UUSI
Näin perjantaina kun kysymys asetetaan noin niin siihen ei voi kuin vastata että muratti, köynnös, tai todennäköisesti humala :)
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä taiteilijan retku aina naisen löytää, vaikkei edes itseään elättäisi. Se kuuluu ikäänkuin taiteilijan habitukseen. Evoluution taiteilijalle antama selviytymiskeino. Muutenhan ne kaikki kuolisivat talvisin, jonnekin sillan alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2803496Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard422517SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän842110Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1091953Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --471852Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂301630Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1261453Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi211183Oho! Martina Aitolehti uhoaa ex-mies Esko Eerikäiselle: "Sata tonnii, niin..."
Martina Aitolehti pitää ex-miehensä Esko Eerikäisen kanssa Martina & Esko podcastia. Pariskunta on ollut naimisissa ja h1221141Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest601104