Moi
Olen ylöspäin nainut heikkolahjainen miespolo, joka juuri tuli vilkaisseeksi sen mitä otsikon sana tarkoittaa.
Ennen tätä minulla ei ollut mitään käsitystä siitä missä olen ja miksi.
Nyt tiedän.
Olenko portto, kiipijä vai vain selviytyjä?
Kiitos, Google.
(hihitystä)
Hypergamia
10
211
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Kyllä puukiipijä aina koloon löytää. Kolo kuin kolo. Pyydänkö ensimmäistä vastaantulijaa koloilemaan kanssani? Kohteesta viis.
- Anonyymi00002
Ällös huoli, veli hyvä.
Ei ole mikään synti suoda itselleen jotain parempaa kuin itse on.
Periaatteessa evoluution lainvoimat sinussa vain jylläävät, et sinä itse.
Jorma Kovanen, kuuden lapsen äiti.
(hirn)- Anonyymi00003
Kiitos, Hirn
Sanasi ovat lohduttavia. Käsitin siis niin että on varottava itseään tasokkaimpien naisten kanssa, ettei menetä miehistä vapauden paloaan mopin varteen ja yleiskoneen sijaan, vaan voi mennä ja tulla kuinka lystää.
Sellaista kombinaatiota naiset varmaan arvostavat. Eli olen vielä jännittävä, seikkaperäinen ja seksuaalisesti arveluttava.
Eikö totta?
(hihitystä) - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos, Hirn
Sanasi ovat lohduttavia. Käsitin siis niin että on varottava itseään tasokkaimpien naisten kanssa, ettei menetä miehistä vapauden paloaan mopin varteen ja yleiskoneen sijaan, vaan voi mennä ja tulla kuinka lystää.
Sellaista kombinaatiota naiset varmaan arvostavat. Eli olen vielä jännittävä, seikkaperäinen ja seksuaalisesti arveluttava.
Eikö totta?
(hihitystä)No
No en nyt tiedä, kuinka seikkaperäinen olet.
Mutta sen voin sinulle sanoa, että naiset rakastavat sellaisia miehiä, joita he juuri ja juuri kykenevät hallitsemaan.
He jostain kumman syystä ovat kuin etanoita partaveitsen terällä.
Nyt pitää vaihtaa vaipat, sillä lapsi kitisee.
(naurua)
- Anonyymi00005
Ehkä olet muiden kustannuksella naureskeleva pelle 🤔
- Anonyymi00006
Tai sitten esittää pelleä🤔
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tai sitten esittää pelleä🤔
Mutta jos esittää pelleä, onko pelle? 🤔
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mutta jos esittää pelleä, onko pelle? 🤔
Oopperan Pagliacci. 🤔
- Anonyymi00009
Näin perjantaina kun kysymys asetetaan noin niin siihen ei voi kuin vastata että muratti, köynnös, tai todennäköisesti humala :)
- Anonyymi00010
Kyllä taiteilijan retku aina naisen löytää, vaikkei edes itseään elättäisi. Se kuuluu ikäänkuin taiteilijan habitukseen. Evoluution taiteilijalle antama selviytymiskeino. Muutenhan ne kaikki kuolisivat talvisin, jonnekin sillan alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3871497- 65981
- 116935
- 91923
- 74913
- 94711
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50629En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56614Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku115612