Miehet himoitsevat silikonirintoja, botox huulia, poski-implantteja, tekoripsiä, pakara implantteja, pitkiä hiuslisäkkeitä, teko rusketusta ja lista vain jatkuu.
Ne, jotka sinnittelevät sillä mitä luoja heille antoi ovat mitättömiä ja rumia.
Eikö se näin ole?
Näin se vain taitaa olla nykyisin
31
330
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole miehillä pokkaa myöntää että tämmöinen ns.tekele kääntää katseet aika nopeaan.
Sitten haukutaan rumia naisia täällä mitkä näyttävät miltä näyttävät.
Pelkureita. - Anonyymi00002
Voihan se olla, mutta ei se kaikkien miesten kohdalla varmasti pidä paikkaansa.
- Anonyymi00011
Kyllä se vaan pitää. Turha sitä yrittää kaunistella.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä se vaan pitää. Turha sitä yrittää kaunistella.
En sen kummemin kaunistele, varmaan seksuaalisella tasolla pitääkin paikkansa. Ei se silti tarkoita, että kaikki päättää naida kaikkea mikä liikkuu. Onhan naisissakin niitä jotka ajattelee vaan kokoa ja menee se edellä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
En sen kummemin kaunistele, varmaan seksuaalisella tasolla pitääkin paikkansa. Ei se silti tarkoita, että kaikki päättää naida kaikkea mikä liikkuu. Onhan naisissakin niitä jotka ajattelee vaan kokoa ja menee se edellä.
Kommentti 22:06:lle
Naiset eivät ole niin kiinnostuneita sen elimen koosta mitä luulet.
Kun tapaa mukavan miehen niin ei häntä lemppaa sen takia jos on ns. koko pieni.
Itse asiassa naiset eivät edes ajattele tällaisia asioita kun jonkun tapaa.
En tiedä minkälaisia naisia itse olet tavannut. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kommentti 22:06:lle
Naiset eivät ole niin kiinnostuneita sen elimen koosta mitä luulet.
Kun tapaa mukavan miehen niin ei häntä lemppaa sen takia jos on ns. koko pieni.
Itse asiassa naiset eivät edes ajattele tällaisia asioita kun jonkun tapaa.
En tiedä minkälaisia naisia itse olet tavannut.Olen itse nainen ja tiedän että moni, myös minä, ei välitä moisesta.
- Anonyymi00003
Pitää paikkansa.
- Anonyymi00004
nam 😝😛🤷♂️
- Anonyymi00006
Kai se hetken on namia, mutta antaako se lopulta tarpeeksi sisältöä ja älykästä vastusta elämään?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kai se hetken on namia, mutta antaako se lopulta tarpeeksi sisältöä ja älykästä vastusta elämään?
kyllä
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
kyllä
Okei, hyvä juttu, onneksi kaikki saa elää miten haluaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei sitä miehet ajattele kun tällaisen ns. tekeleen tapaa. Silmät sanoo että tällainen nainen on täydellinen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei sitä miehet ajattele kun tällaisen ns. tekeleen tapaa. Silmät sanoo että tällainen nainen on täydellinen.
Aika ällöttävää, eli moni mies on toisin sanoen tyhmä? Olen kyllä itsekin tätä todistanut pari kertaa että valitaan se jolta saa ensin vaikka toisen kanssa synkkaa. Onneksi nautin yksinolosta enkä alistu moiseen.
- Anonyymi00005
Naiset ottavat silikoneja yms omasta tahdostaan, ei niin että miehet käskevät niin tekemään. Kun huomattavan monilla on jotain lisäkkeitä/kauneusoperaatioita, silmä tottuu niihin ja sen myötä kauneusihanteet ikäänkuin muuttuvat. Mutta en sanoisi, että luonnolliset on mitättömiä ja rumia, vaan ennemmin että on todennäköisemmin miesten mielestä huippuluokan kaunotar, jos on jotain operaatioita tehty.
- Anonyymi00014
Höpö höpö, loppujen lopuksi naiset tekevät näitä toimenpiteitä siksi että haluavat olla ihailtuja miesten silmissä. Näin se on.
- Anonyymi00017
Uskotteko tosiaan, että jos miehiä ei olisi olemassa että nämä naiset tekisivät kauneusleikkauksia? Miettikääpä kerran.
- Anonyymi00009
Botoks huulet eli eli ankan huulet on .ei kiitos .
- Anonyymi00010
Kaikkea muuta itseasiassa
- Anonyymi00012
Jos nainen joutuu turvautumaan noihin niin on sika b luokkaa. Mites sitten kun ne alkaa kulahtamaan ja pitää poistaa ne? Mies laittaa kiertoon ja ottaa sen luomun joka säilynyt hyvänä.
- Anonyymi00016
En usko näitä kommentteja kovin helpolla.
Sääliksi vain käy naisia jotka ovat mitä ovat. - Anonyymi00021
Miehet ei ole enää miehiä toisinsanoen.
- Anonyymi00022
Somekulttuuri on tehnyt monesta miehestä heikkoja, sitä se on.
Minä en kyllä tuollaista menoa ymmärtäisi, saman vartalo- ja kasvotyypin kloonausta ja kaiken luonnon suoman uniikkiuden poistoa.
Karolina Żebrowska — Why Does Everyone Have The Same Face Now?: https://youtu.be/-xPx0K-cbpM- Anonyymi00024
No noi leikkaukset ja botoxit ym. on myrkkyä ihmisen elimistölle ihan kaikki mitä itteensä ottaa ja mikä ei luonnostaan sinne kuulu on myrkkyä keholle.
En ymmärrä naisia jotka noita itelleen ottaa.😥 Olen naisena tehnyt kaikkea luonnonmukaista itseni hyvässä kunnossa pitämiseksi ja mitään tollasia myrkkyjä en itteeni laita. Ne aineet vaikuttaa kehon normaaliin toimintaan ja niistä ei ole mitään hyötyä vain haittaa.
Mulla on luomusti isot rinnat mutta olen niistäkin pitänyt huolta ja lisäksi terveellinen ruokavalio (ei alkoholia, tupakkaa eikä tietty huumeita) ja normijutut vihannekset, hedelmät ja muu terveellinen ruoka. Liikunta ilman muuta ja huom!! Kasvojumppa mitä oon harrastanu jostain 18 v. asti.
Mutta siis älkää hyvät ihmiset pumpatko itteenne mitään myrkkyjä mitkä ei sinne elimistöön luonnostaan kuulu!!! Ne vanhentaa takuulla nopeammin kehoa kun normaali vanheneminen koska ne on elimistölle myrkkyä!!
Sen huomas noista jenkkijulkkis naisista kun niillä vanhemmilla naisilla on rumempi naama kuin niillä luomusti vanhenevilla saman ikäisillä naisilla. Anonyymi00024 kirjoitti:
No noi leikkaukset ja botoxit ym. on myrkkyä ihmisen elimistölle ihan kaikki mitä itteensä ottaa ja mikä ei luonnostaan sinne kuulu on myrkkyä keholle.
En ymmärrä naisia jotka noita itelleen ottaa.😥 Olen naisena tehnyt kaikkea luonnonmukaista itseni hyvässä kunnossa pitämiseksi ja mitään tollasia myrkkyjä en itteeni laita. Ne aineet vaikuttaa kehon normaaliin toimintaan ja niistä ei ole mitään hyötyä vain haittaa.
Mulla on luomusti isot rinnat mutta olen niistäkin pitänyt huolta ja lisäksi terveellinen ruokavalio (ei alkoholia, tupakkaa eikä tietty huumeita) ja normijutut vihannekset, hedelmät ja muu terveellinen ruoka. Liikunta ilman muuta ja huom!! Kasvojumppa mitä oon harrastanu jostain 18 v. asti.
Mutta siis älkää hyvät ihmiset pumpatko itteenne mitään myrkkyjä mitkä ei sinne elimistöön luonnostaan kuulu!!! Ne vanhentaa takuulla nopeammin kehoa kun normaali vanheneminen koska ne on elimistölle myrkkyä!!
Sen huomas noista jenkkijulkkis naisista kun niillä vanhemmilla naisilla on rumempi naama kuin niillä luomusti vanhenevilla saman ikäisillä naisilla.Oikeastaan jos ottaa rintaimplantit itselleen niin joutuu uusimaan ne aina kymmenen vuoden välein jos haluaa pysyä terveenä ilman riskejä kuten potentiaalista implanttien vuotoa, kapseloitumista, kroonista väsymystä, nivelkipua, syöpää jne.
Kyllä luomu itsestään huolen pitää jos pitää huolta yleisterveydestä.
- Anonyymi00023
Ei edes provoksi hyvä!
- Anonyymi00025
Eikö näy autoja pihassa?
- Anonyymi00026
Käynti optikolla
- Anonyymi00027
Jep,,,
- Anonyymi00028
Nam! 😛
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658