Mä voitin. Mä tunsin. Tunsin, kuinka käteni laajenivat silverbackin levelille 💪. Onhan se nyt totta että kunnolla raskas rääkki on tehokkaampi ja kustannustehokkaampi kuin lievemmät otteet. Boostaa mielialaakin ihmeellisesti. Akuutti loukkaantumisriski toki kasvaa huomattavasti mutta pitkäaikaista rasitusta ei tuu kun pitää reenin ajallisesti lyhyenä.
Mähän ryyppään tässä samalla niin se on täsä kumminkin ny pääasia. Jännämiehetkin dokaa kaljaa ja viinaa :). Joku on nostellut fetisismin oloisesti jänskätyssaagoja tuoreimpiin kommenttiketjuihin tällä palstalla. Jännämies korjaa sadon, at the end of the day 🤫. Voisin alkaa käyttämään tota hyssyttelyhymiötä paljon useamminkin 🤔. -💊-.
Mä bodasin
9
132
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
P. rayo räppää "En tarvii apua olen elämäni kunnosa". Ja mähän oon. Mähän oon 💪. Mieliala on parempi nyt muka-krapulassa ku eilen selevänä. Nukuin hyvin myös toissayön.
Onneks muistin ottaa toisen yöllä kysteiinin ennen nukkumaanmenoa. Mä oon eräänlainen varas. Käytän niitä painoina. Tänään lisää fysiikkaharjoitusta. Naiset tykkää. Joka muuta väittää, valehtelee 😈. Itsepetos. -💊-. - Anonyymi00002UUSI
Muistetan että lepoaika on 70% jossa voi ajan käyttää mm. muiden tietämyksen kasvattamiseen. Välittäjäaineet pääsevät täten täyteen potentiaaliinsa, sen hiffasi mm. Arnold Schwarzenegger.
- Anonyymi00003UUSI
Ää-oo-testin mukkaan Arskalla on korkea ÄO. Stereotyyppinen kuva lihaksikkaasta mutta älyllisesti lihapäisestä raudannostajasta ei yhtäkkiä olekaan niin selvää. Onhan se hullua kuinka jotkut asuvat julkisilla saleilla. Missä hyöty? Energiaa silloin pystyy kyllä polttamaan. On se kumminkin niin että vain ne lihasryhmät kehittyvät joita treenataan eli eri laitteiden ja toistojen vaikutukset ovat aina uniikit.
Paitsi että jos käsi, esim. ranne on jo valmiiksi rasittunut niin ei siinä pahemmin käsijutskia tehdä. Osa lihaskiputuntemuksista voi olla akuutteja tulehduksia, tai ehkä ne ovat aina sellaisia. "I'll be back". Ei bäck, vaan back. Kun törmäsin tanskalaisiin niin ne puhui englantia saksalaisaksentilla. "N*tseja" 🤭. Kuin Arska. Arska on samasta maasta kuin Aatu. -💊-.
- Anonyymi00004UUSI
Silverback pystyy nostamaan noin 800 kiloa. Ilman salia.
- Anonyymi00005UUSI
Siinä sulle. Voitinpas. Valkoisella. https://lichess.org/oikkYyzI . Oli se kyllä hankalaa. Botin lähettipari oli niin ärsyttävä että se onnistui likvidoimaan toisen tornini. En kuitenkaan hätkähtänyt siitä. Silverbackin geenejä geeniteknologian avulla mentuloille 🤔? Jos ei nyt kumminkaan. Karhun osteoporoosin ehkäisyapplikaatio vois olla kyllä hyödyllinen ikäihmisille.
Kannatan kuitenkin tervejärkisempää touhua kuin tyyliin elokuvassa Splice. Edes family guy ei uskaltanut näyttää sen kontenttia vaikka siitä puhuttiinkin yhessä jaksossa. Noh, eiköhän ne Kiinan labroissa tee vaikka mitä anyway 🤔. -💊-. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siinä sulle. Voitinpas. Valkoisella. https://lichess.org/oikkYyzI . Oli se kyllä hankalaa. Botin lähettipari oli niin ärsyttävä että se onnistui likvidoimaan toisen tornini. En kuitenkaan hätkähtänyt siitä. Silverbackin geenejä geeniteknologian avulla mentuloille 🤔? Jos ei nyt kumminkaan. Karhun osteoporoosin ehkäisyapplikaatio vois olla kyllä hyödyllinen ikäihmisille.
Kannatan kuitenkin tervejärkisempää touhua kuin tyyliin elokuvassa Splice. Edes family guy ei uskaltanut näyttää sen kontenttia vaikka siitä puhuttiinkin yhessä jaksossa. Noh, eiköhän ne Kiinan labroissa tee vaikka mitä anyway 🤔. -💊-.Mustalla. https://lichess.org/om1sqyYo . Vuorot 17.-20. oli mielenkiintoisia. Luulin tehneeni erheen kun botin ratsu hyökkäsi mutten sitten tehnytkään, koska sain sen kuningattaren ansaan. "Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin." 😎🚬. -💊-.
- Anonyymi00007UUSI
minäkin meenen aika modyrkkikiin ;Matin luokse Nukku-Matin luokser josd växdyggtääpi
- Anonyymi00009UUSI
On Nukku-Matti, ja sit on shakkimatti ♟👌. Käsi kuvaa sitä kuinka voittaja tekee luunapin vastustajan kuninkaalle mikä lentää pois laudalta. -💊-.
- Anonyymi00008UUSI
Jos menee Matin luoksekäymäään Nilli;ayom. herra-hiemellekäymään, vierailuna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa3774124Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard1422962Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks42515SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän992357Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1172124Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --662105Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂431866Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1311687Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi271604Uus terveysassema
Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma101595